we zijn nu ook weer veel aan het klussen dus dat zit goed hahhah. en hij noemt het ook al klussen omdat we het op het forum ook klussen noemen. we worden er gewoon lacherig van. al voordat we sex hebben.
ik bedoelde eigenlijk hoe het met de inenting zal gaan haha
ja knollie dat begreep ik nhahah. maar ik heb het er idd een beetje raar neergezet. mijn eerste berichtje van dan kan ik je de sappige details vertellen bedoelde ik van of er veel gekrijs was van abigail enzo hahahha.
lotte… positief dat hij zo lief is… word het een echte liefdesbaby moet wel goed komen volgende maand…
Knollie ik ga ze ook even bekijken…
Tigru… tjaah beetje jammer van die huisarts en die assistent moet ook weten dat het verteld moet worden!! Bespreek t goed met je man en doe goed research…
Lotte: Hihihi…fijn dat er veel geklust wordt!! Succes met je dochter bij de inenting…
Knollie jij ook succes morgen…
Lijkt me niet echt een pretje!!
Hier gaat alles zijn gangetje…hoop dat ik ook snel van die ongi af ben en in mijn vruchtbare dagen kom :dance:
Mimster: waarschijnlijk heb jij wel eerder je ei, maar inderdaad met een cyclus van 35 dagen ben ik gewoon eerder aan de beurt.
Tigru: Al bijna binnen een maand, dan gaat het echt opschieten ja. Lijkt me wel super gaaf als je elkaar dan weer ziet.
Maar wat een muts zeg die assistente. Zeker als je het gemeld heb zou je een aantekening verwachten o.i.d.
Maar even goed overleggen inderdaad. Mij lijkt het na 6,5 weken oop zich wel redelijk veilig. Moeilijk, moeilijk. aan de ene kant hoe groot is de kans dat het in 1x lukt, aan de andere kant je wilt geen enkel risico nemen. Raar ook dat in ieder land de richtlijnen weer anders zijn, maakt het niet makkelijker op. Sterkte in ieder geval ermee :hug:
Het is hier op het moment weer verschrikkelijk, kan echt om het half uur naar de wc om mn tampon te verwisselen, bah, bah, bah!!!
wou dat ik 9 mnd van af was
knollie… vervelend… maar hoort erbij en straks kan je weer lekker klussen en in goede afwachting zitten op het feit of je wel of niet zwanger bent is ook weer leuk
KUONA… wow… grappig om te zien… mooie foto’s …
Hey Meiden,
Ik heb het hele weekend geen tijd gehad om te lezen, dus dat doe ik nu maar even.
Jullie hebben weer lekker veel gekletst! :shock:
Knollie, WM en RA jammer dat het voor jullie deze maand niet raak is… ik duim voor jullie voor een leuk kerstcadeautje!!
De laatste dagen had ik telkens nat ondergoed (sorry voor de woordkeuze)
En zaterdag en zondagavond had ik steken helemaal onderin mijn buik en hij was zeer opgezet.
Vanmorgen een beetje rose afscheiding…
Ik wordt hier heel onzeker van.
Wie weet wat dit zou kunnnen betekenen???
Ik ga even weer verder lezen,
oh en waar kan ik ons showforum vinden?
@Beate wrote:
oh en waar kan ik ons showforum vinden?
1e pagina… maar die van de juli mamma’s bij mammapraatjes ofzo… bij zwanger zijn de 2e… en dan ook de eerste pagina… kuona zie je op pagina 7… heel mooi
Roze afscheiding… mm… ik heb helemaal geen ervaring daarmee dus kan je niet helpen… Hoelang ben je nou gestopt met de pil??
Beate, dat zou je eisprong kunnen zijn. . .
Ik zou ook niet weten wat dat is Beate!! Ik hoop dat iemand anders hier ervaring mee heeft!!
WM: Huh, maar als ik een langere cyclus heb, dan is mijn eisprong toch later?? Hihi…ik begin gewoon lekker vroeg met klussen!! Spannend…we hebben misschien wel een mooi kerstkado!!
@ Beate
Ik dacht ook aan je eisprong,
Ik heb dan wel geen rozige afscheiding, maar wel erg veel lat van afscheiding wat er uit ziet al elastiek
Dijo, ik had een spiraaltje en die is er eind augustus uitgehaald… daarvoor heb ik een jaar een andere spiraal gehad en daarvoor was ik aan het klungelen met verschillende soorten anticonceptie…
Penelope, ik merk mijn eisprong normaal eigenlijk nooit en laat staan met wat bloed erbij. Als ik het op internet bereken dan zou mijn eisprong de 25e pas moeten zijn. Maar als het nu wel zo is dan hoop ik maar dat het klussen van afgelopen zaterdag voldoende was en anders vanavond nog maar even een poging doen. Is het dan nog optijd??
Ik ga eens even kijken in het showforum.
x
@ Knollie, ik heb wel veel afscheiding maar het is geen elastiek, het lijkt wel of ik in mijn broek geplast heb als ik uit mijn bed kom. Maar dan in iets mindere mate natuurlijk he.
Als ik loop of beweeg dan voelt het ook nat. :oops:
Mimster: normaal gesproken wel. Maar mijn fase na mijn ei is erg kort, normaal is dit ongeveer 14 dagen, bij mij de laatste 2x 8 en 9 dagen. En ik had mijn ei op dag 16 en dag 21. Dus vandaar!
Knollie: wat irritant zeg. Moet zeggen dat ik altijd erg weinig bloed.
We gaan weer als de brandweer hier.
moet zeggen dat ik altijd wel erg veel last heb van afscheiding. ook dat het nat aanvoelt, gebruik hier inlegkruisjes voor
@knollie1 wrote:
moet zeggen dat ik altijd wel erg veel last heb van afscheiding. ook dat het nat aanvoelt, gebruik hier inlegkruisjes voor
Ja dat doe ik ook Knollie!

Ik zit nu op dag 17, dus zou dit dan toch mijn eisprong kunnen zijn?
Heb de hele tijd zo’n weeig gevoel onderin mijn buik… :?
@ Beate: dat wordt klussen deze week
mm… lastig…
ik weet t allemaal niet… maar als het je ei is en roze afscheiding… heb ik wel eens gehoord dat dat misschien wel een goed teken voor je moet zijn of heb ik dat verkeerd dames…