Aug & sept 09 stoppers Graag verder in het nieuwe topic

Je klachten / kwaaltjes klinken wel gunstig hoor :pray: Maar ik kan me je voorzichtigheid wel voorstellen. Nog een paar dagen en dan kun je testen. En weet je precies wanneer je je ei had?

Dijo: Wel ajax fan, maar niet zo fanatiek als me schoonmoeder. Heb je gewonnen zaterdag?

Hier weer begonnen aan een nieuwe werkweek. Nog maar 4 nachtjes en dan is mijn mannetje weer thuis. Ik voel me echt een mietje vergeleken met Tigru, maar ben wel superblij als ik vrijdagavond lekker naar Schiphol mag om hem op te halen.

Ik moet zeggen ik heb echt een druk weekend gehad en dus weinig tijd om bij te tanken. Dus ik loop (eh zit) een beetje te gapen hier op het werk. Moet me zo maar eens gaan zetten tot het doen van iets!!!

Dus dames niet te veel schrijven hier!!

@Penelope wrote:

Je klachten / kwaaltjes klinken wel gunstig hoor :pray: Maar ik kan me je voorzichtigheid wel voorstellen. Nog een paar dagen en dan kun je testen. En weet je precies wanneer je je ei had?

ik denk de donderdag… dat was… mm… 12 november… dus dat klopt ongeveer wel… jaah idd… kwaaltjes kloppen wel… maar misschien dat ik het me allemaal weer inbeeld :S

Dan zit je al 11 dagen na je eisprong, dan kun je ook al heel goed kwaaltjes hebben hoor. Zelfbescherming is ook goed, maar misschien beeld je het je niet in, dat kan ook nog he :wink:

tjaah… ben benieuwd… zou een wonder zijn maar we gaan het afwachten :slight_smile:

Fietje jij al klachten?? Hoest met je?? Jou NOD is vandaag toch!?

Dijo: dat klinkt maar spannend bij jou hoor! Je zou idd nu al zwangerschapskwaaltjes kunnen hebben ( :pray: ) Maar kan idd net zo goed van naderende ongi of ontpillen komen, dus kan me voorstellen dat je niet te veel hoop wilt hebben…

Penelope: Bij een LF van 14 dagen zou mijn cyclus 34 dagen ofzo zijn… daar hou ik dus ook maar een beetje rekening mee. Maar omdat ik ook wel es een LF van 10 dagen heb gehad, kan het ook korter zijn. En volgens mij mag je alleen niet met de buggy voor de prik als je met het openbaar vervoer gaat (vanwege ruimtegebrek…) Weet niet hoe je gaat? Ik moet woensdag met Luuk, als het goed weer is ga ik lopend. Het is niet zo ver en het is vast superdruk met parkeren…

WM: niks aan hé? Zo zonder mannetje… Ik vond het ook maar niets! Snap wel dat je je een watje voelt vergeleken bij Tigru…dat had ik ook!!

Knollie: vervelend zo’n buikgriep…hopelijk voel je je snel weer beter. Spierpijn is idd wel een symptoom van griep, maar weet niet of je dat ook bij een buikgriep kan hebben.

dank je wel Dijo,

ik herken die kwaaltjes inderdaad ook van de laatste keer (toen was ik dus zwanger) maar ik weet ook, en dat hoorde ik ook van een hoop meiden hier die net gestopt waren met de pil, dat de ontpillingsverschijnselen wel zo ongeveer hetzelfde zijn als de zwangerschapssymptomen.

Hoe dan ook het blijft toch spannend he?

Je hoeft in ieder geval niet lang meer in spanning te zitten he?

ahhhh ik ben stikzenuwachtig voor zometeen!

:shifty:

moest net een halve liter water drinken, omdat mijn blaas vol moet zijn voor de echo, maar na een half glas moest ik alweer nodig…

maar dat komt door de zennuwen denk ik.

Squirrel, ik ben benieuwd wat jouw cyclus gaat doen!

Ah, op die manier, ok, nee wij gaan niet met het openbaar vervoer. Mijn hubbie gaat mee want de oudste gaat vast een drama ervan maken en als zijn papa erbij is dan kan ik me rustig om de jongste bekommeren.

Mopsie, je hebt je echo dus wel lekker vroeg op de dag :thumbup:

Dijo, nog twee weekjes en dan heb ik de echo.

Mopsie, succes vandaag :pray:

Dames ik ben er een paar dagen tussenuit, kom zaterdag wel weer langs :-*

goedemorgen

ben ietsje beter te pas. nog wel spierpijn en slapjes. maar durf niet goed te eten veel te ban g dat ik meot overgeven.

Heb ik net 2 vrije dagen oppgenomen ben ik ziek bleehh!

mopsiie… idd spannend :slight_smile: haha… ik moet ook altijd onwijs veel plassen als ik zenuwachtig ben…

Tjaah dat weet ik daarom geloof ik er ook niet zo in… we gaan het afwachten… zaterdag zien we het wel… en mischien kan ik bijvoorbeeld van de week al de rode vlag uitsteken… :S

Dijo: Nee nog niet aan het klussen,…zit nog in mijn rode week :wink: …was afgelopen vrijdag pas ongi geworden!!

Mopsie: Spannend dalijk je echo…ben zo benieuwd!!! Succes :thumbup:

Vlinder: Fijne daagjes!! Je moet wel weer veel bijlezen dan denk ik :shock: hihihi!!

Penelope: Hoe is het bij jou??

WM: Fijn dat je hubbie er dalijk weer is!! Jij hebt trouwens nu eerder je NOD dan ik he???

Knollie: Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!

Mopsie, ben heel benieuwd!

Knollie, beterschap!

WM, Squirrel, het is nooit leuk als je man weg bent en ach, ik mag langzaam echt gaan aftellen, nog 1 maand en 1 dag, nog 30 dagen! Nog 4 weken en 3 dagen…

Heb net de dokter gebeld… Ik had de prik niet mogen hebben. Wat wij nu beslissen is voor ons eigen risico. Het probleem is dat het niet bekend is wat de vaccinatie op termijn doet. In alle landen wordt echter dezelfde prik gegeven, maar ieder beleid is anders. Nu weet ik dat in Belgie de prik maar 1 keer wordt gegeven en aan iedereen. Dus ook aan net zwangeren. Daar is er ook geen advies van 8 weken wachten.

Moet er nu samen met mijn man over hebben, als mijn ei is die keer is dat 6,5 week na de prik… Dus maar eens goed overleggen. Heb mijn man gezegd dat hij em gewoon moet gaan halen.

De assistent vertelde mij overigens dat de beslissing van halen bij mij lag, toen ik zei dat ik niet wist dat het niet mocht schrok ze wel. Ze bood haar excuses aan dat het zo gegaan was. En ach, ik kan er niks meer aan doen. Hou jullie wel op de hoogte wat we doen…

mopsie heel veel succes met de echo. ik duim voor je.

Kuona: Ik heb je buikfoto’s nog even bekeken!! :mrgreen: leuk hoor!!!

Tigru: Balen hoor…nou denk er goed over na en vergaar veel info, voordat je de beslissing neemt!! :hug:

ik moet zodadelijik de inenting halen voor mijn dochter. bahhhhhhh

@ Kuona, ik heb je buikfoto’s ook ff bekeken mooi hoor.

@ Lotte: sterkte ermee, wij mogen morgen, ben wel benieuwd naar hoe het met jullie gaat.

knollie hahahh dan kan ik je de sappige details vertellen.

mijn man is zooooooooo leif. hij wil echt graag dat ik zw word. moe of niet er word geklust hjahahah.