wellicht zijn ze weer hartstikke positief, maar hebben ze de MA een beeje proberen te baggitaliseren… of de pijn te verzachten… Tja, niet iedereen weet even tactvol te reageren…
hier is mijn moeder er ook niet zo positief over dat we nu al zwanger zijn van een 2e… zou je dat allemaal wel doen en bladiebla… maar ze zei wel dat het allemaal goed zou zijn met dit kindje… de vorige keer was ze daar twijfelachtiger over
Hier hebben we de ouders en schoonouders op het verkeerde been gezet. Toevallig hadden ze het beiden er laatst over, maar we hebben gezegd dat het nog lang niet zover is, dat we blij zijn de de rust nu eindelijk begint te komen :mrgreen: Met sinterklaas gaan we het vertellen, ben zoooo benieuwd naar de reacties dan.
dijo ik ging naar mijn ouders om het te vertellen. ik zei wil je ff de laptop aan zetten ik wil je een mooi liedje laten horen. dus ik op youtube en het nr ingetypt van marco borsato slaap maar. en dan de versie met een baby in de baarmoeder. en op een gegeven moment komt er in beeld te staan wij krijgen een baby. en dan moet je de gezichten zien hahhahhah. was echt gaaf.
Ik heb dit nummer op youtube opgezocht, is het die clip waar je eerst een buik van een vrouw ziet waar overheen gewreven wordt??
Ik ben zelf mega fan van Marco Borsato, dus zoiets zou ik ook wel heel leuk vinden!!!
Zo nu heb ik alles weer gelezen, ik was nog bij pagina 45 van het vorige topic… :roll:
Net zoals een paar anderen hier, lees ik wel zoveel mogelijk mee maar heb ik niet altijd de mogelijkheid om wat te typen en/of ergens op te reageren… Maar ook ik hou jullie in de gaten!!! 8)
Ik had nog een vraagje: mijn zus weet dat mijn mannetje en ik proberen om zwanger te raken… Maandag had ik haar nog een tijdje aan de telefoon… We hadden het over de vruchtbare dagen e.d.
Ik zei dat je in die periode de meeste kans hebt om zwanger te raken, toen zei mijn zus dat dat ook buiten die periode gewoon mogelijk is…
Dat vond ik een beetje vreemd, ik snap wel dat je vóór je eisprong zwanger kunt raken, maar als die eenmaal is geweest en je menstruatie komt eraan dan is de kans toch zo’n beetje verkeken?? Of begrijp ik dat nou verkeerd???
Snappen jullie me nog? Hihi! Misschien kan iemand voor een beetje opheldering zorgen…
Ik heb vandaag alweer lekker vrij, volgende week is het een drukke periode en dan zal ik wel weer vol aan de bak moeten denk ik…
Ga even strijken nu, kom straks nog wel eventjes terug.
Oke wel de goeie dus, ik vindt het een heel mooi nummer en d ik wordt er vrij emo van! Maar ik denk dat als ik dit aan mijn ouders laat zien en mijn zus staat er ook bij dan begint ze al te juichen bij het zien van de titel vóórdat het nummer uberhaupt begint!!
Ik heb even een nieuwe berekening gedaan en als ik de cyclussen van de laatste maanden bij elkaar optel 30+34+36 en dat deel door 3 dan kom ik op een gemiddelde cyclus van 33 dagen…
Dan zou mijn NOD dus niet 7-11 maar 10-11 zijn of niet?
Heb ik dat zo goed berekend, of moet ik uitgaan van de 1e dag van mijn laatste menstruatie??
ik zou een cyclus van 36 dagen en er dan nog 1 dag extra bij optellen. dan heb je meer kans op een positieve zwtest. maar als je zw bent dan moet je om je uitgerekende datum te berekenen de eerste dag van de laatste menstruatie aanhouden.
bas doet vrijdag mee voor de hoofdprijs een sierkachel twv 5000 euro. hij komt ook op de radio maar van deze regio. er zijn in totaal 5 kandidaten dus hij heeft 20% kans.
beate, je kunt inderdaad alleen zwanger worden in de periode dat je vuchtbaar bent (logisch)…
je weet alleen nooit zeker wanneer je vruchtbare periode is… dus ik denk dat je zus dat bedoeld… je berekend b.v. wanneer je je eisprong hebt, en ziet dat als een vruchbre periode, maar je weet nooit zeker wanneer die daadwerkelijk is, (en kunt dus theorestisch op elk moment zwanger raken) dat kun je alleen achteraf weten
bij een zwanegrschap kun je het met de echo berekeken, en bij een menstruatie weet je dat je bij een normale lLF 14 dagen daarvoor vruchtbaar was.
Lotte: Goed om te lezen dat jullie vol goede moed verder gaan. Uiteraard heeft de mk een grote impact, maar goed dat jullie vooruitkijken! En het onderzoek kan natuurlijk ook nooit kwaad, al zal er waarschijnlijk niets uitkomen. Wel erg laat trouwens, hoop inderdaad gewoon dat je dan een dubbele afspraak hebt!