Aug & sept '09 Hier niet meer posten, er is een nieuw to

is nu overal opruiming toch.

ik heb vorige week voor T.ara en Y.ouri gezamenlijk 50 euro betaald voor 2 paar schoenen dus, normaal was ik 170 kwijt geweest.

Maar hie rook om de 3 mnd haast nieuwe schoenen hoor, omdat ze dan te klein zijn of versleten, niet normaal zo snel dat gaat.

damons voeten groeien nu niet meer zo heel hard. hij zit nu op maat 35 al een jaar lang. maar het is idd het slijten. er is idd wel opruiming maar dit was de nieuwe collectie alweer. de schoenen die afgeprijsd waren waren niet zijn maat of hij vond ze neit mooi. en hij krijgt nu natuurlijk een eigen smaak. en hij heeft smalle voeten dus heel veel schoenen waren ook te breed voor hem. dus kwamen we uit op de nieuwe collectie :oops:

4 HERHALINGSKANS VAN EEN MISKRAAMVan alle zwangerschappen eindigt ten minste één op de tien in een miskraam, maar waarschijnlijk zelfs nog meer, zo rond de 15%. Als u één miskraam hebt meegemaakt is de kans op herhaling in een volgende zwangerschap niet of nauwelijks verhoogd, maar na twee miskramen is de kans ongeveer 25%, en na drie miskramen is dit ongeveer 35%. Dat lijkt misschien heel veel, maar de kans dat een volgende zwangerschap wel goed afloopt is nog steeds het grootst, namelijk 65%. Het komt dus voor dat vrouwen drie of soms nog wel meer miskramen hebben voordat zij een gezond kind krijgen. Andere vrouwen hebben tussen normale zwangerschappen door verschillende miskramen.

dit maakt me ook een beetje onzeker!! ik weet wel dat ik meer kans heb dat het goed gaat maar toch!!

@ Lotte, dat soort dingen moet je nu helemaal niet lezen, niet boos bedoelt hoor, en ik zou het zelfde doen :oops:

maar je wordt er alleen maar onzekerder door.

kop op en misschien kun je een eerder echo krijgen. :hug:

Nee zulke dingen moet je inderdaad niet lezen :hug: Rot hoor dat je nog zoveel weken in onzekerheid blijft :hug:

AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH :dance: :dance: :dance:

heb gewoon net even een vakantie geboekt voor de zomer, we gaan naar midden frankrijk op een camping in een luxe tent!!! 14 dagen

gaaf hoor!! knollie

ja vind het wel lastig, omdat ik dan natuurlijk misschien wel zwanger kan zijn.

Maar ja stel dat het niet zo is, en als je iets wilt moet je wel boeken nu!

stel dat je deze maand zw word dan ben je in juli 6 maanden dus kan nog he? :lol:

ja daarom!

en het is minder ver rijden dan vorig jaar, dit kunnen we in een dag doen.

ach we zien wel.

enne nog een probleempje, ik weet helemaal niet of ik dan wel vrij ben, heb eht wel aangevraagd, maar het duurt zolang, vorig jaar jaar wist ik in maart pas wanneer ik vakantie had.

daar wacht ik echt neit meer op, alles is dan al vol geboekt

dat he bje mooi goed knollie

Voor alle zieke een dikke knuffel :slight_smile:

Ik heb vanmiddag ff mezelf verwend met wat nieuwe kleding :wink: Vond dat ik dat wel verdient had haha… en bij de didi was opruiming dus veel voor weinig haha…en natuurlijk is Irene ook niet overgeslagen…

Het probleem schoenen kennen wij hier nog niet… Irene verzet nog geen stap…

wij gaan onze nieuwe frituur uitproberen met borrelhapjes mmmmm :drool: :drool: :drool:

knollie klinkt goed hahaha

oeii lekker!! :slight_smile:

wij moeten ook nog steeds een nieuwe frituur kopen… is een to do… ach geen frituur in huis is ook wel zo gezond hahaha

geen frituur is wel gezonder maarja

ozo lekker

en we eten elke zondag frietjes, is goedkoper als je zelf bakt en lekkerder :drool: :drool:

het blijft erg lekker he?

ja mmmm

kan daar echt van genieten.

lekkere salade de bij om nog iets gezonds binnen te krijgen.

Lekker hoor patatjes!! Wij halen eigenlijk ook nooit patat… als we patat eten is dat bij mijn moeder die kan het heerlijk bakken hahaha :slight_smile:

goedemorgen trouwens ;)… Hier is het weer allemaal wit en ik was juist zo blij dat alle sneeuw weg was!