Het is hier inderdaad rustig…
Scheelt weer lezen he?! haha!
En Squirrel is de griepprik al binnen?? Viel het mee?
Ik heb eigenlijk niet veel nieuws, vloei nog steeds soms iets heftiger en dan weer minder. Ik wacht nog maar even af…
Ik ga ook even boodschapjes doen en nog even de keuken poetsen zo.
Doei :-*
Fijn Lotte.
Vandaag ben ik de hele dag een beetje misselijk. Ik heb het idee dat als ik wat ga eten dat ik te vol word ofzo.
zw zijn is leuk behalve de misselijkheid.
De prik is binnen hoor. Brullen natuurlijk… Had ook niet anders verwacht, hij is nog zo klein. Gelukkig was het snel weer over en zat hij al snel weer gezellig te babbelen
Het was behoorlijk druk, maar we hoefden maar even te wachten gelukkig.
Vervelend Penelope, die misselijkheid… Ik hoop dat je er niet al te lang last van houdt.
Lotte: leuke foto’s!
Ga ff plat, ben zooo moe… Komt zeker door het weer ofzo, want Luuk heeft vannacht goed doorgeslapen…
Hallo dames,
Zo vandaag lekker een dagje vrij! :mrgreen:
Penelope, balen dat je je misselijk voelt…
Ik voel me ook niet zo lekker, ik heb een soort spierpijn in mn benen die je normaal ook hebt als je griep gaat krijgen… Verder nergens last van… Echt heeeeel irritant. Van dat wachten op de NOD dag wordt ik ook gek haha, blij als ik morgen weer lekker aan het werk kan. Kan ik mn gedachten weer verzetten!
:-*
ik kreeg geen berichten meer in mijn mail dat er gepost was.
@ squirrel hoe is het met Luuk
@ Beate heb je de keuken al schoon??
@ Dama lastig is dat he die dagen voor je NOD en die spanning.
Hier is het pet weer bah bah.
Vanmorgen bij mn vriendin geweest, wat een mooi kereltje.
En zo apart om nu mn vriendin met een kleine te zien. zij is de 1e na mij die een kleintje krijgt van mn beste vriendinnen, dan is het toch heel speciaal, werd er zelfs een beetje emo van toen ik haar feliciteerde.
vanavond de presentatie…ben zenuwachtig bah
Hey Knollie,
Nee ik heb de keuken nog niet schoon, wil ik nu gaan doen. Maar ik moet wel toegeven dat KOK er verslafend is hoor! Pff.
Ik had dat ook toen mijn vriendin een kleine kreeg, zij was ongepland zwanger en op het laatst is het nog heel spannend geweest met haar en de kleine i.v.m. zwangerschapsvergifitging is hij toen 2 maand eerder gehaald!! Toen ik haar zag in het ziekenhuis en de kleine op de monitor toen werd ik ook emotioneel! Ze krijgt als alles goed gaat in april/mei haar 2e kindje, ik hoop dat ik daarna de gelukkige mag zijn!
Ik wens je heeeeeeeel veel succes met je presentatie vanavond!!
Je kunt het!!!
Dama: Ik heb geloof ik ergens gelezen dat dat een zwangersschapkwaaltje kan zijn…soort spierpijn in benen?? Ik weet niet of iemand anders hier op aan slaat :lol:
Knollie: Succes vanavond…
RA: Spannend een nieuwe baan…nog even wachten voor je…vrijdag weet je wat toch??
Penelope: Ik hoop dat die misselijkheid snel weg is…
Squirrel: Nog effe geslapen??
Beate: Nog steeds bloedverlies zie ik…dan is het echt hetzelfde als bij mij…het is echt heel weinig maar je kan niet zonder inlegkruisje zeker??
Fietje: Hoe is het bij jou?? Ongi al doorgebroken??
Vandaag lekker rustig aan gedaan…nu lekker op de bank met mijn laptop…het is hier ook rustig geweest zie ik
Mimster: Heb het inderdaad ook op het internet gelezen. Maar het doet bij mij toch wel meer denken aan een beginnende griep. Ben ook hangerig en voel warm aan. Maar nog geen koorts. Ik hoop niet dat het gaat doorzetten want er moet op het werk een hoop gebeuren omdat ik straks vakantie heb… Hoop natuurlijk heeeeel stiekem dat je gelijk hebt hoor :oops: Maar anders is die teleurstelling straks zo groot, dus hoop niet te vaak!
Knollie: Succes vanavond meid! YOU CAN DO IT!!! :dance:
Wie gaat er ook volgende week een zw. test doen?! Ben zo benieuwd wie de volgende gaat zijn, hierbij wat gelukpoeder hihi voor iedereen: :**: zo en voor mij ook een beetje natuurlijk!
Ik ga vanavond lekker filmpie kijken, komt een vriend langs!
Meiden, fijne avond!!!
dama… nou ben enieuwd…
Penelope gaat ta lweer een beetje? Hopelijk ben je gauw van misselijkheid af…
Knollie succes met je presentatie… ben benieuwd wat hun er van vinden.
HIER… ik ben net een krentenbol… ook bubbeltjes op mn rug niet echt pukkels en op mn borst!?
mm… ga gauw douchen dan trainen en dan wer de volgende nacht in…
Dijo: jeetje erg he die pukkels…ik heb er ook veel meer last van dan toen ik de pil gebruikte…zit nu ook helemaal onder…werkse vanavond!!
penelope ik ben eigenlijk ook al wel zat van het misselijk zijn… krijg er niet veel in…
dama lekker genoten van je dagje vrij?
hier alles nog hetzelfde… nog negen nachtjes tot de echo… spannend hoor! ik hoop zo dat het goed zit… maak me nog steeds een beetje zorgen over die bruine afscheiding van een aantal weken terug (ook al was het maar 1 keer)
Ik kan echt niet geloven dat ik zwanger ben gisteren nog een test gedaan, zo één die aangeeft hoeveel weken… maar dat gaat niet verder dan 3+… dat zag ik pas toen ik hem al gekocht had… )
Fijne avond allemaal
@Mimster wrote:
Beate: Nog steeds bloedverlies zie ik…dan is het echt hetzelfde als bij mij…het is echt heel weinig maar je kan niet zonder inlegkruisje zeker??
Inderdaad precies zoals je het zegt Mimster, het is weinig maar ik heb wel een inlegkruisje nodig.
Ik denk telkens dat het straks wel een keer over moet gaan van bruin naar rood maar dat is nog niet het geval.
Tijdens mijn normale menstruatie is dat al na de 1e dag dus ik denk dat dit dan toch echt mijn eisprong was.
Hoelang was bij jou het bloedverlies dan?
Straks of morgen nog maar eens even klussen voor de zekerheid…
Fijne avond nog allemaal.
Ik kan wel slapen na een zware training.

Beate: Ik denk dat het bij mij 5 dagen heeft aangehouden :? het was al die tijd bruin/rood…en het werd de laatste dagen steeds minder…
Ik heb toen helemaal niet meer geklust…vond het wel een beetje raar en dacht dat het misschien niet goed was…ik had ook even de huisarts gebeld en die zei dat het gewoon een tussentijdse bloeding kon zijn…ik denk dat het gewoon te maken heeft gehad met mijn eisprong…misschien is je baarmoeder dan wel gevoeliger en met dat vele klussen :lol: …hihihihi
Ben daarna gewoon weer normaal ongi geworden…
Ik ben benieuwd of ik het deze keer ook weer ga krijgen…kga dan maar wel door met klussen :mrgreen:
LIITA: Nog 9 nachtjes…spannend!! Ik hoop dat alles goed is!
Zo…lekker gesport vanavond…nu in mijn bedje!! Ik weet niet of er nog iemand online is…anders welterusten voor zo!!
goedemorgen allemaal,
Zo nog maar 1 nachtje en dan komt mijn mannetje weer thuis.
Effe druk op mijn werk, dus weinig tijd om te reageren. Gister moest ik handballen en in de laatste 10 seconden kreeg mijn teamgenootje een elleboog tegen haar neus. Het had er alle schijn van dat ie gebroken was. Net een sms gehad dat ie waarschijnlijk niet gebroken was. Poeh he sta je toch weer even met beide benen op de grond, wist natuurlijk best dat het best een heftige sport is.
Goedemorgen!
Knollie: hoe ging je presentatie?
Dama: hopelijk is de spierpijn bij jou een goed teken!
Mimster: ja, heb gistermiddag nog ff kunnen slapen, maar ben de rest van de dag moe gebleven…nu voel k me wel weer fit gelukkig!
Luuk heeft helemaal geen last van de prik gehad. Geen koorts en zo vrolijk als wat! :thumbup:
Ik ga maar weer eens een sollicitatie doen… :roll:
Ja Knollie, ben ook benieuwd hoe het ging. Aan de voorbereiding kan het n iet gelegen hebben.
Squirrel: Wat voor werk zoek je?
Parttime administratief werk. Beetje moeilijk op dit moment…niet zo veel vacatures en heeeeel veel gegadigden.
Financieel administratief werk? Welke regio?
Nee, niet echt financieel… Meer algemeen en secretarieel of verzekeringen. En dan in het noorden van het land (bij voorkeur Friesland). Dus als je iets weet…