RA & Fietje, wanneer gaan jullie weer testen? Ik ben zo nieuwsgierig :oops:
Kuona, ja, dat is ook naar om te lezen.
Omdat ik bij mijn 3e zwangerschap snel een echo kreeg waaruit ik ook meteen kon afleiden dat het niet goed zat heb ik toen vanaf het begin emotioneel al afstand genomen. Deze zwangerschap moet ik iets langer wachten op een echo en ondertussen hoop ik er het beste van. Ik heb gisteren alvast een tutteldoekje gekocht :inlove:
vanmorgen getest, maar negatief…
ben op mijn werk, dus ga weer snel verder
Balen Fietje :hug: Maar zolang je nog niet ongi bent ik nog even door.
@Penelope wrote:
Ik weet niet hoe vaak je hier leest Mopsie, maar ikvoor een mooie echo maandag!
Dank je wel Penelope!
Ik ben vreselijk zenuwachtig.
Heb van de week gedroomd dat ik opeens heel veel bloed verloor.
Wat was ik blij dat het maar een droom was!
Ik ben nog steeds moe en heb nog steeds trek in zoetigheid, dus laten we hopen dat dat een goed teken is!
Ja, logisch dat je op van de zenuwen bent. Ik hoop maar dat je maandag niet nog langer in spanning wordt gehouden en dat je gewoon goed nieuws krijgt
Oh wat balen knollie en wammie, hoop voor jullie dat het dan deze ronde raak is
En spannend hoor RA, ook voor jou duimen natuurlijk.
Moet me trouwens ook nog aanmelden bij de Juli 2010 mama’s
Wel schrikken dat er dan twee tegelijk een mk hebben gehad zeg.
Vlinder: Ik heb de naam van de oudste via internet gevonden, het is een japanse naam en betekend bloesem.
Mijn sm heeft niet de bevalling gedaan omdat ik dan in een andere plaats had moeten bevallen in het ziekenhuis. En ik had eerst ook niet zo’n heel goede band met haar, dus wilde ik ook niet te veel van d’r vragen. Gelukkig is die band nu beter
Oh Fietje wat jammer
En Mopsie het is vast een nare droom hoop ik voor je.
Guinevre: Heb je al last van zwangerschapskwaaltjes op het moment en zo ja vanaf wanneer zijn die begonnen, pas na je NOD of al eerder? Ben echt benieuwd of er mensen zijn die eerder al wat merken…
Zo ben lekker aan het genieten van de zondag, heeeerlijk! Waren er maar meer zondagen in de week :mrgreen:
Fijne zondag nog allemaal!
Nou volgens mij gaat de menstruatie hier vandaag toch doorzetten :S Is het iig duidelijk.
hier waarschijnlijk de mg, dus meld me ff en ga weer plat
Knollie: jasses! Beterschap dan maar…
Dama: bij mijn vorige zwangerschap begonnen de kwaaltjes al een week voor mijn NOD.
Ik had vanochtend een positieve ovu test (eindelijk!!!) Blij dat ik toch mijn ei gespot heb :thumbup:
Hier zijn de :twisted: er toch :S Op naar volgende ronde dan maar.
Ik ben nu af en toe misselijk, gelukkig niet heel erg en heel vaak maar dat heb ik nu sinds 3 weken ongeveer, dus vanaf het begin zeg maar.
En verder moe en duizelig, ook ongeveer vanaf die tijd.
Mijn borsten zijn heel iets gespannen maar heb ik geen last van.
Al met al valt het wel mee.
Oh jammer RA
Knollie, beterschap!
Squirrel, yes! Toch nog! Duurde even maar dan heb je ook wat Als je een LF van 14 dagen hebt dan heb je een vrij lange cyclus deze keer, of niet? Ik weet in elk geval wat jij komende 2 dagen gaat doen 8)
RA, balen :hug: Ik hoop dat het de volgende ronde raak is!
Wat is je nieuwe NOD?
Hoop het ook
Nieuwe NOD is 22 december.
Een positieve test zou een leuk kerstkado zijn natuurlijk
Hihi dat is waar, zou me geen mooier kerstcadeau kunnen wensen
Ra, jammer van je ongi, ik duim mee dat je met de kerst een mooie test hebt!
Knollie, beterschap! Hoop dat je kindjes het niet krijgen.
knollie en wm jammer vna je ongi.
fietje balen van de nega test.
mopsie heeeeeeeeeeeel veel sterkte morgen. ik duim voor een goede echo.
hoe is het met de andere meiden?
ik moet morgen de mex griepprik halen voor mijn dochter. ben benieuwd hoe dat gaat. wel zielig hoor maarja is neit anders.
Ik moet dinsdag met mijn kinderen die prik halen. Mijn moeder had het er gisteren over dat je niet met de buggy er naartoe mag? Ik moet die papieren nog goed doorlezen :oops:
Ik las trouwens in een ander topic dat die 8 weken wachten met zwanger worden na die prik per prik telt.