Aug & sept '09 Hier niet meer posten, er is een nieuw to

@dijo ik herken het ook niet als ik word zwanger kwaaltje hoor… al heb ik eigenlijk helemaal geen kwaaltjes gehad bij beide zwangerschappen… we moeten het gewoon afwachten en het is ook nog te vroeg heh… mijn nod zal rond 1feb zijn… al verwacht ik er maar niet teveel van dan is de teleurstelling ook minder

@maria ik zal voor je duimen!!

Maria: ik :thumbup: :thumbdown: voor je hoor!



Suzy: vage steken in m’n buik en liezen heb ik volgens mij elke ronde gehad… :?



Lotte: hoe gaat het met je dochter? Knapt ze al weer wat op?



Knollie: ik snap je gevoel over de ks wel. Ik wilde ook heel graag gewoon bevallen, gelukkig heb ik bij een volgende kindje die kans nog wel…al is die natuurlijk wel kleiner geworden. Ik hoop iig dat ik de volgende keer, ks of niet wel het kindje direct bij me mag hebben. Luuk werd al beademd en weet ik wat allemaal voordat ik in de gaten had dat hij eruit was…



Mimster: hoe gaat het bij jou…al kwaaltjes!!!



Ik heb nog steeds pijn in mijn onderrug en ben bij vlagen doodmoe, net viel ik bijna in slaap terwijl ik Luuk z’n fruit zat te geven… Nou ja, het zal eerder aan mijn verkoudheid en beginnende voorhoofdsholte onsteking liggen dan aan een zwangerschap…

jeetje squirrel niet ziek worden hoor… :S



Maria… maakt toch niet uit als je af en toe wat van je laat horen is het ook goed… wel spannend dat je nod er aan zit te komen en dat je nog niet ongi bent geworden…ga voor je duimen!!

@ Squirrel, de 2e keer, was er bij mij gelukkig niet zoveel paniek.

Na het hechten had ik gelijk T.ara bij mij, dus was na ongeveer 20 minuten, toen ook gelijk aan de borst.

Dijo: ik doe m’n best :wink: Ga zo weer boven een stoombadje hangen…

@Squirrel haha… tjaah… vervelend die holte onstekingen… jezelf maar even extra lekker laten verwennen…

Hey dames, ff korte mededeling, ik ben ongesteld geworden. :frowning:

@ RA balen een dikke :hug:

oeps zie net op de menstruatie kalender, dat ik al bijna bij mijn ei ben.



had er niet eens meer zo aan gedacht. Dat wordt dus weer klussen.

Ik baal wel want heb nog steeds licht bloed/ bruin verlies.

Hallo iedereen…even snel een bericht van mij…heb het echt superdruk en moet veel werken…bleeeh! Op mijn werk kan ik er niet naar kijken…

Hier gaat het goed…helemaal geen kwaaltjes…had wel gisteren ineens een soort pijn alsof ik blaasontsteking ga krijgen :? …ik ga maar heel veel drinken en hopen dat ik het niet krijg!!

Nou ben zo weer weg…druk weekend voor de boeg…ik hoop zondag even rustig bij te kunnen lezen!!!



Enne RA…balen zeg van je ongi :hug: :hug:

RA: Ontzettend balen zeg!!! :hug: :hug:



Knollie; goed dat je nog even gekeken had dan.



Vandaag zijn wij 1 jaar getrouwd. de tijd vliegt voorbij. Ik ga me straks nog even proberen in mijn jurk te heisen. :lol:

Gefeliciteerd Wm :wink:

Maak er een leuke dag van…

Mijn jurk ligt hier ook nog steeds…zo zonde he…dat je hem maar een keer echt aan kon!!

mijn dochter knapt met kleine beetjes op. ikzelf ben ff een wandelende tijdbom. ik kan op het moment zo uit mijn slof schieten. niet normaal meer. ik ben ook zo gestressed of het nu wel goed gaat. pffffff ik kan mezelf moeilijk ontspannen.

ra jammer dat je ongi bent geworden :hug:

knollie klussen maar!!!

hoe is het met de andere meiden?

Lotte, :hug: logisch dat je bang bent. Zou je niet al eerder een echo kunnen krijgen bij de vk?



WM, van harte!



RA, :hug: :hug: balen zeg!



Ik hou het kort, ben druk bezig met schoonmaken. Man is met de kleine boodschappen doen. Ik hoop dat ik nog even kan gaan liggen als hij zijn middagdutje doet, daarom wil ik nu alles af hebben :slight_smile:

WM gefeliciteerd!



RA, heel jammer…



Hier zaten we vanmorgen al bij de huisartsenpost. Ontsteking aan mijn oog dacht ik, heb al herpes op mijn oog in het verleden gehad. Was gelukkig “maar” overgevoeligheid. Dus voor een paar dagen druppels gekregen…

WM: gefeliciteerd! En? Past de jurk nog??



RA: balen zeg van je ongi…



Lotte: fijn dat het weer beter gaat met je kleine meid. Begrijpelijk dat je gestresst bent… :hug:



Klus ze Knollie!!

Squirrel, jeetje, jij had twee maanden geleden toch ook al een voorhoofdsholteontsteking? Ik hoop voor je deze keer niet weer zeg.



RA, balen van je ongi. Wat is je nieuwe nod? Ik heb je voor de zekerheid ook even een pb gestuurd omdat ik niet weet of je hier komende dagen nog meeleest.



Mimster, cranberrysap drinken!

@ squirrel: beterschap



@ Mimster, doe je wel rustig aan?



@ WM gefeliciteerd met jullie 1 jarige jubileum, ik heb mijn trouwjurk niet meer, mijn moeder heeft er een doopjurk van gemaakt voor T.ara



@ Lotte: ik kan me voorstellen dat je vol spanning zit, maar probeer wel een beetje aan jezelf te denken. :hug:



@ Vlinder, al het schoonmaakwerk af gekregen



@ Tigru: beterschap met je oog



vanmiddag even naar de intratuin geweest met mn moeder.

vandaag ff schoenen gehaald voor mijn zoon. 2 maanden geleden ookal maar nu al kapot. hoe krijgt ie het toch weer voor elkaar. dus nu weer 70 euro armer hahah. met deze schoenen moet ie het wel ff wat langer volhouden hoor.