Ja hier ook sneeuw, maar neit veel gelukkig
Hoop ook dat het snel weer verdwenen is…ben wel toe aan de lente
anders ik wel wat positieve energie
dames,
Tigru vervelend van je oog… gelukkig geen herpes… :S
Lotte… positief blijven… gewoon goed voor jezelf zorgen ondanks al die onzekerheden mbt je lieverd…
WM… was gisteren maar nog gefeliciteerd nog iets speciaals gedaan??
Ik ben gisteren wezen stappen met vriendinnen van de voetbal… ze waren sollidair met me en hebben ook niet gedronken maar heb nog nooit zo’n leuke avond gehad… was echt geweldig… om 1uur was het wel genoeg maar jaah… top avond gehad… En ik ga straks lekker door de sneeuw naar mnouders lopen!
Ik ben op internet aan het kijken voor huwelijksaanzoek met valentijnsdag… weet niet zeker of ik het ga doen of durf maar info vinden kan natuurlijk geen kwaad… ik denk datik lang kan wachten als ik moet wachten op mn vriend haha… en ach… waarom zou ik t niet vragen…
even een vraagje,
ik vloei nog steeds bruine afscheiding. wat zouden jullie doen, naar de dokter morgen of niet?
ik zou voor de zekerheid toch langs de ha gaan ja…
jeetje Knollie dat is wel lang inderdaad. Ik zou toch effe langs de HA gaan.
Dijo: leuk een huwelijksaanzoek. Ik heb wel gewacht tot ik gevraagd werd. Maar ik denk dat ik op een gegeven moment ook wel stappen zou hebben ondernomen. Maar heb je al goede ideetjes opgedaan? Zelf ben ik tijdens een strandwandeling gevraagd, met op de knieen en al.
Lotte: Hoe gaat het nu met je dochter? En met jou zelf? Nog steeds zo onzeker? Ik hoop het niet, ik hoop dat je zo snel mogelijk lekker kunt gaan genieten.
Ik heb trouwens niet mijn jurk aangetrokken gister. Hij lag op zolder en had eigenlijk geen zin om daar vandaan te halen. Heb het gedaan met de foto’s bekijken. Verder wel leuke dag gehad, niet heel bijzonder. Wel wat visite gehad, maar geen groot feest.
Wij hebben helemaal geen huwelijksaanzoek gedaan.
We hebben gewoon heel burgelijk toen we op de bank zaten besloten om te trouwen en maar eens een datum te prikken. :roll:
Lotte hoe gaat het bij jullie??
WM: ik pastte een jaar later niet meer in mn jurk :oops:
wij hebben ook geen huwelijks aanzoek gedaan haha… gewoon in overleg samen…
ik pastte denk ik 1 jaar later me jurk nog wel want ik was zwanger van Irene
waar is toch iedereen??
kregen net een naar bericht.
Onze huisarts is overleden. hij laat 3 kleine kinderen tot 13 jaar achter en een vrouw. Hij had kanker!
bah ben er even naar van :kaars:
Wat erg Knollie!
Veel sterkte toegewenst! :hug:
Da’s een naar bericht Knollie…
Heb ook geen romantisch huwelijksaanzoek gehad. Wij zaten lekker op de bank en besloten ook om te trouwen, was 18 april 2009, 15 juli zijn we dan ook getrouwd
Mariamaria, hoe gaat het? Al getest?
Beate, hoe voel je je? Al kwaaltjes?
Rox, RA en LLB, graag jullie NOD doorgeven zodat ik jullie weer kan opnemen in de lijst.
goedemorgen,
knollie gecondoleerd… kon je de beste man goed?? Hopelijk kan je het een plekje geven!!
Maria… heb je al getest of is je ongi al aangekomen??
Beate… hoe gaat het met jou? Genoeg geklust naar jou idee??
Suzy… dus je had een mooi buikje toen je trouwde!!
Mm… die huwelijksaanzoeken… misschien dat ik het ook maar gewoon normaal moet doen zonder poes pas!!
Nou vroeg aan het werk… gisteren bij schoonouders geweest maar wij willen nieuwe badkamer en dan kunnen hun daar dan altijd zo moeilijk over doen mijn schoonvader weet alles beter maar ondertussen als je hem dan wat vraagt krijg je een vaag antwoord terug… maar jaah… ben er een beetje klaar mee en dat weet mn vriend maar toch op de een of andere manier heeft hij dan invloed op mn vriend zodat we nu naar de ideën van mn schoonvader afgaan… maar jaah… t is niet anders… ffies klagen
Dijo vervelend … maar die badkamer zal er toch wel komen!!
Knollie dat is schrikken zeg… Dat lijkt mij me ergste nachtmerrie…
Verder heb ik heb niet veel te melden eigenlijk …
Ik heb vandaag de 20-weken echo!! Spannend! Jullie horen nog hoe het was…
mijn man vroeg mij ten huwelijk op valantijnsdag :inlove:
Ik was toen al zwanger van ons eerste kindje en we zijn in april getrouwd, precies op de helft van de zwangerschap.
Wel snel, maar toch lukte het om een koets, duiven, een prachtige locatie, live muziek, vuurwerk!! en een schitterende bruidsjurk te regelen.
Ik was 24 kilo aangekomen tijdens die hele zwangerschap, maar 1 jaar na onze trouwdag pastte toch ik mijn jurk weer!
Janinepien: spannend!!!
mogen wij wel weten wat het word???
Dan vertel ik het ook( 1 febr. de 20 weken echo).
haha ik ben ook wel benieuwd wat jullie krijgen ja!!
Janninepien spannend en heel veel plezier natuurlijk!
@ Dijo: we wonen in een klein dorp en iedereen kent elkaar.
eerst was zijn vader mijn huisarts, maar die is aan het zelfde overleden.
Nu was hij mijn huisarts, ook na de geboorte vanbeide kids is hij hier thuis geweest. Ook zijn kinderen ken ik.
irritant is dat he als schoonouders het beter weten, hier is dat ook zo.
@nl2suzy: wat lijkt je je ergste nachtmerrie: datje huisarts overlijd of gewoon iemand in je omgeving.
@janinepein, succes met de echo, geniet ervan.
@mopsie, knap hoor dat je dan weer in je jurk kon.
dat je overlijd terwijl je kinderen nog heel jong zijn… (ook als ze ouder zijn… ) maar dat je ze gewoon niet ziet opgroeien dat lijkt mij mijn ergste nachtmerrie…