kijk es naar mijn banner. klussennnnnnnnnnnnnn hahahhaha.
Ja, ik ben nog steeds zo moe, ik ga nu ook weer even een tukkie doen :oops:
Klus ze :mrgreen:
Heey!
Zo ik moest eerst ff bijna 10 pagina’s lezen, en dat dan maar van 2 dagen
Ik heb vandaag sollicitatie gehad, was eigenlijk wel heel erg positief, vrijdag hoor ik meer hoop echt dat het wat wordt!
Hey RA… waar heb je op gesolliciteerd??
Penelope: lekker aan je lichaam toegeven… tukkie doen is nooit verkeerd
Helaas, mijn jongste was wakker dus kon ik geen tukkie doen, baal ik wel van :oops:
Bij een thuiszorgorganisatie als zorgmanager
Klinkt leuk RA!
ik heb fotois op het showforum gezet hihi.
ok, ben benieuwd lotte ga zo ffies kijken…
klinkt leuk RA maar wat moet ik verstaan onder zorgmanager… moet jij dan het personeel aansturen ofzo!?
Vervelend penelope!! Misschien gewoon ffies uitrusten op de bank??
Leuke foto’s Lotte!
@Dijo; Inderdaad oa personeel aansturen, bij cliënten langs voor introductie, maar ook wanneer er problemen zijn enz. zorgen dat je genoeg personeel hebt om de zorg te kunnen leveren en anders mensen aannemen. Contacten met gemeenten en uwv enz.
Komt best wat bij kijken.
Knollie, leuke foto van jou ook, zie het nu pas.
Lotte, leuk om jou ook even te zien, jouw zoon heeft jouw ogen? leuke foto’s.
yep… super leuke foto’s… mooi om te zien…
o,ja… iemand vroeg wanneer ik mag testen eigenlijk zaterdag… maar… ik ga niet te voorbarig doen en wacht tot zondag of maandag… als het dan nog niet zo ver is ga ik testen
Vorige keer was ik veelste voorbarig zie je!! Ik denk namelijk nu dat t ook weer niet raak is… dat mijn lichaam voelt dati k te grag wil en dan allemaal verschijnselen op rakelt… :S
ja klopt hij heeft mijn ogen.
tot nu toe hebben mn kids nog nergens last van.
maar we houden het in de gaten, bedankt voor de tip lotte.
ben vanmiddag trouwens nog weer in Doetinchem geweest.
Heb geen tijd om bij te lezen, vanmiddag bij mn therapeute geweest in Dchem. en vanavond moet ik mn presentatie voor morgen voorbereiden.
Hey,
Ik heb nog steeds last van bruin/rose afscheiding. Wel vanmorgen nog geklust, manlief was gisteravond te moe…
Dus ik hoop dat het nog optijd is!!!
@Knollie, als je dit nog leest: Heel Veel Succes met je presentatie morgen!! Zet hem op!!! Waarvoor moet je naar een therapeut als ik vragen mag?
@Lotte, wat een leuke foto’s van jou en je kids!! Enne suc6 met klussen he!
@RedAngel, ik ga voor je duimen dat je vrijdag positief bericht krijgt!!!
@Penelope, heb je nog even kunnen rusten vanmiddag, of kan dat echt straks pas als alles op een oor ligt?? Ik doe vanavond ook helemaal niets meer, ben helemaal op!
Ik ga even een pizza in de oven gooien, tot straks
beate vanochtend nog geklust? dat is lekker wakker worden hahahaha.
Ja haha :oops: , 's morgens zijn wij vaak fitter dan 's avonds vandaar!
Bijna iedere avond heeft een van ons wel wat, dus tja je moet wat he!? hihi
mmmmmmmmmmmmmmmm pizza
smorgens moet er niet aan denken.
sinds we kinderen hebben is het hier zowieso een stuk minder :oops:
hahaha :mrgreen:
Ik kan echt pas rusten als ze op bed liggen. De jongste ligt er net in, zo meteen de oudste. Ik heb behoorlijk last van buikpijn sinds een uur, ik ben ook echt even aan rust toe
Knollie, succes met je presentatie morgen!