Beate, ik heb ook ff gezocht met google, maar ik zou het wel in de gaten houden. Of het vaker gebeurt en of het telkens rond je eisprong is en ook of je wel een eisprong hebt. Ik zou me niet meteen zorgen maken, maar aangezien je zwanger wilt worden zou ik het wel goed in de gaten houden.
Ik heb dit nog nooit gehad Penelope, vindt het zelf dus ook heel raar…
Hoe kan ik nagaan of ik uberhaupt wel een eisprong heb dan?
Met ovutestjes ofzo??
Ja, dat zou ik wel doen. Sommige meiden willen dat niet ‘meteen’, maar zelf hou ik ervan om inzicht te hebben in mijn cyclus, zeker als ik zwanger wil worden.
We hebben hier ook al een paar keer gehad dat een tussentijdse bloeding een ongi was, als ik me goed herinner. Het kan van alles zijn. Het gebeurt nu op de helft van je cyclus, dus lijkt een beetje vloeien met als oorzaak een eisprong voor de hand te liggen, maar het kan natuurlijk ook gewoon wat anders zijn.
jeetje beate… vervelend al die onzekerheid en nieuwe dingen!! Hopelijk valt t allemaal mee en kom je er gauw achter wat het nou werkelijk is… :S
Ik ga zo nog ffies een serie van de oc erin gooien en dan slapen… morgen weer nachtdienst dus moet wel even de tijd rekken!!
Oke dan zal ik die testjes maar eens bestellen aan het eind van de maand. Of is het verstandig om daar direct mee te beginnen??
Fijn dat jij overal wel wat vanaf weet, dat geeft mij een hoop vertrouwen!
Ik ga mijn mannetje nog maar eens overhalen om te klussen.
Slaap lekker voor straks.
Liefs Beate
@dijo wrote:
jeetje beate… vervelend al die onzekerheid en nieuwe dingen!! Hopelijk valt t allemaal mee en kom je er gauw achter wat het nou werkelijk is… :S
Ik ga zo nog ffies een serie van de oc erin gooien en dan slapen… morgen weer nachtdienst dus moet wel even de tijd rekken!!
Ik wordt daar zo onzeker van als mijn lichaam raar doet…

Succes met wakker blijven!
Ik ga nu nog even klussen :dance: en dan heerlijk slapen!
Vooral doen waar je je goed bij voelt Beate. En als je eisprong net is geweest dan heb je op zich geen haast met ovutesten en kun je je ongi afwachten (misschien wel handig om ze alvast in huis te hebben). En in het kader van zwanger geworden, gewoon regelmatig blijven klussen
Ik zal er zo van balen als het deze maand weer niet raak is…
Ik wil het zo graag.
Dank je Penelope voor alle nuttige informatie!
Beate:
Ik had dat ook afgelopen cyclus,…rond mijn vermoedelijke eisprong bloedverlies…dit had ik een paar dagen!! Ook ik had gegoogled maar ik kon nou niet echt wijzer worden wat het is…ja waarschijnlijk van je eisprong, maar ik vond het niet echt fris om te klussen zeg maar!! Ik ben erg benieuwd of ik het deze cyclus weer heb, dus even afwachten!!
Je wordt er idd wel onzeker van he…
Hoe gaat het bij jou Fietje, je bent vandaag 1 dag over tijd?
@Penelope wrote:
Hoe gaat het bij jou Fietje, je bent vandaag 1 dag over tijd?
yep… maar de test blijft negatief… geen twijfel mogelijk helaas…
o ja, en na de 13e dag van mijn cyclus niet meer geklust vanwege drukte en ziekte… dus geen hoop meer
Jammer Fietje :hug:
Wat jammer Fietje.
En Beate, ik zou ook niet weten wat het is, eisprong klinkt het meest logisch. Heb het ook wel eens gehad maar heb er toen niks mee gedaan verder. Beetje blijven afwachten, maar das wel lastig vind ik zelf.
Ik ga zo de vk bellen, had me via internet aangemeld maar vind het te lang wachten op het telefoontje.
Ben benieuwd wanneer ik een afspraak krijg
15 December heb ik mijn eerste afspraak
G. dat is spannend en snel
Fietje… tjaah is niet anders he… t moet ook geen verplichting worden als je ziek bent en je bent druk dan heb je vaak ook minder zin… tenminste ik mm…
Dames hoest verder?? Hier vanaaf nachdienst… om 18:00uur afspraak hypotheek adviseur kijken of onze garantstelling van onze ouders eraf kan… waarschijnlijk wel want ik zat in opleiding dat ik mn hypotheek kreeg!! en dan aan t werk!!
Jammer fietje…maar op naar volgende maand dan!!
Mopsie: Fijn dat je echo goed was!!!
Dijo: Jij bent er ook al vroeg weer bij…kon je niet langer slapen?
Ik heb vandaag weer avonddienst en morgen lekker vrij!! :mrgreen:
nou dan is het groepjes van 4 (met bijna gelijke nod) het groepje van 4 gebleven en dus hoogstwaarschijnlijk geen zwangere, tenzij Fietje nog voor een verrassing gaat zorgen.
Zo zie je maar weer dat ondanks dat we een super vruchtbare groep hebben dat het zeker geen vanzelfsprekendheid is. Ik vond het tempo in het begin van zwangere echt onvoorstelbaar hoog. Bijna dat je gaat denken dat er iets meer aan de hand is (bij mezelf dan). Is natuurlijk helemaal niet zo en die meiden is het natuurlijk ontzettend gegund, maar we zijn weer even op de plaats gezet zeg maar.
Vandaag een redelijk drukke dag op het werk. Vanavond nog een paar dingetjes doen voor de sponsorcommissie. Morgenavond moet ik handballen. En tja verder beleef ik weinig, in afwachting van de volgende klusronde zeg maar.
Beate: Ovu testjes voor het einde van je periode heeft geen zin he, die geven alleen aan wanneer je ei gaat komen, niet of ie al geweest is. En is dan ook zonde van de testen. Je zou kunnen wachten of er een ongi komt en ze dan kopen, dan weet je ten minste zeker of je ze nodig hebt of niet.
Ik weet niet hoe je engels is, maar ik heb wel veel gehad aan de cursus van FF. in 20 lessen leer je van alles over je cyclus en testen enzo. Ik kan het geheel in pdf naar je toe sturen als je me je mailadres pb’t.
En dan nog, als je alle info weet dan is het nog maar afwachten in hoeverrre je lichaam seintjes afgeeft. Ik weet wel dat het bij mij waarschijnlijk niks wordt als ik te vroeg stop met klussen, want ik heb een laat ei zeg maar.
Guinevere, dat is inderdaad mooi snel hoor. Zal naar je gevoel nog wel te lang zijn, maar dat hou je denk ik toch met zo’n bijzonder proces in je buik.
Dijo: dat is wel spannend zeg met de hypotheekadviseur. Wij studeerden ook allebei nog, maar kregen op basis van toekomstverwachtingen en het geringe risico voor de bank de hypotheek zo. Maar dat is niet meer van deze tijd.
Bah nu voel ik me oud, dat kan de bedoeling toch niet zijn. Ben nog steeds een twintiger (nog maar 6 maandjes, maar dat maakt niet uit). Ik kwam laatst tot de ontdekking dat ik dus eigenlijk nooit moeder zal zijn voor mijn 30e. Vind ik zelf wel jammer, maar ja als manlief er niet klaar voor is heb je weinig keus he.
Nou ga maar weer eens wat werken!
ik begin vanaaf pas met mn nachtdiensten… daarom was ik gisteravond even de avond aan het rekken!! Anders word het helemaal zo zwaar als je op tijd naar bed gaat
Who’s next met zn NOD!?
WM… jaah met die hypotheek zaten we nog net in de oke periode… we hebben m gekregen… onze ouders moesten alleen een handtekening zetten… we konden t namelijk makkelijk betalen en nog steeds… heb af en toe t idee dat we t gewoon echt te goed hebben en daardoor heel makkelijk geld uitgeven… daar moet vanaf 2010 ook verandering in komen ga dan al mn uitgaven maar eens op papier zetten doe ik nu namelijk nog niet!!
O,ja… gisteravond had ik zo’n vies iets… mn eten kwam steeds omhoog…
En ik vraag me ook af al zou ik zwanger zijn of het dan verstandig is om door te keepen t is toch best een risico… maar jaah… om nu al te stoppen terwijl ik nog niet zwanger ben en mn team in de steek te laten ik speel echt te hoog om zomaar te stoppen zonder reden midden in het seizoen!
WM: Een troost,…je bent het hopelijk wel OP je 30e…mooi rond getal toch??? :mrgreen:
Enne DIJO is next :dance: