@lotte ik duim ook heel hard voor je! Jij verdient gewoon een positieve zwangerschap!!!
dankje meiden
Lotte toch, wat vervelend die onzekerheid. Ik hoop voor je dat het niks is en dat alles goed gaat. Duimen dat je eerder een echo mag!
Knollie hoe is het bij jullie, al een beetje van de schrik bekomen?
Behalve de gevoelige (.)(.) zijn hier alle kwaaltjes van vorige week verdwenen.
Geen rugpijn en geen zwaar gevoel in mijn onderbuik.
Wel ben ik moe, heb ik veel dorst en moet ik veel plassen.
Ik denk niet dat het deze maand raak is omdat we alleen maar de zondag vóór mijn eisprong (waarschijnlijk de woensdag daarna) hebben geklust en vanmorgen nog. Verder was het een saaie maand wat klussen betreft. Ik kom mijn mannetje niet echt overhalen…
Maar goed het kan natuurlijk zijn dat ik mijn eisprong eerder heb gehad, op maandag bijvoorbeeld… :thumbup: :thumbdown:
Wel had ik op de vermoedelijke innesteldag een bloeding dus dat is misschien dan wel weer positief.
Ik ga in ieder geval niet testen en wacht gewoon mijn menstruatie wel af.
Fijne avond nog allemaal.
Nog 2 dagen Beate, dat is wel spannend. Dan hoop ik dat je eisprong inderdaad die maandag is geweest. Wel jammer dat het niet van veel klussen is gekomen, maar wie weer was die ene keer een lucky shot
beate wie weet is die ene keer wel raak geschoten hahha.
@ lotte: een dikke knuf en positief proberen te blijven een blaas :-* vanuit hier en een :hug:
@ Beate, wel spannend hoor en van en keer klussen kan het raak zijn (wij zijn het levende bewijs met onze dochter.)
hier verder alles goed een erg drukke dag gehad, tot 17.00 gewerkt en daarna een cursus tot half 10, ben nu net terug, mannetje heeft nog steeds storingsdienst en heeft een oproep gehad en dus weer op pad (denk dat het klussen deze maand niet wat wordt )
morgen weer de hele dag werken.
verde rheb ik nog steeds bruinverlies, maar druf nu niet zo goed de HA te bellen, met alle toestanden daar. woensdagavond nog avondwake.
knollie erg hoor als je een vrouw en 3 kids moet achterlaten.
Lotte: Hopelijk kun je voor een snellere echo zodat je gerustgesteld kan worden. Het is zo makkelijk gezegd dat je moet proberen kalm te blijven en geloven in een goede afloop, maar in j ouw geval lijkt me dat inderdaad helemaal niet makkelijk. :hug:
Beate: Spannend hoor, morgen is jouw nod toch? en dat met je superlange cyclus toch? Hopen dat de ongi heeeeeel lang wegblijft
Knollie: kan me voorstellen dat je nu niet de dokter wil bellen. moeilijk moeilijk moeilijk. Hopelijk kunnen jullie alsnog 1x goed klussen.
oooh lotte :hug: Snap dat je onzeker bent!!! Hopelijk mag je eerder je echo doen!! Zoals wm zei wij kunnen wel zeggen dat je relax moet blijven e.d maar je kan je eigen gevoel daar niet door verminderen!! Hopelijk kunnen jij en je man dit een plekje geven en gaan we zolang van het beste uit
knollie snap dat je niet durft te bellen maar jou gezondheid is toch ook belangrijk…
Beate… goed dat je gewoon wacht misschien levert het jou een positieve test op! Ik en mn vriend hebben 3x geklust in d maand dat ik zwanger werd dus het onmogelijke is mogelijk!! Hoop blijven houden!!
Suzy/squirrel… spannend… die kwaaltjes zijn ook idd raar en ook vervelend dat je lichaam je in de maling neemt :S
ik had vanochtend toch eendonkere urine. ik schrok me kapot maar het is geen bloed. en donkere urine is goed als je zw bent. ik heb me toch een dikke puist. bah niet normaal gewoon hihi.
lotte… wilde net zeggen ik heb de gehele tijd donkere urine dus ik schrok ook een beetje maar gelukkig hoort het erbij!! We gaan ook van het positieve uit bij jou toch :hug:
Zo werken totaal geen zin in :S
dijo dus jij hebt ook donkere urine?
Suzy: ik bedoelde dat je elke maand maar ongeveer 15% ofzo kans hebt om zwanger te worden, dus statistisch gezien is de kans dat je niet zwanger bent altijd groter… :? Ik was de vorige keer idd supersnel zwanger, maar dat zegt niet altijd iets over de volgende keer…dus dat kan best nog een tijdje duren… Of ik het verdien om nu zwanger te zijn weet ik niet…maar ik gun het mezelf wel heel erg
Vandaag nog geen misselijkheid gehad en ook nog geen rugpijn… Hoe gaat het bij jou??
Lotte: kan me goed indenken hoe onzeker je je voelt. We gaan er vanuit dat alles deze keer goed gaat hoor :hug: Hopelijk kun je snel wat meer zekerheid krijgen door een kloppend hartje om de echo te zien!
O, en ik heb ook hele donkere urine Maar ja…zal wel te weinig gedronken hebben…
ik begon ook met donkere urine vlak voor mijn nod hihi. dus wie weet? maar jij had wel genoeg geklust toch? wanneer ga je testen?
ik drink echt enorm veel maar heb wel donkere urine dacht eerst dat er wat mis met me was!! Maar jaa…
Ach de statistieken die zijn er voor de ‘standaard’ mens… zijn wij dat… mm… weet ik niet… 'standaard’mens is voor mij al die proefpersonen… :S
ik heb geen idee of ik donkere urine heb… ik moet wel vaker plassen mgoed om mezelf te beschermen reken ik nergens op!!
wij hebben lekker gezwommen
@lotte hopelijk kun je eerder terecht bij de vk om jezelf wat gerustgestelder te laten zijn
ik heb de gynaecoloog gebeld en ik kan eerder voor een echo. 4 februari en dan ben ik 7 weken.
super… dat is het volgende week al… nog ff doorzetten dus…
dat scheelt wel een week hoor.
Komt goed Lotte… ik heb er wel vertrouwen in nu…