Aug & sept 09 stoppers Graag verder in het nieuwe topic

Hallo dames!

Knollie: Wat balen zeg, is je ongi nu al doorgezet of nog niet?!

Vroeg me trouwens af wanneer de zwangeren onder ons de eerste zwangerschapsverschijnselen begonnen te merken, hoeveel dagen na de eisprong? Ik ben nu een aantal dagen na mn eisprong, volgens mij duurt het sowieso 5 dagen tot de innesteling… Maar ben gewoon erg benieuwd!!!

Liefs,

Dama :vlinder:

het heeft nog niet door gezet.

heb nu weer gewone afscheiding zag ik net

Spannend zeg Knollie, kan natuurlijk van alles betekenen nu… Nou ik ga vandaag duimen voor je… :pray:

knollie je houd het nog wel spannend he?

Spannend Knollie! Kan me voorstellen dat je helemaal in de rats zit nu…

Dama; na mijn eisprong voelde ik van alles, maar of dat nu echt verschijnselen waren of dat mijn hoofd op hol was durf ik niet te zeggen… Ik weet nog wel dat ik tegen een vriendinnetje zei; als het raak is deze maand dan is het zojuist genesteld. (ik zei ook nog links of rechts, maar weet even niet meer welke kant…) Verder had ik gelijk na mijn eisprong pijn in mijn borsten, dus eigelijk vanaf de dag van bevruchting. Borsten is niet meer over gegaan, ik kan dat toch echt wel noemen als het grootste kwaaltje hier. Doen echt extreem pijn, zijn nu al een maatje groter. Ik wordt zelf wakker snachts van de pijnscheuten als ik me in mijn slaap omdraai. Ben benieuwd hoe dat zich voorzet de komende maanden. Verder buiten moeheid geen klachten en dat kwam geleidelijk. Om 8 of 9 uur naar bed 's avonds is nu vaker een feit dan een uitzondering. Maar mijn man is er niet, dus niemand heeft er last van.

ik voelde ook krampen in mijn buik, alsof ik ongesteld moest worden en heb dat nu soms nog.

Penelope; leuk om te lezen dat je mijn foto’s volgt! Wanneer komen de jouwe? Ik vind het wel leuk om meiden te volgen en vergelijken die ongeveer evenver zijn, maar zie niet veel buikfoto’s nog op het forum. Dus, you’re next!

Liefs

@Penelope wrote:

Hoeveel dagen zit je na je vermoedelijke eisprong knollie?

LIITA, watvoor stukjes zijn het? Kleine vlokjesachtige dingen? Die ‘uit elkaar’ vallen als je er overheen gaat met wcpapier?

hmm het leken een beetje sliertjes… maar ik heb niks meer zien daarna!

Dames, jammer van de negatieve testen!!

Love, dat slierterige bruinverlies had ik toen ook. En weet je wanneer ik het nog meer had? Toen ik stukken van de slijmprop verloor aan het eind, daar leek het op. Fijn in elk egval dat je er geen last meer van gehad hebt!

Guinevere, dat is handig dat je SM VK is. Heeft ze jouw bevallingen ook gedaan? Volgens mij zou ik elke week voor een echo gaan als mijn SM VK was haha. Trouwens dat wil ik je steeds al vragen, hoe kom je aan de naam van de oudste? Ik heb die naam nog nooit gehoord en vroeg het me zo af.

Knollie, argh weer wat bruinverlies, Begon je vorige ongi ook niet daarmee? Ik hoop dat het niet je ongi is maar een inesteling.

Tigru, echt :thumbdown: :evil: van je arts hoor. 8 weken was het toch dat je moet wachten nu? Ik zou ook echt pissed zijn hoor :evil: :evil: :hug:

Mimster, toch nog ongi geworden, en je bent er nog blij mee ook :wink:

WM. nou ja zeg wat een stomme reactie op die kaartjes. Is de lol er helemaal vanaf om ze te geven, mooi dat ze terugkonden. Weet je al wat je nu gaat kopen?

Kuona, ik kan ook niet wachten met vertellen. Vorige keer wisten ze het met 5 weken al, nu dus pas met 9,5 week.

Hier gaat het wel goed. Ben erg moe, de laatste twee dagen ook erg misselijk geweest en aan het overgeven. Vandaag lijkt het ineens weer beter, snap er ook niks meer van, maar goed.

@ Vlinder

Ja mijn vorige ongie begon daarmee, maar dat was echt bruin. nu is het lichtroze.

en nu is het weer normale afscheiding,

Normaal als ik moet menstrueren heb ik ook een heel zeer hoofd, onrustige benen en zere rug en buik, nu niets van dit alles.

maar ja ik heb natuurlijk ook nog de medicijnen voor mn blaasontsteking, dus mn lichaam zal wel anders reageren nu, we wachten gewoon af!

Knollie: spannend hoor… heeft het al doorgezet??

LIITA: dan was het vast iets onschuldigs…

Kuona: al weer 6 weken, wat gaat dat snel!!

Ik ben ook erg benieuwd wie de volgende is. 4 NOD’s…daar moet toch een positieve test tussen zitten??? :pray:

Hier vruchtbaar slijm gesignaleerd en de ovu test was vandaag donkerder als gisteren maar nog niet postief…misschien morgen. Wel een late eisprong dus, maar iig lijken test en kwaaltjes nu met elkaar te kloppen. WM: jij had op dag 19 een eisprong toch?? Bij mij wordt het op z’n vroegst maandag…dag 20. Ben benieuwd wanneer nu bij jou de :twisted: :twisted: komen…of natuurlijk niet…dat zou nog veel beter zijn.

Eczeem van zoonlief is wat minder vurig nu, hij heeft zo te zien geen jeuk meer. Maar ja…kan niet steeds hormoonzalf blijven smeren :?

Ja het wordt wel weer spannend…

kuona… waar kan ik precies de foto’s zien?

ik heb echt een enorme buik het ziet er niet uit, maar dat kan toch nog niet van de zwangerschap komen…

en ik ben vandaag ineens niet misselijk meer…maar mijn borsten doen des te meer pijn :think:

squirrel jij moet dus klussen… ik snap niks van die testen die jullie hier doen… komt omdat ik me daar dus niet in verdiept heb…

Kuona, ik denk dat ik geen foto’s van mijn buik en echo’s op het forum zet.

LIITA, fijn dat je er verder geen last meer van hebt gehad. Je darmen zijn nu goed aan het rommelen, dat kan de eerste weken de opgezette buik verklaren.

Knollie, spannend hoor :pray:

En RA, WM en Fietje, hoe gaat het bij jullie?

jaaaaaaa ra wm en fietje hoe is het bij jjullie?

RA - WM - Fietje

Hoe is het bij jullie? het is wel spannend hoor!!!

LIITA: Als je gaat naar 9 maanden mama’s en dan naar juli 2010, op de eerste pagina staat bovenaan dat er ook een showforum is. Daar staan de foto’s :smiley: Jij hebt je volgens mij niet aangemeld bij juli 2010 mama’s of wel? Wel leuk als je er ook bij komt!

Penelope; mag ik vragen waarom niet? Hou je daar gewoon niet van?

We gaan lekker frietjes eten, hmm, heb er nu al trek in!

Fijne avond allemaal

Kuona, ja, laten we het daar maar op houden :wink:

Ze zijn gearriveerd hoor de :twisted: :twisted:

Dat betekent deze ronde dus een cyclus van 29 dagen, 4 dagen langer dan vorige keer.

Op naar ronde 3 met hopelijk nog weer een iets langere LF, want dit keer was ie weer 8 dagen. Zou dat ook onderdeel kunnen zijn van het ontpillingsproces of is ie bij mij gewoon standaard (te) kort?

Knollie: hopelijk blijft de ongi bij jou helemaal uit.

Kuona: Nou de laatste maanden zijn we al flink aan het minderen qua sporten. Afgelopen jaar heb ik ongeveer gemiddeld 10 uur per week gefietst.

Squirrel: Deze ronde volgens FF een eisprong op dag 21, mijn eigen gevoel zegt dag 19. Dus ene late eisprong zoals waarschijnlijk ook bij jou komt dus vaker voor.

Vlinder: Nee weet nog niet wat ik nu ga kopen. Ga nog maar eens op internet snuffelen voor een leuk uitje voor ze.

Balen WM! Ik denk dat het nog door het ontpillen komt WM, maar ik zou het wel goed in de gaten houden. Wat is je nieuwe NOD? Dan pas ik het aan in de lijst.

:hug: Wammie…

ik gok op 30 dagen voor volgende periode. dus laten we hem op 20 december zijn. Dan kan ik dus nog steeds voor kerst zwanger zijn hihi

Haha, ik hoop het voor je!

Hoeveel mag het uitje kosten en waar moet het in de buurt zijn?