ik ben voor de echo geweest!!!
en alles was goed!
ik dacht zelf 11 weken en 4 dagen te zijn, uit de vorige echo bleek dat ik vandaag 10 weken zou zijn, maar nu zeggen ze 10 weken en 5 dagen!
ik heb een klein druktemakertje gezien, bewoog flink en ik heb het hartje weer zien kloppen!
ik ben helemaal opgelucht. :dance:
dank jullie wel dat jullie zo meeleefden.
Ik duim dat degenen die nog moeten allemaal een positieve test als kerstcadeautje zullen hebben.
Dus allemaal hard klussen nu he!?
Mopsie: Wat moet jij opgelucht zijn. Helemaal super dat het een goede echo was en een lekkere druktemaker. Nu genieten!
wat fijn mopsie.
ik ben net terug van het inenten. ze heeft geen kik gegeven hahahah. dat had ik niet verwacht maar ik ben wel opgelucht.
lekker lotte dat ze rustig is gebleven…
Mopsie… lekker man dat je je kroost hebt gezien haha… lekker een druktemaaktertje weet je tenminste dat hij/zij er nog zit
10 weken en 5 dgn is goed toch!! haha… leuk leuk leuk … :thumbup:
:vlinder: Dama relax… haha… volgens mij kan je ook nog niets voelen… even nog geduld hebben
Jeetje wat hebben jullie veel gekletst zeg :shock:
Mopsie: wat fijn dat alles goed is… Kun je weer heerlijk verder genieten!
Knollie: jammer dat je niet naar de baby kunt gaan kijken nu… Leuk, zo’n 10 dagen pakket! Mijn moeder had er de vorige keer 1 voor ons gemaakt, echt leuk elke dag een kadootje uit te pakken!
Beate: kan best je eisprong zijn hoor! Gewoon lekker gaan klussen, je weet maar nooit…
Lotte: fijn dat de prik zo soepeltjes verliep!
Tigru: moeilijke beslissing. Er is zoveel verschillende info, je weet eigenlijk niet waar je op af moet gaan he? Mijn schoonzus is in het laatste trimester en dus risicogroep maar zij laat zich niet inenten. Ze is bang dat het niet goed is voor het kindje. Op internet staat nl. ook dat bepaalde risico’s acceptabel gevonden worden door de overheid, maar ja je zult maar net diegene zijn…
Vanochten met Luuk naar homeopaat geweest voor zijn eczeem. Kan tenslotte ook geen hormoon zal blÃjven smeren. Volgens hem kan het heftiger worden omdat hij tandjes krijgt. Moet nu sudocreme smeren en ik krijg medicijnen voor hem, hopelijk helpt het!
Tigru, lastig hoor, succes met het maken van een beslissing!
Vlinder, veel plezier komende dagen, tot zaterdag!
Beate, of je dan nog op tijd bent gaat er net om spannen. Ze zeggen dat sperma wel 3 dagen kan overleven, dus als je geluk hebt stond er in elk geval 1 voor de poort te wachten. Als je vanmorgen je ei hebt gehad dan ben je misschien nog net op tijd vanavond, misschien net te laat, maar ik zou gewoon nog ff door klussen.
Lotte, lief van je man dat ie ook graag wilt dat je weer snel zwanger bent. Dat wilde mijn hubbie ook graag na mijn miskraam.
Wat goed dat ze helemaal geen kik heeft gegeven!
Knollie, leuk dat je vriendin is bevallen van een gezond jongetje, en wat een leuk cadeau geef je haar!
Mimster, met mij gaat het goed, dank je. Ik ben extreem moe, ik heb net ook weer van 12 tot 14.15 geslapen. En eigenlijk kan ik nog wel veel langer slapen, maar mijn jongste is klaar wakker.
Dama, je hebt nog 4 dagen tot je red day, sommigen voelen dan al wel wat, anderen niet. Het hoeft in elk geval niks te betekenen dat je niks bijzonders voelt. Hoeveel dagen zit je na je eisprong?
Mopsie, wow, wat een goed nieuws :dance: Een hele opluchting he Is het dus flink gegroeid afgelopen week :thumbup:
penelope, het schijnt heel moeilijk te zijn om vóór de 12 weken precies te kunnen zien hoever je bent.
Dat hoor ik vandaag ook pas voor het eerst he.
voor niks zo’n zorgen lopen maken, maar goed, ik besef het me nu wel goed, én ik heb onze uk al 2x mogen zien.
mopsie fijn dat je zo’n goeie echo hebt!!
ik wacht nog 2wkn vol ongeduld tot onze eerste echo… blegh!!
Wij hebben op dezelfde dag een echo Suzy!
Ik wil ook een afspraak voor mijn echo! Heb me vandaag aangemeld bij de vk dus dat zal binnenkort allemaal wel komen
Mopsie: goed om te horen dat de echo mooi was, echt super om dan zo’n druktemakertje in je buik te zien.
tigru: wat lastig zeg die situatie, zou ook niet weten wat ik nu moest doen, wel klussen of dan toch wachten. Wel fijn dat je hubbie redelijk snel weer terug is.
squirrel: homepathie heeft bij mij vroeger ook geholpen tegen de ecseem, sterkte er mee ik hoop voor je kleine vent dat het helpt.
knollie: snel beter worden dan, dan kan je daan zelf bekijken.
Ben vanmiddag nog bij een vriendin geweest, haar dochtertje is nu bijna 6 weekjes. Volg het op de voet en kom elke week langs, vind dat zo leuk en ze veranderen ook nog zo snel als ze klein zijn. Dus hoop echt voor je dat je snel beter bent.
beate klusze! hihi
En de dames die allemaal nog afwachten succes natuurlijk, dit blijft toch het grote topic
iedereen heeeeeel veel
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: toegewenst met klussen en testen, ik hoop zo dat de meeste zwanger gaan zijn met kerst, ookal is het voor sommige maar een paar weken.
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor 21 december, dan heb ik de 20 weken echo, zoooooo spannend :mrgreen: dan komen we eindelijk te weten wat het geslacht is :inlove: en zit ik alweer op de helft van de zwangerschap…het gaat zo ontzettend snel :shock:
Maar het gaat allemaal helemaal goed, nergens last van alleen een beetje van rekkende banden, maar dat is maar goed ook, een teken dat het allemaal groeit :inlove:
Hey meiden,
Ik heb heerlijk hardgelopen in de stromende regen! Bleh!!
Een warme douche heeft me weer lekker opgeknapt! haha
Mijn rose bloed is nu overgegaan naar bruin… wat kan dat zijn??? :think:
@Knollie, Daan vindt ik een leuke naam, snel beter worden dan kan je hem ook vertroetelen!!
@Mopsie, wat fijn dat alles goed is met je beebje!! Nu lekker gaan genieten he?!
Fijne avond nog allemaal…
:-*
hardlopen in de regen, dat vind ik dus echt karakter, ik vind het al erg om even snel wat uit de auto te moeten pakken met dit weer.
@ Mopsie: fijn dat de echo goed was.
Hardchick he!! hahaha!
Weet jij misschien Knollie wat het kan betekenen dat ik nu geen rose maar bruin bloed verlies? Het is maar iets op het toiletpapier.
Dat het inmiddels oud bloed is wat je verliest.
ik zou hetzelfde antwoord hebben gegeven als penelope.
En ook je eisprong zou het kunnen zijn,
Thanks meiden voor de interesse en lieve berichtjes op mijn foto! Erg leuk. Mopsie gefeliciteerd met je echo en fijn dat je nu een specifieke datum hebt. Heerlijk moet die geruststelling voelen lijkt mij. Ik moet over 2 weken eerst naar de VK, hoop dat ze het hartje willen luisteren… En dan de 29e pas de 1e echo, maar dat is dan ook gelijk dus met 10-11 weken.
Hier verder alles rustig en prima!
Liefs
@knollie1 wrote:
ik zou hetzelfde antwoord hebben gegeven als penelope.Ik denk ook dat het door de eisprong komt en dat niet al het bloed er in 1 x is uitgekomen dus dat het er nu wat verlaat uit komt en bruin is.
En ook je eisprong zou het kunnen zijn,
ik ga slapen, trusten
Dus als ik het goed begrijp heb ik nu dus wel mijn eisprong (rose bloed)en is dit bruine bloed nog van de vorige keer?