Aug & sept '09 Hier niet meer posten, er is een nieuw to

ja idd, dat is ook mijn ergste nachtmerrie, verschrikkelijk.

Heb je de film komt een vrouw bij de dokter gezien.

Tjeee. nou ik vind het heel vervelend knollie hoop echt dat je het gauw een plekje kan geven… is idd nachtmerrie kleine kinderen achter laten!!

Schoonouders pff… mn moeder net ffies gebeld maar die zei ze bedoelen t goed… is ook wel zo!!

Ik heb net mn zwangerschapsverlof enzo aangevraagd en rooster voor na mn zwangerschap werk ma/di/wo 1x in de maand 2x 12uurs diensten in het weekend maar dan ben je er vanaf!! Ben er opzich heel erg tevreden mee dus dat is toppie :slight_smile:

IN 16 weken draai je dan 3x een weekend nou dat is te doen toch!!

@dijo wrote:

Tjeee. nou ik vind het heel vervelend knollie hoop echt dat je het gauw een plekje kan geven… is idd nachtmerrie kleine kinderen achter laten!!

Schoonouders pff… mn moeder net ffies gebeld maar die zei ze bedoelen t goed… is ook wel zo!!

Ik heb net mn zwangerschapsverlof enzo aangevraagd en rooster voor na mn zwangerschap werk ma/di/wo 1x in de maand 2x 12uurs diensten in het weekend maar dan ben je er vanaf!! Ben er opzich heel erg tevreden mee dus dat is toppie :slight_smile:

IN 16 weken draai je dan 3x een weekend nou dat is te doen toch!!

Mooi geregeld! :thumbup:

jeee zo rustig hier… zijn weinig nod op komst…

We zijn toe aan nieuwe zwangeren!!

Ja, wie zal de volgende zijn?

Nouja ik vind dat ik aardig in de buurt van mijn nod kom haha… nog een weekje haha

en ik moet me toch vaak plassen maar misschien is het wel verbeelding en kan dat helemaal niet zo vroeg… en wil ik wel te graag

Ik moet nog 4 daagjes wachten!! Nog steeds last van m’n rug, af en toe beetje misselijk en vaker plassen als normaal… :think: Maar ja, dat hoeft nog niets te betekenen hé? Ik heb de afgelopen rondes alle kwaaltjes wel zo’n beetje gehad en steeds niet raak… :frowning:

@squirrel ik had vanmorgen en vanmiddag ook vlagen van misselijkheid en ook vaker moeten plassen maar zoals ik hierboven al zei bij mij kan het ook zo zijn dat ik te graag wil…

wanneer ga jij testen?

Suzy: tja hier dus een beetje van hetzelfde… Ik probeer maar realistisch te blijven…de kans dat het NIET raak is, is tenslotte veel groter. Ik probeer tot zaterdag te wachten met testen (met de nadruk op probeer, want ben nooit zo geduldig… :oops: ) En jij??

ik wacht ook tot de dag dat ik mag testen… want ik heb geen flauw idee of die cyclus tijd klopt haha…

hoezo is de kans groter dat het niet zo is? van je 1e was je toch wel vrij snel zwanger ? en inmiddels heb je er wel al een aantal rondes opzitten dus zou je inmiddels wel is aan de buurt moeten zijn hoor dat heb je verdient!

ik ben toch zo onzeker en zit niet helemaal lekker in mijn vel. mijn kwaaltjes nemen een beetje af en zo begon het de vorige keer ook. ik heb geen krampen en bloedverlies hoor maar ik had de vorige keer ook dat een week voor de mk mijn kwaaltjes begonnen af te nemen. dus ik word er erg onzeker van.

Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk onzeker bent Lotte.

Heb je trouwens bij al je zwangerschappen vrij laat positief getest of alleen bij de laatste 2?

Kon ik je maar de garantie geven dat het deze keer wel goed gaat, maar helaas, die garantie bestaat niet. Maar ik :pray: natuurlijk wel dat het gewoon goed gaat :hug:

Ach Lotte…wat een rottijd zo he…zo onzeker…ik hoop dat alles goed gaat en dat je snel de kleine mag gaan zien!

Ik ga effe bijlezen hoor…loop een beetje achter…heb het echt enorm druk!

penelope bij mijn zoon heb ik toen ik 3 weken overtijd was een test gedaan. mijn eerste en die was positief. en van mijn eerste mk en van abigail geloof ik redelijk op tijd.

Lotte, even een knuffel :hug: ik duim ook mee dat het dit keer niks betekent dat je kwaaltjes afnemen :pray: . Kun je niet over een week een echo regelen om te kijken of het hartje al klopt? :hug:

vlinder miss dat ik dat wel doe want ik heb 11 februari pas mijn echo. dus miss kan het een week eerder.

suzy en denk je zelf dat je zw bent?

Ik hoop dat je eerder heen kunt :pray: , zou wel fijn zijn om te weten of het goed zit, hoop dat je een beetje een meelevende VK hebt die dat begrijpt.

Lotte, wat vervelend dat je je zo onzeker voelt… helaas kan niets je daar in helpen, en zal de tijd het moeten leren…

Ik hoop dat je inderdaad eerder voor een echo mag, ik duim voor jullie en hoop op het allerbeste!

@lotte het voelt wel zo maa rmisschien is dat ook wel omdat ik het graag wil haha… afwachten nog maar en nog geduld hebben dat is de enige remedie