nu erg rustig hier,
Beloven jullie morgen overdag niet zoveel te kletsen. ik moet werken en dan moet ik zoveeeeeeeeeeel bij lezen
heb nu weer elke keer steken in de buik. maar weet dus niet of het van de blaasontsteking is of wat anders. oooh wat onzeker!!!
Nog een paar dagen Knollie! Ik hoop het beste voor je…
Moet ook zeggen dat dit wel een erg actieve groep is, vind het wel erg leuk!
Ja, ik vind het ook wel gezellig
WM & RA, kunnen jullie je nog inhouden of wordt er vandaag getest?
Aangezien het 8 dagen in na mijn ei is, heeft testen echt nog geen zin.
Daarnaast denk ik dat mijn ongi eraan zit te komen. Een sterk dalende temperatuur bevestigde dat.
Dus het was vanmorgen heel erg makkelijk om me in te houden.
Ik heb echt absoluut geen zin om te werken vandaag. Ga het liefst gewoon lekker in mijn bed liggen. Komt vast door het weer!
He bah, dat zou jammer zijn WM.
WM, :thumbdown: dat je temperatuur gedaald is zeg!
Guinevere: GEFELICITEERD :dance: :dance: Alweer een juli mama! We kunnen wel een eigen juli mama groep openen haha :lol:
Penelope, o heerlijk zeg even een middagdutje. Soms kan ik ook even op de bank liggen als mijn zoon slaapt, hooguit een uurtje dan, maar wel lekker.
Dama, ik zou zeggen gewoon doorklussen, zou zonde zijn al je het ei mist
Squirrel, gefeliciteerd met de verkoop! Nu wij ons huis nog kwijtraken :roll:
Daar dacht ik ook al aan Vlinder, een eigen juli mama 2010 topic :mrgreen:
Hihi ja met zoveel juli mama’s hier
Nu nog duimen voor de rest Spannend hoor
En Squirrel gefeliciteerd met het verkopen van de flat!
Ik ga het ook pas in januari vertellen wanneer ik 12 weken ben.
Mocht het in de tussentijd mis gaan dan hoeven de kinderen dat ook niet te weten want die vonden het natuurlijk heel jammer de vorige keer.
Zoë zij gisteren plotseling, mama heeft een baby in de buik, mijn broertje :shock:
Hoe kan ze dat nu weten, ze was niet eens thuis toen we testten. Zou wel zijn dat haar dat leuk lijkt.
Guinevere, ik hoor het vaker dat kinderen dat zo ineens gewoon ‘weten’. Wel apart.
Guinevere: Gefeliciteerd!! net terug en gelijk zwanger!! Super voor je!!
Squirrel: Fijn dat je je huis nu kan verkopen!! :thumbup:
Guinevere: grappig zeg, dat je dochter daar nu toevallig mee komt! Hopelijk blijft alles goed gaan en kun je haar straks vertellen dat je idd een baby in je buik hebt!
Vlinder: hopelijk lukt het met jullie huis ook snel… Wij hadden echt niet meer verwacht dat we het dit jaar nog zouden verkopen, dit was pas de 3e bezichtiging! Ik ben blij dat we het nu kunnen afronden, nu ‘alleen’ nog een baan en zwanger worden en dan zijn al onze wensen weer vervuld
WM: jammer van die dalende temp :x
Dama: heb jij die zeurende pijn constant? Ik heb het nl. de laatste paar dagen ook, maar het komt en gaat steeds… Misschien komt mijn ei dus toch nog Wij klussen om de dag, dat moet genoeg zijn. Maar je klust natuurlijk het liefst precies de dag vóór je ei (ik tenminste wel
) dus dat blijft een beetje geluk hebben dan…
Mimster: nog geen ongi op komst?
Nope nog steeds niets te bekennen :shock: :?
WM: ik hoop voor je dat het niets te betekenen heeft!!
Hier kan ik me ook heel makkelijk inhouden het is nu 12 dagen na m’n ovulatie maar ook mijn temp daalde gister al met 0,1 en vandaag weer dus dat word waarschijnlijk gewoon een ongi :twisted:
RA: Hmmmzz…das wel balen he,…maar vanaf morgen kun je het weten!
Of ga je dan nog niet testen??
Ik ga niet eerder testen dan zaterdag, als het dan nog nodig is. fijne dag allemaal![/code]
Ik duim voor je Red Angel, je weet maar nooit :mrgreen:
hey dames,
Vlinder ik duim ook voor je dat jou huisje gauw word verkocht.
Dama… het moet wel leuk blijven he… elke dag klussen is leuk maar op een gegeven moment word t dan zo verplicht dus pas daar wel mee op haha… wat een wijze woorden
Hier… wow… ik kom amper mn bed uit voel me net een natte krant en moet zo aan t werk. Gister tijdens trainen viel ik verkeerd en had opeens onwijs veel last van mn buik… maar jaah nu voelt alles weer okey… ga zo douche en dan maar eens aan t werk… pff… :S lijk wel een bejaarde…
Dijo: Hier ook zo een…pfff moet zo werken en ben echt belabberd!!
Denk dat er een griepje aan zit te komen, maar ik heb daar echt geen zin in!
WM & RA… vervelend van de dalende temp … :thumbdown:
Mimster… ik heb al mexicaanse griep gehad dus denk niet dat ik dat nog krijg… ik voel me gewoon echt zo onwijs moe en futloos… niet echt ziek want ben niet verkouden ofzo… en mn lijf doet overal pijn van t trainen van gisteren :S haha… mm… Gewoon een oud wijf
T is rustig vanmorgen hier op t forum…
G. wel grappig eigenlijk dat je dochtertje dat zei… Hoest nu verder thuis… alle donkere wolken opgeklaard door dit heugdelijke nieuws??
Hmmm dacht gister dat mijn ongi doorbrak, niet dus. Lijkt nu weer op een eisprong, zou de 2e zijn in deze cyclus :S Snap weer eens niks van mijn lijf…