eh kosten zijn wat minder van belang :oops: , laten we zeggen tot 80 euries per persoon ofzo. Liefst in NH, maar voor iets speciaals mag het ook best wat verder zijn.
Ik heb al eens stuntman voor een dag (http://www.endorfine.nl) overwogen.
In zoetermeer zit een luxe prive sauna met een prive zwembad (overdekt uiteraard), ziet er erg mooi uit en is 70 e voor 2 personen 2 uur lang of 95 e voor 3 uur voor 2 personen.
*Sauna
*Infrarood
*Stoombad
*Jacuzzi
*Zwembad
*Buitenterras
Maar misschien houden ze daar helemaal niet van.
das wel een leuk idee. ik ga eens kijken!
ik heb je een pb gestuurd met meer info
Nou hier zijn ze ook doorgebroken!!!
op naar ronde 3
Als ik bij de vorige maand uitga van het eerste bruine verlies, zit ik wel op 28 dagen, doe ik dat niet en ga ik uit van het echte bloedverlies dan zit me cyclus op 26 dagen
Als ik nu 14 dagen terug tel klopt het wel met de dag dat ik mn eisprong had.
Knollie, jammer hoor. Maar in ieder geval gaan we dan samen door voor de volgende ronde. Laten we dat dit een goede ronde wordt.
Balen Knollie!
Wat is je nieuwe NOD? Dan pas ik het ff aan.
Volgende ronde hopelijk meer succes dames :hug: :hug:
ik hoop het ook WBM
18 dec is mijn niuewe NOD
Knollie en WBM: Balen… :hug: Knollie had wel goede hoop gezien de lichtroze afscheiding…
Ik denk dat ik op 2 december een test ga doen, ongeveer twee weken na de eisprong. Op zich zou je dan pos. kunnen testen toch of is dit nog te vroeg? Heb namelijk nog geen regelmatige cyclus… Houdt een onregelmatige cyclus ook in dat je mindere kans hebt op zwangerschap of maakt dit niet uit zolang je een eisprong hebt? :think:
Fijne avond iedereen!
Liefs,
Dama :vlinder:
WM en Knollie: jammer zeg! Maar jullie hebben idd nog een kansje om zwanger te zijn met Kerst
WM: een korte LF dus. Ik weet niet of dat met ontpillen te maken kan hebben. Ik had de eerste ronde na het stoppen met de pil (vorig jaar) wel een LF van 10 dagen, maar ik weet eigenlijk niet of dat normaal is voor mij, de 2e ronde was ik nl. al zwanger. En de afgelopen keren heb ik geen idee wat m’n LF was eigenlijk…
Dama: 14 dagen na de eisprong zou je wel een positieve test kunnen hebben. 2 dec. is mijn NOD…kunnen we tegelijk testen! Op zich heb je volgens mij bij een onregelmatige cyclus net zoveel kans om zwanger te worden, als je maar een eisprong hebt. Alleen is het natuurlijk bij een onregelmatige cyclus wat moeilijker in te schatten wanneer die dan precies is…
ahhh WM en knollie, wat jammer!! WM, zou het wel in de gaten houden inderdaad. ook omdat je temp niet deed wat het behoort te doen :hug:
Is goed Squirrel!! 2 december wordt voor ons dus een spannende dag!!! :mrgreen: Hopelijk geen rode mannetjes tot die tijd, behalve Sinterklaas :lol:
Liefs,
Dama :vlinder:
:hug: ook voor jou knollie…
Hmm balen WM en Knollie! Op naar de volgende ronde dan
Hier nog steeds niets gesignaleerd, geen positieve test en geen ongi. Vanmorgen was m’n temp ook nog steeds hoog. Best wel spannend toch eigenlijk
Wm & Knollie: heel jammer…
RA: Ben heel benieuwd
net terug van fc twente: wat een bagger wedstrijd.
maar gelukkig wel gewonnen!
voel me nog steeds niet ongesteld, terwijk ik toch echt veel bruinige afscheiding heb en ervan uitga dat dit echt wel mn menstruatie is!
Lees net op het Juli 2010 forum dat er vanavond twee mama’s tegelijk een mk hebben gehad. Zii waren een ruime week verder dan ik. Brrrr, vind het maar eng allemaal…maar gewoon vertrouwen blijven houden lijkt me toch het beste.
Kuona: he bah dat is zeker geen goed bericht om te lezen. Maar hou vertrouwen, hoe vaak gaat het niet gewoon goed.
net terug van de film: terug naar de kust. Erg goede film!