Aug & sept 09 stoppers Graag verder in het nieuwe topic

ik heb net geklust hahaha. leuk om te weten he? :oops:

enne ik heb ook nog eens genoten hahahah. sorry word er een beetje melig van.

@ Lotte Foei: Ik wil het niet weten :naughty: :naughty: :smiley: :smiley:

of bedoel je een ander soort klussen

Hahaha, Lotte, maar goed ook dat je er van genoten hebt!

RA, jammer…

Knollie, ik hoop ook op een innestelingsbloeding…

Ben inmiddels wat rustiger geworden en ben erachter wat er mis is gegaan. Toen ik laatst moedervlekken ging laten verwijderen vroeg mijn HA zich wie ik was (net getrouwd). Dus hem verteld en ook van kinderwens. Moedervlekken verwijdert en even mee voor klein gesprekje en in de computer gezet van de kinderwens. Vertelde toen dat ik mijn griepprik ging halen waarop hij zei dat de nieuwe brieven onderweg waren. Dus dat is mis gegaan… Echter bedenk ik nu terplekke dat hij wel had moeten vermelden dat ik die niet mocht halen.

De tweede haal ik dus niet!

Overigens krijg je in Belgie maar 1 prik en wordt er verder niks bij gezegd… Ook heel vreemd…

Mijn man gaat em niet halen, hij wil het risico nu niet nemen.

Maandag meer over dit gedoe…

ben wel benieuwd hoe het verder gaat.

@Tigru wrote:

Mijn man gaat em niet halen, hij wil het risico nu niet nemen.

Maandag meer over dit gedoe…

voor mannen maakt het niet uit hoor!!! of is er nog iets anders??

knollie spannend… ga je vandaag testen??

RA… even afwachten helaas van de negatieve test… maar zo lang je nog niet ongi bent is er nog hoop!!

WM… ga je testen vandaag als je nietongi word of heb je al kwaaltjes??

Lotte… geniet er lekker van :slight_smile: haha…

Squirel… vervelend van je zoon…

Tigru… hopelijk krijg idd. maandag meer zekerheid… en jaah wel raar dat hij niets gezegt heeft de huisarts…

HIer vanmorgen aan t werk… gistern idd. wintersport kleding gekocht… nou mn vriend dan… een heel heftig gekleurd pak :wink: heel mooi… ik kon niet echt iets vinden ik koop bijna elk jaar wat nieuws dusmijne moet niet zo duur zijn … mijn vriend is echter zuinig en doet meerdere jaren met een pak dus… :S Daarna even bij vrienden langs geweest!! Was wel even leuk alleen weer veelste laat… :S

Ik moet ook zo voetballen zie je :S maar jaah vanaaf rustig avondje!!

Verder alles goed… heb wat kleine bultjes op mn buik en mn rug en mn mond doet onwijs veel pijn waarschijnlijk gaatje… met poetsen bloed t ook een beetje… ga maandag wel even langs de tandarts :S

Ik ben benieuwd wie deze maand de gelukkigen zijn :slight_smile:

Ja je gaat er stiekem al een beetje op rekenen he, dat er snel weer een zwangere is, dat merk ik ook. Als er 4 hun NOD hebben denk ik, nou, wie zal/zullen het zijn?

Spannend voor de meiden die vandaag gaan testen! :pray:

4 meiden hun nod?

spannend!

ik ga weer duimen!

Ik weet niet hoe vaak je hier leest Mopsie, maar ik :pray: voor een mooie echo maandag!

ik heb geen testen in huis, dus moet wachten tot die met de post komen

hier ook nog geen test gedaan hoor. Gezien mijn vorige cyclus is het nu wel mijn nod. Maar ik heb natuurlijk late eisprong gehad. Dus misschien als er maandag nog niks is even testen.

Temp ging wel weer omhoog vandaag.

Ik zit klaar om andre rieu kaarten te scoren voor mijn schoonouders. er zijn 2 extra concerten gepland en de voorverkoop start om 10.00 uur. er staan 3 vensters open. hopelijk gaat het lukken!

Ik hoop het echt voor je knollie.

En ik merk ook al dat ik me afvraag, who’s next? hihi.

Lees al dat er hier goed geklust wordt en 4 hun NOD dus wie weet…

Kan zelf niet wachten tot ik op de 12 weken zit, gisteren ging het gesprek over wie er op dit moment zwanger waren en heb wijselijk mijn mond gehouden maar dat is lastig zeg.

Ik deed al aan de lijn en daarom dronk ik sowieso geen alcohol houdende dranken dus dat houdt ik lekker even zo vol anders weten mensen het direct met de feestdagen.

Hoe doen jullie dat, het voor je houden(of gaan dat doen), of vertel je het meteen?

WM ik heb ook pas met 4 dagen getest, dan wist ik tenminste zeker dat ik niet ongi was. Maar duim wel voor je!

En heb je kaarten gescoord?

ja het is gelukt, beste vak rij 15. Ze vonden het vorige keer ook echt super geweldig. dus dat moet een goed cadeautje zijn. nu nog een hotelletje erbij zoeken. iemand nog goede suggesties voor in maastricht?

zo en de kaarten van Dolf Jansen konden ook nog worden geannuleerd. Ik ben helemaal blij.

Nu ga ik mezelf maar eens klaar maken voor een rondje mountainbiken. Laterzzz

Dijo: succes!

Wammie: wat sportief!

Guinevere: ik loop daar ook wel tegenaan dat het erg lastig is. Op mijn werk zijn meerdere zwanger momenteel en ik zou erg graag willen meepraten, maar dat is niet wijs nu. Met een bedrijfsfeest (=alcohol) heb ik eerst de hele tijd vanwege de dorst water gedronken en stond ik bij een groep niet-drinkers (scheelt ook al) en later heb ik een roseetje genomen en daar heel braaf een beetje van staan nippen. Nu heeft iedereen mij met wijn gezien en al met al heb ik daaruit nog geen twee slokken gedronken.

Alleen wel lastig met mijn verjaardag komende week, ik denk dat ik het niet ga vieren, want dan gaat alles wel opvallen ban ik bang…

Verder vandaag 6 weken! Ben daar heel erg blij mee, want voelt toch even meer dan de 4 waar ik begon en komt alweer dichterbij de 8 en het vertellen aan mon mama! Oh my, ik kan niet wachten! Wat zal ze blij zijn! ze wil al jaren oma worden en nu is ze het al maar weet ze het nog niet!!

Meiden met NOD; succes de komende dagen en ik :thumbup: :thumbdown: dat de dagen snel voorbij zullen gaan en de :twisted: :twisted: zullen uitblijven!

Morgen weer een nieuwe weekfoto in het showforum van juli 2010-mama’s.

Liefs en een fijn weekend stelletje kletskouzen!

nou volgens mij zijn hier de :twisted: aangekomen.

het is nog niet echt bloed maar toch.

mn cyclus is dan veel korter dan de vorige keer

Balen knollie :hug:

Kuona, ik volg je weekfoto’s op de voet :thumbup:

Oh jammer knollie