Aug & sept 09 stoppers Graag verder in het nieuwe topic

Oja dus zo… :think: hihihi…moet eerlijk zeggen dat ik voorheen niet zo met cyclussen bezig was…moest het ook weer even allemaal op internet op zoeken :oops:

Beate: Rot is dat he…ik heb soms ook wat wateriger afsch. ik zou nog wel even door klussen…je zit nog 17 dagen voor nod toch???

Ik kan Kuona’s foto’s nog niet vinden Dijo…?

[/quote] Beate: Rot is dat he…ik heb soms ook wat wateriger afsch. ik zou nog wel even door klussen…je zit nog 17 dagen voor nod toch???[/quote]

Ik had net mijn mannetje aan de telefoon om hem even op de hoogte te brengen, hij zei: Nou schat dan moeten we vanavond nog maar even sexen he?!

Dus dat komt wel goed! hihi!

Beate: Ik weet toevallig ook waar ze staan…je gaat naar 9 maanden mamas dan naar juli en dan op de eerste blz ons showtopic aanklikken…

@Mimster wrote:

Beate: Ik weet toevallig ook waar ze staan…je gaat naar 9 maanden mamas dan naar juli en dan op de eerste blz ons showtopic aanklikken…

Thanks, ik heb ze gezien, leuk zeg! Je kunt echt al een verandering zien he!! Bijzonder dat dat toch allemaal zo gaat!

je kunt ook gewwon even bij Kuona op haa profiel klikken en dan naar alle berichten van haar, kun je het ook zo vinden

Ik wil vanavond nog gaan hardlopen, is dat verstandig als ik nu mijn eisprong heb?

Even lekker mijn zelfgemaakte groentesoepje aan het eten nu, moet om 1 uur werken…

JOEPIE JOEPIE JOEPIE

Mijn beste vriendin belde net.

Ze is vanochtend bevallen van een jonge zoon

Mag er alleen niet heen nu, nu ik ziek ben.

en ik heb een 10 dagen pakket, daar baal ik van!!!

Beate: Ik denk dat je je gewoon lekker aan je dagelijkse dingen moet vast houden hoor!! Ik heb hier geen ervaring mee, maar dit zegt mijn gevoel!!

Ik ben zo weer weg…moet zo werken!!

Ik lees jullie misschien vanavond wel weer…doei doei!!

Knollie: Gefeliciteerd,…jammer dat je nog niet kan gaan kijken!! :frowning:

Wat leuk knollie!! Hoe heet hij??

Kan niet even iemand dat pakket voor jou er heen brengen?? Is wel niet zo leuk maar het is ook jammer als ze het pakket niet gelijk vanaf dag 1 kan gebruiken toch?

Ja daar heb je denk ik ook wel gelijk in Mimster, werkse!

Ik ga ook naar mijn werk, ik lees vanavond wel weer bij.

doeidoei

dames, mezelf ffies verwend… leuk jurkje op fresh cotton besteld… heerlijk mezelf even verwennen!! hopelijk vind mn mannetje t ook mooi…

Knollie gefeliciteerd… wat is een 10 dagen pakket… kan je niet iemand anders dat langs laten brengen??

Lekker in mn huisje aan t rommelen… wat is vrij zijn af en toe toch heerlijk :slight_smile:

Leuke jurk Dijo, dat vindt je mannetje vast wel mooi! Zomaar gekocht of ook een beetje voor de kerst??

Nu ga ik echt naar mijn werk, doei! :-*

ik heb de 19e een feestje van mn tante is dan 40 jaar getrouwd en natuurlijk voor de kerst :wink: haha…

ik heb zo af en toe een bui dat ik wat nieuws wil kopen :wink: haha…

Leuk Dijo,…hier kun je ook nog een buikje in krijgen :wink:

Nou nu ben ik echt weg hoor…doegie!!

haha. dat ook… maar dus eerst even het geluk hebben dat het zo ver is…

de nieuwe wereldburger heet Daan!

Een 10 dagen pakket is een pakket met 10 cadeautjes, waar je er elke dag in de kraamtijd een van open mag maken.

@knollie1 wrote:

de nieuwe wereldburger heet Daan!

Een 10 dagen pakket is een pakket met 10 cadeautjes, waar je er elke dag in de kraamtijd een van open mag maken.

Leuke naam… :slight_smile:

Okey… leuk… maar zorg dan dat iemand t komt oppikken en t even langs brengt bij haar!! Misschien haar man ofzo!?

Ja we gaan haar ouders ff bellen, of die het mee willen nemen

Hallo dames,

Zou even vanaf het werk een berichtje hihihihi :naughty:

Knollie, wat een leuk kado zeg dat tien dagen pakket! :mrgreen:

PFFF ik wil dat het 2 december is… Wat duurt het lang zeg als je ergens op wacht. Ik voel ook niets bijzonders, misschien ook wel goed anders wordt ik helemaal gek! :roll:

beter… zal de mamma van daan ook vast leuk vinden :wink: haha…