Aug & sept 09 stoppers Graag verder in het nieuwe topic

Zo even een paar uur weg en jullie kletsen maar los… heel leuk om alles te lezen…

@lotte82 wrote:

dijo ik ging naar mijn ouders om het te vertellen. ik zei wil je ff de laptop aan zetten ik wil je een mooi liedje laten horen. dus ik op youtube en het nr ingetypt van marco borsato slaap maar. en dan de versie met een baby in de baarmoeder. en op een gegeven moment komt er in beeld te staan wij krijgen een baby. en dan moet je de gezichten zien hahhahhah. was echt gaaf.

Heel leuk idee lotte… ga ik wat mee doen… eerst maar zwanger worden maar het idee is echt toppie… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dat onderzoek klinkt best heftig maar is natuurlijk ook voor een goed doel en dan heb je misschien wat zekerheid mbt je miskramen waardoor het komt.

En lotte ook al eerder getrouwd geweest of ben je nu ook niet getrouwd… Hoe lang ben je nu met je huidige man samen?? Okey… lees nu dat je al 4 jr samen bent!! :blush:

29 december kan je pas naar de vk voor dat onderzoek?? Hoe gaat dat dan zo!? Kunnen ze je niet ergens tussen plaatsen?? Hopelijk wint bas de prijs 20% kans is best veel… ? Wat moet hij daarvoor doen??

@Fietje ik morgen en vrijdag ook laat vroeg… en zat en zon gewoon vroeg weer even wat ritme helaas volgende week weer nacht :S

@Knollie… Waarom zullen ze negatief zijn als je zwanger raakt… is er iets gebeurd waardoor je dat denkt??

@Penelope: Ze bedoelen het natuurlijk stiekum ook een beetje goed… ze hebben t beste met je voor… En tactvol dat ligt denk ik aan t ouders zijn… :S

En tjaah die pukkels… wij hebben volgens mij niet voldoende geklust van te voren of ik bedoel eigen te vroeg gepiekt en daarna niet meer door mn reisje naar Madrid… dus denk niet dat het er voor mij deze keer in zit!! :thumbdown:

@Suzy… mm… bezorgdheid kan je het noemen denk ik… wat betreft de ouders en hun reactie…

Pff… volgens mij ben ik bij gelezen…

Net bij mn vriendin geweest… blijkt dat ze zwaar depresief is en t leven niet meer ziet zitten ook kindjes wilt maar dit niet het juiste moment is… Heb nog steeds niets verteld over onze wens maar schrok zo van haar… ik wist wel dat ze af en toe overspannen was, maar depressief :S pff… en t leven niet meer zien zitten… gelukkig heeft ze hulp aangevraagd en hopelijk gaat t gauw beter dan!

Thanks Lotte en Fietje, het is idd lastig om de eisprong te bepalen… :frowning:

Ik zal mijn zus het wel eens even haarfijn uitleggen… Haha!

Ik wil boodschappen doen, maar het houdt hiet niet op met regenen!! Grr!

@dijo wrote:

Net bij mn vriendin geweest… blijkt dat ze zwaar depresief is en t leven niet meer ziet zitten ook kindjes wilt maar dit niet het juiste moment is… Heb nog steeds niets verteld over onze wens maar schrok zo van haar… ik wist wel dat ze af en toe overspannen was, maar depressief :S pff… en t leven niet meer zien zitten… gelukkig heeft ze hulp aangevraagd en hopelijk gaat t gauw beter dan!

Pff heftig zeg Dijo!!! Geef haar maar veel steun, en benader haar positief, veel praten en bij haar zijn! Ik heb een soort gelijk iets meegemaakt met een vriendin namelijk!

@Beate wrote:

@dijo wrote:

Pff heftig zeg Dijo!!! Geef haar maar veel steun, en benader haar positief, veel praten en bij haar zijn! Ik heb een soort gelijk iets meegemaakt met een vriendin namelijk!

Jaah idd… maar jaah ik ben niet zo 'n goede prater… ik was ook heel erg stil en zei toen ik wegging ik bel j emorgen wel moet het even tot me in laten werken!

En beate die eiersprong is ook onwijs lastig hoor :S

Je hoeft ook niet perse te praten om haar te steunen, een arm om haar heen slaan of een echte knuffel doen ook al heel veel.

Als je maar laat blijken dat je het fijn vindt dat juist zij op deze wereld is!

P.s. ik praat uit eigen ervaring he, bij iedereen is het weer anders natuurlijk.

Ik ben het met Beate eens Dijo, ook uit eigen ervaring is het vaak genoeg om te luisteren! Die arm hoefde bij mij niet, dan ging ik kei hard janken of vluchtte ik. Maar het is logisch dat je niks te zeggen weet. Sterkte…

@ Dijo: alleen een arm om iemand heen slaan en luisteren is al genoeg. helaas praat ik uit ervaring, maar dan bij mijzelf, het was niet zo dat ik het leven niet meer zag zitten, maar was er ook niet ver van af.

Ik heb 2 hele zware bevallingen gehad, ikzelf was psychisch niet lekker te pas na beide bevallingen, na T.ara heb ik hulp gezocht en het gaat nu heel goed. ook hebben we 2 vrije drukke kids.

daarom denk ik dat de omgeving niet altijd positief zal reageren.

@ Beate: ik heb net snel boodschappen gedaan. tussen de druppels doorgerend haha, nee we zijn kletsnat geworden bah, ga vanavond pannenkoeken bakken.

dijo met de vader van damon ben ik niet getrouwd geweest. ik ben met de vader van abigail al 6 jaar samen en 15 mei 2009 zijn we getrouwd.

Beate, misschien helpt dit?

die kun je hier vinden: http://www.mamaenzo.nl/images/redactioneel/Medisch/vruchtbaarheid%20billings%20diagram.jpg Maar vooral na het stoppen met de pil of na een bevalling kán je eisprong zeer onregelmatig zijn.

dames thnx… heb haar ook geknuffeld… maar vind het vrij lastig…Ik heb ook geluisterd… dus wat dat betreft best ok gedaan vind ik zelf… was gewoon geschrokken…

Maar vind t ook heel erg dat jullie deze ervaringen meegemaakt hebben.

Zij gaat bij een praatgroepje en gaat iets met hardlopen doen zodat ze positieve dingen in haar hoofd krijgt!

Ik ben zonet om 12.30 naar bed gegaan en werd om 15.30 weer wakker :shock: Normaal gesproken krijg ik die kans echt niet met mijn kinderen, maar die lagen zelf ook heerlijk te slapen. Ik ben nog steeds een beetje suf, even wakker worden hoor.

haha penelope hoezo zwanger :roll:

mm… heerlijk toch :wink: haha… je kinderen voelen het aan dat je het nodig hebt :wink:

Lotte okey… dus net pas getrouwd…

Je hebt het heel goed gedaan Dijo!!! Tuurlijk weet je niet goed wat je moet zeggen als iemand met zo’n bericht komt. Heel begrijpelijk!

Wel fijn dat ze zelf in ziet dat ze hulp nodig heeft en dat gelukkig ook gaat gebruiken!!

Thanks Penelope, dat is een fijn diagram! Al ietsje meer wakker? haha heerlijk zo’n dutje tussendoor!!

Ik zit ook telkens naar buiten te kijken Knollie, maar ik ben bang dat mijn Preischotel morgen maar moet, dan maak ik vandaag wel even iets anders! haha!

Haha, ja, moe, moe en nog eens moe. Gelukkig eten we iets makkelijks dus met koken ben ik wel snel klaar. Een ovenschotel, lasagnette.

lekker ik kan zo aan tafel heb spinazie met een eitje en een gevulde kiprol heerlijk :slight_smile: moet zo trainen dus dan eten we altijd vroeg…

En was vrij vandaag dus het lekkerste uitgezocht gister had ik al een overheerlijke lofschotel… mm… :mrgreen:

O,ja penelope… ik zit bijna 1.5 week voor mijn NOD he… dus die puisten zullen wel loos alarm zijn en gewoon met t ontpillen te maken hebben :slight_smile:

De berichten gaan snel zeg hihi moet weer even bijlezen.

Heb vanochtend getest en ben zwanger :smiley: :dance:

We zijn heel blij natuurlijk, ik ben een beetje misselijk hoop niet dat dat erger wordt. En verder gelukkig nog nergens last van.

Moet het ook nog even laten doordringen hoor, maar de test was duidelijk positief, een hele vette streep. :mrgreen:

Gefeliciteerd Guinevere! Wanneer ben je uitgerekend?

Je mag hier trouwens alleen banners / tikkers van Kindje op komst gebruiken.

gefeliciteerd

Goed NIEUWS G. Gefeliciteerd…