Hallo dames!!!
Wat is er weer een hoop geschreven zeg!
RA: Nu is het dus ff afwachten of je sollicitatie pos. uitpakt! Ben benieuwd!
Hahaha die Beate, zo wordt je pas echt goed wakker Ik doe het nu veel vaker in de ochtend dan eerst, maar dat valt wel heeeeel erg op omdat ik normaal gesproken nooit zin had vroeg in de ochtend! whaha :oops:
Ik heb de laatste twee dagen steeds vaker steken in mn borst, maar dan niet echt aan de voorkant, maar aan de zijkanten. Maar ja kan ook komen doordat ik gewoon ongesteld moet worden, dus probeer zo blanco mogelijk te blijven. Al is dat super moeilijk!! Het lijkt me zo gaaf om juist nu zwanger te zijn met die kerstperiode voor de deur, weet niet waarom maar meer een gevoel!
Nou wens iedereen een fijne avond toe! :-*
Dama, jouw NOD staat op 1 december? maar in je banner staat nog 3 dagen tot je red day.
Ja Dama zo wordt je idd goed wakker! haha! Alleen vanmorgen was het wel even haasten hoor, half 8 uit bed gerold en om 8 uur stond ik al fris en fruitig op mijn werk!!
Wij zijn wel meer ochtendsexers, dus mijn vriend kijkt niet raar als ik bovenop hem duik! :dance: haha!!
Mij lijkt het ook super leuk om nu rond de kerstperiode zwanger te raken, is dan toch een soort cadeautje he?! Even afwachten nog maarā¦
Jij ook een fijne avond!
@ Dama hoop dat het een teken is van een zwangerschappen
knollie: succes morgen, je kunt het!!
wow beate, half 8 opstaan en 8 uur op werk. Dan ben je en snel en werk je vast dichtbij
Normaal ben ik 's morgens niet snel hoor WM, maar ja als het moet dan kan ik het wel. Mijn werk op fietsafstand en de boterham in de hand!! haha!
Kwam jij nou uit Noord Holland WM? Of vergis ik mij nou?
Ik ga lekker een kopje thee zetten en met mijn pyamatje aan heerlijk op de bank zitten.
Morgen ben ik vrij, dus dan lees ik hier weer verder.
Fijne avond allemaal.
:-*
Penelope, omdat mijn cyclus zo ontiegelijk :wall: lang is deze keer (48 dagen waarschijnlijk) lukt het niet die ticker goed te krijgen. Die gaat maar tot een bepaald aantal dagen⦠Ik moet nog tot volgende week idd wachten om te testen!
:-*
:shock:
wat stom van die tikkers
Wat is het rustig hierā¦
Zometeen met Luuk voor de griepprik⦠Ik hoop dat het dan droog isā¦
succes met luuk.
Ja succes met Luuk en ik hoop dat er geen wachtrijen zijn.
penelope hoe is het nu met je kids na de prik?
Thanx! Is hier echt smerig weer nu⦠Hopelijk klaart het zo wat op want J. heeft de auto mee :x
damon moet nu voor de eerste keer surprise make op school. ben benieuwd hij gaat er vanmiddag mee beginnen hahhah.
Het is hier idd erg rustig Squirrelā¦succes met de prik dalijk!!
Lotte: heb effe je fotoās zitten bekijkenā¦leuk hoor :thumbup: ik heb nu gelijk een gezicht bij je naam :mrgreen:
Hoe is het verder met iedereen?? Nog wat leuks in petto?
Ik ben vandaag lekker een dagje vrijā¦heerlijk,ā¦ga effe wat dingen in huis doen en boodschapjes halenā¦en misschien effe naar de winkels
@lotte82 wrote:
penelope hoe is het nu met je kids na de prik?
Ja, ze doen het prima gelukkig. Misschien wat jengeliger?
Hoe gaat het met jouw dochter? Helemaal opgeknapt?
met mijn dochter gaat het verder weer goed. ze heeft geen koorts meer gehad.