Hey allemaal
Het is hier allemaal nog heel ongeloofwaardig.
We hebben het gister wel gelijk aan onze ouders verteld .
De rest vertellen we het pas na 12 weken.
14 dec moet ik heen voor eerste afspraak en echo.
Dus dat si wel heel erg leuk. Mijn man hier is helemaal zeuwachtig en blij haha.
We deden de test ben hij was gelijk positief . Dus we schrokken wel even.
Denk dat ik ook nog even een digitale op ga halen voor de fun
nou penelope dan hebben we tegelijkertijd de echo
hmm ik heb niet meer of minder kwaaltjes als bij Irene… toen voelde ik me ook goed toen had ik in het begin erge buikpijn had ik nu ook wel maar nu kon ik het plaatsen en ik vind het nu ook nog het begin maar nu heb ik eigenlijk niet echt ergens last van… mgoed we merken het wel… ik ga van het goede uit anders duren 3wkn echt heel lang
@Fietje wrote:
Tja, net bevallen of niet, ik blijft praltisch ingesteld (ben om 8:03 bevallen, de vuilnis kwam om 8:45)
Dus alles zooi aan de kant, placenta in de vuilnis zak!
Ja dat zal aan je beroep liggen denk ik

WM en RA:
Is dit jullie eerste cyclus met temperaturen???
Nee dit is nu mijn 2e cyclus met temp.
prissie… nog iets speciaals gedaan om t aan je ouders te vertellen?? Als ik zwanger zou worden dan zou ik iets leuks willen doen zodat hun ook schrikken… een cadeautje ofzo!! haha… ik heb al wat dingetjes in het forum gevraagd… een tijdje geleden… dus heb wel wat ideetjes :S
Tjaah fietje… heel mooi dat je daar allemaal nog aan denkt als je een kindje op de wereld zet… wel een heel goed teken dat je er altijd met je verstand bij blijft haha…
Penelope… vervelend dat je een beetje onzeker bent… wan. is je echo??
RA… hoop houden is goed hoor misschien dat je zaterdag positief test net zoals WM!!
Ik ga me even omkleden en op bezoek bij een vriendin die geopereerd is!! Wel zo lief… dacht ik bel maar ga gewoon haar even verrassen
O,ja lest but not least… LOTTE… wel fijn dat ze je willen onderzoeken toch!! Je weet maar nooit waar dat goed voor is! En blij dat je gewoon zwanger mag worden… lekker klussen en er van genieten met elkaar!!
@RedAngel wrote:
Nee dit is nu mijn 2e cyclus met temp.
Oke en is het een beetje regelmatig geweest?? had je vorige keer ook die daling??
ik ook 2e cyclus met temperaturen. maar vorige periode was direct na stoppen met de pil. in ieder geval is mijn curve van nu niet echt vergelijkbaar met die van vorige keer. ook niet van voor de eisprong.
Vorige keer was bij mij ook direct na stoppen met de pil, daar had ik ook niet die daling en de temperatuur was gemiddeld ook na eisprong lager dan dat hij nu na de eisprong is en ik had geen daling en nu wel, waarna ook weer een stijging.
Nou dat klinkt toch anders :lol: …afwachten maar dus!!!
Idd… nou ben benieuwd…
Ik werk te onregelmatig om te gaan temperaturen en persoonlijk denk ik dat ik mn lichaam nu wel een beetje aanvoel!!
T is alleen zo jammer dat ik humeurig ben en onwijze puisten op mn gezicht, borsten en nek heb!!
Ik heb onregelmatige diensten dus dat gaat hem bij mij niet echt worden denk ik…als ik dan uit de nacht komt dan ga ik lekker naar bed (op dat evt tijdstip van meten) en zal mijn temp wel anders zijn!!
Iemand hier ervaring mee???
ik heb net de 2 zwangerschapsdagboeken van de kids eens doorgelezen.
Nu kwam ik erachter dat ik in het begin vd zwschap van T.ara ook een blaasontsteking heb gehad, toen was ik 7 weken zwanger. ben daar echt 3 weken van onder zeil geweest.
moet je nagaan, wist ik niet eens meer :oops:
Dat zal inderdaad wel lastiger zijn met onregelmatige diensten. Want je moet geloof min 2 uur geslapen hebben voordat je tempt.
@RedAngel wrote:
Dat zal inderdaad wel lastiger zijn met onregelmatige diensten. Want je moet geloof min 2 uur geslapen hebben voordat je tempt.
Precies,…dat gaat hem dus niet worden!!
Knollie: Wat grappig dat je dat niet meer wist…misschien is dit wel weer een voor teken!!
@Mimster wrote:
@Fietje wrote:
Tja, net bevallen of niet, ik blijft praltisch ingesteld (ben om 8:03 bevallen, de vuilnis kwam om 8:45)
Dus alles zooi aan de kant, placenta in de vuilnis zak!
Ja dat zal aan je beroep liggen denk ik![]()
zou het?

Wat is je beroep dan Fietje? niet nieuwsgierig hoor :liar:
idd, tempen met onregelamatige diensten is geen doen, je lichaam reageert toch anders op nachtdiensten.
gewoon maar allemaal meteen zwanger raken, dan hoeven we daar niet aan te denken!!!
ik heb even hulp nodig. Ik wil wat bestellen op www .pietenshop. nl, maar krijg geen plaatjes al ik doorklik (bv op piet -> accecoires) ligt dat aan mijn comp of hebben jullie het ook???
kan toch moeilijk op de gok iets bestellen, en manlief heeft zaterdag en intocht (mannen, waarom regelen ze dingen nou nooit zelf eens op tijd )
Ik heb 9 december mijn eerste echo. Erg spannend.
Ik ga ook gewoon van het positieve uit Suzy, anders duurt het inderdaad veel te lang.
Dijo, ik zat een week voor mijn NOD ook onder de pukkels, gezicht en nek zaten eronder!