dank je wel Lotte!
Ik breng jullie morgen op de hoogte, hoe de echo was.
Jammer dat bij iedereen de :evil: zijn gekomen zeg!
Penelope… heb jij daar ook last van? een opgezette buik?
kuona ik heb me nog niet aangemeld bij julie 2010 moeders omdat ik het zo lastig vind om dit allemaal al te volgen… en zoveel tijd heb ik niet, maar ik denk wel dat ik me ga aanmelden… toch ook wel leuk… en ik zal es kijken naar het showforum…
wel een beetje eng die twee miskramen… moeten we maar niet te veel over nadenken! getsie! ik vind het ook allemaal zo eng!
fietje gewoon nog even verder hopen
mopsie veel plezier maandag! spannend hé! Wel even laten weten hoor!
RedAngel… jammer!
Voor de rest hoop ik voor iedereen op mooie sinterklaas en kerstcadeau’s
ik heb vanmiddag steeds buikpijn gehad, maar dat is nu over… voor de rest lekker misselijk nog 11 nachtjes en dan de 1e echo
Ik had ook vrij veel buikpijn gisteravond en vandaag. Maar ik heb ook wel erg veel gegeten :oops:
Het valt nu nog wel mee met de opgezette buik, maar het is een veelvoorkomende kwaal in de eerste weken. Amaya kon met 5 weken haar broek ook al niet meer dicht krijgen als ik me goed herinner.
met 5 weken zaten mijn broeken ook al strakker. en savonds al helemaal. een paar dagen na de mk zaten mijn broeken weer losser. zelfs mijn zoon viel het op hahahah.
Ik doe nog steeds aan de lijn maar denk dat als ik niet zwanger was geweest ik wel meer was afgevallen.
Ik lijn niet te streng ofzo want dat zou natuurlijk niet goed zijn maar hoop nog wel wat kilotjes kwijt te raken aan vet, van mij mag de baby wel groeien van wat ik aan reserves heb hihi.
Maar heb ook al wel een meer opgezette buik dan voorheen, denk dat het ook echt sneller gaat omdat dit mijn derde is.
Bij mijn derde zwangerschap had ik ook een flink opgezette buik maar nu dus niet zo erg. Ze zeggen wel dat je het sneller ziet bij een 2e en meer.
Guinvere: ik zag dat je je hebt aangemeld bij juli 2010! Gezellig en welkom voor daar. Maar niet lijnen nu hoor, is nu echt een heel slecht moment om te doen. Gewoon gezond eten en zorgen dat je niet voor 2 gaat eten, maar lijnen en minder eten dan normaal is toch echt uit den boze…
Hier alles goed, nieuwe foto geplaatst vandaag en zie zelf weinig verschil deze week (gelukkig maar). Heb wel steken in mijn buik en kon ineens mijn avondeten niet meer zien of luchten, haha, nou ik ben benieuwd. Vind alleen de steken in mijn onderbuik (baarmoeder?) minder fijn, blijf ik toch eng vinden…
Fijne avond iedereen!
Ik wilde naar je foto kijken maar die staat er niet bij?
Jij bent snel haha, heb 'm er net bijgezet
Kuona: vind het ook leuk om te blijven kletsen met een aantal die ik van hier al ken, zijn er nog best veel…
Kuona: inderdaad weinig verschil met vorige week, wel zo makkelijk met het volhoudenh van jullie geheimpje
Knollie: sterkte met de MG
Mopsie: Succes morgen. we :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: en voor een goede echo
Ajax was genieten, de eerste helft dan, de tweede helft was wat minder. Daarna lekker met mijn ouders uit eten geweest. Best wel druk weekend geweest zo.
Zo nog even wat voor mijn werk doen en natuurlijk boer zoekt vrouw kijken!
@Kuona wrote:
Jij bent snel haha, heb 'm er net bijgezet![]()
Ik zei toch dat ik jouw foto’s op de voet volg

Mooie foto weer, leuk dat je dat wekelijks bijhoudt.
Mopsie… succes morgen met de echo ben benieuwd
Ik ben echt onwijs snel op mn teentjes getrapt… weet niet waar t opeens vandaan komt… mn hoofd zit onder de pukkels en ik ben gewoon onwijs moe… Mn buik doet ook pijn vanaf vanmorgen :thumbdown:
Moet nog een week wachten voor mijn NOD… maar jaah… ik heb niet echt t idee dat ik al zwanger kan zijn… ook omdat we niet echt veel geklust hebben voor mijn ei… meer vroeg gepiekt!! Dus denk dat al mn kwaaltjes ontpillings verschijnselen zijn… of herkennen mensen deze kwaaltjes :S (me niet al te veel hoop gaan geven)
Knollie & RA… jammer dat jullie ongi is gekomen maar nu kunnen jullie weer gaan toeleven naar jullie volgende ei…
het gaat hier al ietsje beter,
Dus denk dat het gewoon de buikgriep is, alleen al mijn spieren doen zeer
@knollie1 wrote:
het gaat hier al ietsje beter,
Dus denk dat het gewoon de buikgriep is, alleen al mijn spieren doen zeer
spierpijn is toch wel een van de kenmerken… ik zou toch maar even rustig aan doen :S
Hey meiden,
Wat hebben jullie weer gezellig veel gekletst :shock:
Ik heb heel het weekend niet gekeken, drukkie druk!!
Klte voor de meiden dat de ongi is doorgebroken…laten we het maar zo bekijken…We gaan er deze maand weer met volle moed tegenaan :mrgreen:
Tigru: Echt klte over die vaccinatie!! Ben benieuwd wat er uit komt!
Knollie: Balen dat je de griep hebt!!
Ik ga weer effe verder lezen hoor!!
Goedemorgen… nieuwe dag aangebroken hoest met jullie??
Tigru… arts al gebeld over t feit dat hij je gevaccineerd heeft terwijl je een kinderwens hebt! :evil: :twisted:
Mimsterr hoest bij jou… beetje aan t klussen??
Vlinder hoe verloopt jou zwangerschap… veel last of gaat t allemaal wel… en hoelang nog wachten op je echo??
LIITA… hoest met jou? nog steeds last van bloed of is t alweer ok?
Knollie nog steeds ok… of?? Hopelijk voel je je gauw weer topfit!!
wm… ajax fan dus wel leuk dat je ook met je ouders nog even uit eten bent geweest!! Hoest verder met je?? Vandaag weer aan de bak…
Mopsie, heel veel succes straks met je echo, ik hoop dat je baby nu op schema ligt en dat je lekker kunt genieten :inlove:
Knollie, buikgriep, bleh, daar kun je zó ziek van zijn.
Dijo, op zich wel een goed teken dat je nu al mood swings hebt en dat je onder de pukkels zit, dat had ik de laatste keer ook een week voor mijn NOD.
goedemorgen!
dijo: het zouden zwangerschaps symptomen kunnen zijn, spannend
Mijn jongste dochter is ziekjes maar het lijkt geen mg dus dat scheelt weer.
Zelf ben ik mega verkouden, 't is echt weer de tijd van het jaar.
daar ben ik me dus enorm van bewust… maar daarbij ook… tzou dan zo een teleurstelling zijn dat t niet zo is… en t rare is dus dat we niet echt goed geklust hebben voor mn ei dus rieël gezien is het helemaal niet mogelijk… En vorige keer beelde ik me van alles in dus vandaar dat ik het maar gewoon afwacht t is ook niet anders… Ik heb ook veel last van dat ik windjes laat en veel moet ‘poëpen’ om t maar grof te zeggen… waar dat dan weer vandaan komt raar lichaam heb ik zeg maar
G. vervelend dat je kleine meid ziek is… lekker verwennen
Mopsie ben echt enorm benieuwd… succes