Aug & sept 09 stoppers Graag verder in het nieuwe topic

ja normaal verklein ik het gewoon in paint en dan wil het, maar nu heb ik ze al zo klein dat je het bijna niet meer kunt zien. en hij zegt nog steeds te veel kb

Kunt ze ook uploaden via een site, bijv. photobucket dan zit je niet met dat gezeur van te grote foto’s :wink:

Maar bij photobucket moet je je eerst aanmelden toch, bij tinypic niet :slight_smile:

Zo gedaan hoor en is gratis dus maakt toch niet uit dan :mrgreen:

Het handige van tinypic vind ik dat je met 1 druk op de knop ook je foto kan bewerken, rode ogen weghalen etc etc. Maar ieder z’n ding he :wink:

@ penelope ik kan die site niet vinden

@ Amaya: Nee dit wist ik niet, de huisarts weet dat ik zwanger wil worden, ben gister voor het medicijngebruik bij de apotheek geweest. Zal het de 10e eens vragen… Want heb hier niks over gehoord.

Zie pb, en je hebt daar ook een heel bewerkingspaneel om er popart van te maken, of smileys toe te voegen of kaders etc etc. Een soort photoshop, of ís het photoshop, dat kan ook :lol:

Das lekker slordig van je huisarts dan, want hier staat het bij de VK aangeplakt dat ze uit voorzorg niet vaccineren bij vrouwen die korter dan 3 maanden zwanger zijn of zwanger willen worden. Of er moet 2 maanden geen zwangerschap zijn(na de vaccinatie)

Dat vind ik ook wel slordig van hem hoor Tigru.

Knollie, aaah ziet er leuk uit joh!

tigru jeetje wat een ha heb je dan.

Ik heb het net opgezocht ja, ik ben dus momenteel ook mooi woedend en bel maandag eerst mijn huistarts! Want ze denken toch niet dat als mijn man terug is dat hij uberhaupt zin heeft een condoom te gaan gebruiken! Verdorie, dat doen we al zo lang niet meer… Ben echt goed over de zeik op dit moment :evil:

tigru ik kan me voorstellen dat je goed over de zeik bent. zou ik ook zijn.

Misschien valt het nog mee als je de tweede prik laat zitten…?

Want de volgende eisprong is je man er nog niet, dus dan is er al 1 maand voorbij… en de volgende eisprong is dan een week of 6 na je eerste prik?

Ik zou even informeren of dat een mogelijkheid zou zijn.

Kan me voorstellen dat je flink baalt hoor, als ik eerder had gezien dat je jezelf wilde laten inenten had ik het je wel verteld. :hug:

tigru idd balen… probeer te kalmeren en uit te zoeken hoe t nou allemaal zit…

WM en RA & Knollie… jammer van de negatieve testen… we blijven duimen zolang de :evil: :evil: er nog niet zijn :wink:

Nou ik ga straks lekker wintersport shoppen en nu ffies op de bank hange… wat een dag… weer zo druk… :S

Weekend relax… morgen voetballen en 's avonds lekker met manlief op de bank en zondag gaan we loodjestrekken bij mn schoonouders voor kerst!! :slight_smile:

Thanks Dijo, maarre mijn negatieve test was van de week al, toen was ik nog wel erg aan de vroege kant :wink: Nu nog niet ongesteld dus morgen anders toch maar ff testje er tegenaan gooien :slight_smile:

@ RA dat je zolang kunt wachten

zou ik niet kunnen :oops:

Hihi nou mijn mannetje is nu ook niet thuis en ik wil toch echt wel met hem samen testen :slight_smile: Daarnaast is het 's ochtends toch beter zeggen ze dan 's avonds dus dan kan ik nog wel wachten tot morgenochtend. Straks komen die :twisted: toch ineens vanavond… :smiley:

ja idd

dat zou ik dna ook doen

bah wat zijn me kids druk en vervelend. het is hier net een wervelwind in huis.