Aug & sept '09 Hier niet meer posten, er is een nieuw to

Fijn Lotte, nog heel even in spanning dus.

ik wou dat ik er ook vertrouwen in had maarja :oops:

de tijd zal het leren he?

Ben je de dagen al aan het aftellen?

Mariamaria, jammer van je negatieve test, hopelijk komt de positieve nog.

Fijn zeg Lotte dat je eerder heen kan!

Maria, negatief getest? Jammer zeg!

Ik had net een geslachtsecho, en waarschijnlijk was het bij de VK 2 weken terug toch nog te vroeg, want bij het echobureau denken ze een meisje :inlove: . Alleen was ze er ook niet 100% zeker van omdat ze de benen strak bij elkaar hield, maar het leek haar dan ook weer sterk dat de balletjes en het piemeltje helemaal aan de kant gedrukt konden worden. Dus we wachten nu de 20 weken echo af, en mochten ze daar toch een jongen zeggen dan kon ik gratis weer naar het echobureau terug komen.

Eigenwijze baby zeg :inlove:

Heerlijk Vlinder!

Jammer Maria…

En Lotte, alles moet gewoon nu wel goed gaan, ik wil het heel graag voor je!

fijn lotte dat je eerder kan voor de echo.

en vlinder, 15 weken is toch ook nog erg vroeg voor een geslachtsbepaling. maar wel spannend hoor.

:dance: we hebben gisteren nog kunnen klussen. en heb volgens mij vandaag mijn ei, want heb erge steken in de buik en elastische afscheiding, die overigens weer blank van kleur is.

Hey meiden, nog bedankt voor jullie lieve reacties.

Ik heb ff klein beetje bijgelezen. Was afgelopen dagen even met hele andere dingen bezig. Ben deze maand ook ff gestopt met temperaturen enz. Je blijft er namelijk dan constant mee bezig, dus wie weet als de rust er een beetje meer is dat ik wel goed nieuws heb :slight_smile:

Knollie, valt wel mee hoor :wink: , bij de meeste echobureau’s doen ze zo’n bepaling vanaf 16 weken. Volgens mijn eisprong en andere echo’s ben ik nu ook al 16,5 week. Maar goed dan nog moet de baby er goed voor liggen en daar moet je dan maar net geluk mee hebben.

Toch nog kunnen klussen :thumbup:

Lotte: Fijn dat je eerder terecht kunt!!

Vlinder: Spannend zeg…wat denk je zelf dat het word?

Squirrel: Hoe is het bij jou??

Hier alles oke verders…heb geen kwaaltjes…wel laatste tijd af en toe wat pijn in mijn onderbuik…weet niet wat het is…

het is gewoon een gevoel alsof je teveel in elkaar hebt gezeten,…maar dat heb ik niet geloof ik!

Nou ja…gewoon nog even afwachten…iets zegt me dat het niet raak is…anders had ik misschien al veel meer kwaaltjes moeten hebben!

mimster je hoeft niet al meer kwaaltjes te hebben hoor. die buikpijn klinkt erg positief!!

Lotte is bij mij die buikpijn dan ook al positief of is het gewoon nog te vroeg?

hoeveel dagen zit je dan voor je nod.

vlinder: nog even spannend dus.

MariaMaria: jammer van de negatieve test. we blijven :thumbup: :thumbdown:

Knollie: goede timing hoor, hopelijk vandaag of morgen nog een keer, just to be sure

Ra: verstandig, het wordt al snel dwangmatig, herken dat wel.

mimster: spannend, nog even volhouden qua afwachten

Maria…jammer van je negatieve test…

RA: Ja je moet er soms even niet bewust mee bezig zijn…dan gaat het vaak sneller…alhoewel dat natuurlijk moeilijk is voor ons allen :wink:

Lotte: Denk je dat dat positief is…het voelt echt aan alsof mijn riem in de weg zit…maar als ik dan in bed lig doet het weer geen pijn…nou ja joh…

ik wacht het vrijdag maar gewoon af…ik doe pas zaterdag een test…

Ik kan me nu ook gewoon beheersen…denk ik…komt omdat je alweer een paar rondes verder bent en niet teleurgesteld wilt worden!

Lotte nu nog 5

suzy miss heb je de innesteling gevoeld?

mimster het zou al best kunnen maar ik kan me voorstellen dat je je nog in kunt houden i.v.m. teleurstellingen.

maria balen zeg!!

hoe is het met de andere meiden?

hier een ontzettende dwarse peuter!! pfffffffffff de dag begint goed hahaha. ze wil niks alleen maar huilen. en snachts is ze aan het spoken. ze wil alleen nog maar bij ons in bed liggen maar dat mag niet en dan gaat ze schreeuwen. dat komt omdat ze natuurlijk wat meer mocht omdat ze zo ziek was. en dan denkt ze dat ze nu alles voor elkaar krijgt. maar we hebben vannacht doorgezet en haar in haar eigen bedje gelaten en is ze vanzelf gestopt met huilen. maar ow wat is ze op het moment moeilijk. ze heeft gister zowat de hele dag gehuild om niks. gewoon omdat ze haar zin niet krijgt. lastig hoor maar gaat gelukkig allemaal weer over hihi.

Lotte duurt dat een paar dagen dan? :slight_smile: We wachten het wel af… ik reken er maar niet teveel op haha… wanneer zou ik kunnen testen? zaterdag of iets dergelijks?

Hier ook een dwars kind…d ie liever zittend slaapt… grrrrr

De lijstjes zijn weer bijgewerkt.

Spannend hoor Mimster!