Aug & sept 09 stoppers Graag verder in het nieuwe topic

Net een huilende smurf in bed gelegd hier. Hij heeft zo erg last van z’n eczeem dat hij tot bloedens toe krabt…zo sneu. Maar een beetje hormoonzalf gesmeerd, hopelijk helpt dat iets.

Spannend RA! Ik hou KOK in de gaten morgenochtend!!

Spannend RA!

Ik had zo geen zin om te koken vandaag, dus hebben we net patat opgehaald, de kinderen helemaal blij. We eten niet zo vaak patat.

Wat zielig voor je zoontje Squirrel.

Hmm we konden ons toch niet inhouden, maar helaas de test was negatief :S Alleen ook nog geen ongi te bekennen.

JESSSS lekker weekend!!! :mrgreen:

RA: Balen van de neg. test, maar ja je hoort wel eens meiden die pas een paar dagen na de NOD pos. testen. Misschien over een paar dagen weer proberen als je nog steeds niet ongesteld bent geworden.

Pffff echt erg, ben nog niet eens zwanger en zit nou al op internet te kijken naar babyspulletjes en kamers haha. :oops:

Zijn er trouwens meiden hier die net als ik een super lange cyclus hebben? Dat betekent dus ook minder kansen in een jaar op zwangerschap zat ik me vandaag ineens te realiseren :wall: Hopelijk heeft het te maken met ontpillen… pfff

Meiden, fijn weekend allemaal!!!

Liefs,

Dama :vlinder:

RA, jammer zeg!

Dama, leuk toch, een beetje dromen over babyspulletjes enzo? Dat hoort er gewoon bij hoor als je zwanger wilt worden :slight_smile:

Heb je al eens rond gekeken op dit forum of je een topic kunt vinden met meiden die ook een lange cyclus hebben of last hebben van het ontpillen? Anders open je er zelf een topic over. . .

RA: Balen.

@ Penelope was de patat lekker, wij zijn net terug van de Mac (je hebt me op een idee gebracht)

@ Squirrel: wat zielig voor je zoontje

balen ra.

Eh, ja de patat was wel lekker en de kipburger ook, al is die niet helemaal lekker gevallen, binnen een uur na het eten ervan was ik aan de diarree :shock:

De Buurman belde net of mijn man naar Twente wilde, hij had kaarten.

Ja zegt mn man wil ik wel en dan vraag ik mn schoonvader wel of hij meegaat.

Ik zo: Ik wil ook wel mee hoor!!!

Dus nu gaan we morgen naar Twente - Vitesse JOEPIE :dance: :dance:

voor iedereen die me succes wenst: Heel lief, het is nog even verder afwachten. Ik denk zelf nog steeds dat het niet raak is.

Maar: Gefeliciteerd en welkom bij deze club veelkletsende dames met een kinderwens die al in vervulling is gegaan of hopelijk snel in vervulling mag gaan.

Mimster: fijn dat je een nieuwe ronde in kan gaan

RA: temperatuurstijging is wel bemoedigend. Zie net dat je weer negatief getest heb. Shit man!!

Lotte: jammer dat je man niet gewonnen had. En nieuwe projecten, interessant, zijn het mooie huizen?

LIITA: Hoe is het nu met jou?

Tigru: niet zo fijn van de huisarts zo met die griepprik. Was voor mij in ieder geval een reden om hem niet te nemen.

Dijo: Wel goed te combineren dan zo met de voetbal en je werk. Gaaf hoor het nederlands team halen, kunnen niet veel mensen zeggen. Wintersportshoppen? Snowboarden of skieen?

Dama: zo herkenbaar. Ik heb al een bestandje met leuke babykamers. En ik weet ook al precies welke wandelwagen ik zou willen.

Knollie: Leuk voetbal kijken. Ik ga zondagmiddag met schoonmama naar Ajax-Heerenveen.

Het ging heel goed zo zonder mannetje, maar heb nu even een dipje. Omdat het voor mijn schoonfamilie altijd heel moeilijk is om sint kadootjes te kopen (mensen hebben alles al en leveren geen lijstjes is), had ik bedacht om samen met mijn man mijn schoonzus en zwager mee te nemen naar Dolf Jansen. dus ik vertelde dat ik kaartjes voor hun had gekocht. nou ik weet niet of ze dat wel leuk vinden hoor, was de reactie. En toen ik vertelde dat hij ook mee mocht was het even stil. Bahhh. HIj hoeft nooit iets te doen voor sint kadootjes, ik struin altijd het internet af naar leuke ideeen en dan zo’n reactie. vroeger vond hij Dolf Jansen geweldig, nu schijnbaar niet meer. Mannen. : :snooty: :eh: :wall:

sorry voor mijn lange post, had nog het een en ander in te halen.

ik wil chocola, veel chocola :think:

Hihi ik heb hier nog wel wat voor je liggen! Kreeg van de week zo’n grote doos merci chocolaatjes! :slight_smile:

mmm denk dat de ah dichter bij is. plus ik heb stiekem al de sinterklaas pop die ik voor manlief heb gekocht open gemaakt. tja niet lief doen is ook geen chocola verdient hoor.

Haha dat zou heel goed kunnen :smiley: Hihi nou geniet van de klaaspop :wink:

nou zijn hoofd is al gesneuveld hoor

hier net wat rozige afscheiding.

Is eigenlijk nog te vroeg voor mijn menstruatie, ben normaal echt heel regelmatig.

Zou het dinsdag pas moeten worden.

Hmm. Apart. Misschien geen ongi dan maar innestelingsbloed? :pray:

oh knollie, ik :pray: ook voor een innestelingsbloeding.

Heb je hier al eerdere ervaring mee opgedaan?

wel vlak nadat ik getest had en het positief was. dus met ongeveer 5 weken zwschap, rozige afscheiding en uiteindelijk ook bloedverlies, maar de zwschappen zijn dus gewoon goed gegaan.

heb ook een vol gevoel nu in de buik. maar ja dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden.

aaaarghhhh wordt gek van mn lichaam

enne van een film di eerop is, speelt namelijk een jongen in mee die ik van een andere film ken, maar weet neit welke zooo irritant

knollie het zou best een innestelingsbloeding kunnen zijn. ik hoop het voor je.