Van Harte Gefeliciteerd Guinevere! Echt super!!!
Hopen dat de misselijkheid niet meer wordt!!
Geniet!!
Wat een vruchtbaartopic hebben we toch!! :thumbup:
gefeliciteerd!
24 Juli ben ik uitgerekend, dat is een dag na de geboorte van mijn oudste dochter :shock: Maar als ik nu ook weer twee weken overtijd ga lopen net als de afgelopen twee keer is dat geen probleem hihi
was het maar alvast juli dat we allemaal met hele leuke gezonde kindjes liepen!
ik heb hier een grote jengelfabriek in huis ;(
Guinevere: gefeliciteerd!! Gaat lekker hier…hopelijk volgt de rest snel
Er is zoveel gekletst vandaag, heb geen tijd om op iedereen te reageren…sorry… moet zo eten koken…
Wil alleen nog ff snel kwijt, dat we de flat verkocht hebben!!! De koper heeft nog 1000 euro meer geboden en toen zijn we akkoord gegaan!! Zo, heb ik ook ff iets positief gemeld
Fijn Squirrel!
Hebben we gewoon 6 juli 2010 mama’s hier :shock:
squirrel wat fijn dat het verkocht is
squirrel wat fijn dat je huis verkocht is.
guinevere gefeliciteerd. super!!
Guinevere gefeliciteerd!
Squirrel, jij gefeliciteerd met de verkoop!
@Penelope wrote:
@Fietje wrote:dames, weten jullie trouwens dat we in een halve dag al weer 5 pagina`s voolgekletst hebben??:mrgreen: Arme mensen die straks moeten bij lezen
(heb het nog ooit zo gezellig gehad in een topic, ik vind jullie een leuk stel bij elkaar!!!)![]()
hmm. dat ben ik dus, ook medelijden met mezelf… Kan echt niet hoor, 10 pagina’s per dag… :shock:
Vlinder; wij gaan het ook met sinterklaas vertellen, kan echt niet wachten!!! Mijn werk vertel ik overigens op de eerste werkdag na Oud en Nieuw, dan zijn we net 3 maanden geweest. Hopen dat ze het niet eerder zien :oops:
Tigru, je bent er bijna, laatste maand veel dingen inplannen en nog gaan regelen voor zijn thuiskomst, vliegt de tijd zo voorbij!
Guinevere!! Gefeliciteerd meid! Wat lekker! Kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent! Ook een juli-mama? Niet te geloven dit, dat zouden er 6 zijn dan.
Squirrell; gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis, vast een opluchting.
Squirrel: gefeliciteerd met de verkoop van jullie appartement. Je kunt er maar van af zijn zeg maar!
Guinevere: net terug in het topic en al gelijk een zwangerschap. Super hoor, gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd Squirrel!! Lekker die last van je schouders he!?
Ik ben toch vanmiddag nog door de regendruppels gefietst, binnen leek het alsof het veel harder regende. Maar ik ben niet zo heel erg nat geworden en we hebben dus toch lekker de preischotel kunnen eten! mmm!
Ik ga zo trainen, morgen weer optijd beginnen dus ik lees niet eerder weer bij dan morgenavond denk ik. DUS DAMES: NIET TEVEEL KLETSEN!!
Hahahahahahahahaha! Grapje hoor!!
Fijne avond nog allemaal.
:-*
train ze.
hier regent het nog steeds bah bahbah
ik ga zo mijn haren kleuren en dan in bad met een boek.
heerlijk relaxen en dus hopen dat de kids niet wakker worden, mn man is werken dus die is er niet.
Oh lekker Knollie, maak me even jaloers zeg!!! (wij hebben geen bad )
Zo meld me ook weer even vandaag!
Jeeeeeeeeeetje wat een hoop berichtjes :mrgreen:
Guinevre: GEFELICITEERD!!!
Knollie: Hoe is je presentatie trouwens gegaan?!
Nou vandaag weer een positieve ovulatietest… Maar het lijkt net of die eisprong niet door wilt zetten. Ik heb aan de linkerkant nog steeds een zeurend gevoel… Heeeeel irritant… Hoe lang kan die ovulatietest positief blijven? :think:
Fijne avond allemaal!!!
Ovulatie treedt op 34-36 uur na het begin van de LH piek, de LH piek duurt 48-50 uur. Ovulatie vindt plaats 10-12 uur na het maximum van de LH piek.
Dan kun je dus 2 dagen een positieve ovutest hebben.
Mijn advies: gewoon blijven klussen :mrgreen:
Uhmzzz… Dus misschien heb ik dus nog geen piek gehad in de LH en nog geen eisprong of bedoel je dat de eisprong waarschijnlijk al is geweest en het LH nog wordt waargenomen?
Ik denk zelf dat de eisprong nog moet komen omdat ik nu al 2 dagen dat gevoel heb links in mn buik… Nou ik wacht rustig af! Heb de afgelopen paar dagen flink geklust haha dus hopelijk zit het goed. Ben nu wel een beetje uitgeklust eerlijk gezegd dus morgen wil ik eigenlijk een dagje zonder, maar durf dat dan niet goed omdat ik weet dat ik er heeel erg spijt van ga krijgen als dat juist HET moment was!
Liefs,
Dama
Guinevere: GEFELICITEERD!!! :mrgreen: :thumbup: :dance: :-*
Je weet nooit precies wanneer dat ei springt, tenzij je het voelt. En met tempen, maar dan pas achteraf. Dus het enige zinnige wat ik erover kan zeggen is klussen! Maar ik kan me wel voorstellen dat je bent uitgeklust hoor en als het mee zit dan overleven de zaadjes ook wel een dag of wat.
Ik heb de presentatie de 25e! begint nu al te kriebelen.