Aug & sept '09 Hier niet meer posten, er is een nieuw to

echt ik zou tekenen voor een gewone bevalling, wil dat zooooooooooo graag.

knollie ik kan me voorstellen dat je veel liever een gewone bevalling zou willen…daar ben je ook veel sneller van herstelt ondanks dat je dan uitgescheurd of geknipt kan worden…



Mgoed sommige dingen gaan nu eenmaal zo heh?

ik heb ook liever een gewone bevalling dan een ks. maar ik heb wel heftige bevallingen gehad.

terwijl ik voor ik kinderen had, altijd zei: geef mij maar een ks.





Inderdaad Suzy zo gaan de dingen nu eenmaal. maar vind dat je dat wel een beetje cru zegt. misschien bedoel je het niet zo. maar zo komt het op mij over.



Ik heb 2 helse bevallingen gehad, en eerst 15 uur er over gedaan. en een rit naar het ziekenhuis in de auto.

Bij Y. was het bijna niet goed afgelopen. en hadden ze eerder moeten ingrijpen.

Dus het had allemaal wel anders kunnen gaan. ook als ze zijn gewicht goed hadden ingeschat, mijn bekken waren veel te smal voor zijn gewicht, ruim 9 pond

tsja voor mij voelt het echt zo dat dingen zo gaan zeker na wat ons is overkomen… ik denk dat je niet veel invloed hebt op de dingen je overkomen zo bedoelde ik het dus meer

dus het was niet cru bedoelt maar zo kan je het wel lezen … of interpreteren

ok helemaal goed.

vaak denk ik ook zo hoor.

maar het had bij ons dus anders kunnen gaan als ze eerder hadden ingegrepen.

heb een foto in showforum geplaatst

Grappig Lotte, maar nee, ik heb 2 zoons :mrgreen:



En nee :oops: Ik deel niet met jullie wat het wordt :oops:



Ik wil het erg graag weten, al hou ik er rekening mee dat ze er best nog naast kunnen zitten, maar je leest ook genoeg ervaringen dat het al prima te zien is (hangt ook af van de ligging en de ervaring van de echoscopist he).



Mijn eerste bevalling was een drama, vergeleken daarmee was de 2e een feestje. Ik zei nog tegen de gyn: als de 2e bevalling de helft duurt van de eerste dan zou het leuk zijn. Toen zei hij: dan wordt het vast leuk :mrgreen:

En ja, vergeleken met de 1e was dat dus ook zo. Gelukkig wel, zo wil ik er nog wel een paar 8)

oh 2 zoons hahaha bijna goed.

suzy het komt idd zoals het komt. je kunt het niet beinvloeden. maar daar word het verdriet natuurlijk niet minder om he? ik vind het ook nog steeds zo erg voor jullie en gabor. je kunt ook een foto van hem plaatsen in vlinderpraat. iemand anders van dit forum heeft daar ook hun kindje van 16 weken zwangerschap geplaatst. dat moet je alleenmaar doen als je dat steun geeft hoor. maar ik wil je alleen maar wijzen op die mogelijkheid om het te delen zeg maar en nog meer met je mee te voelen. snap je?

Lotte ik snap het… het zijn ook hele mooie fotos van ons kind alleen ons kind ziet er niet uit als een normaal kind… zijn hoofdje is echt heel erg afwijkend heh… dat kan mensen afschrikken



ohja ik heb heel de tijd van die vage steken in mijn onderbuik… herkent iemand dit?

goedeavond allemaal



wij zijn net lekker bij de Mac geweest…mmmmm

gek op mac :slight_smile: daar kan een mens ook van opknappen

het is hier rustig…waar is iedereen???





ja en een nieuwe frituurpan gekocht.

Lotte wilde je niet in verlegenheid brengen maar overdag kan ik op mijn werk niet op internet. Alleen in een gezamenlijke ruimte en niemand weet wat onze plannen zijn vandaar dat ik vanmorgen direct even had gekeken. Hopen dat je dochter gauw opknapt.



En Penelope dat deel je niet eens met ons :wink:



Vanmiddag kwam ik thuis van het werk en toen stonden mijn zusje en mijn nichtje in eens voor mijn neus :smiley: Mijn nichtje is morgen jarig en dat viert ze hier bij ons, gezellig met zijn allen bij elkaar. Zij wonen 4 uur van ons vandaan dus was een grote verrassing en een gezellig weekend voor de boeg!

@ Geneva: ik doe dat meestal ook even hoor, smorgens voor he werk even neuzen.

Anders wordt er op zon dag weer zoveel geschreven en houd ik het helemaal niet bij, en aangezien ik 3 dgn werk. :wink:



Geniet van je gezellige weekend.



hier is het rustig dit weekend, mijn man heeft storingsdienst en hij moet het podium opbouwen voor de gala avonden van de carnaval.

Hier ook een rustig weekend. Ik kan tijdens werk meestal wel ff kijken :wink:



Lotte hoe gaat het vandaag met je dochter?

Goedemorgen,



lotte… knapt je dochter al op…

Knollie… pff vervelend 2 ks en dat alles net aan goed is gegaan… Dan toch wel beter dat je het nu kan plannen opzich…

Suzy… die steken… ik had steken in mn liezen en af en toe wat lichte steken in mn zij… maar niet dat ik daaraan dacht dat ik zwanger was… :S



Gisteren beetje teveel gesport… had een vervelende mededeling gekregen en ben toen 3 uur in de sportschool gaan hangen met resultaat dat ik gisteren avond krampin mn benen had. Op t laatst kreeg ik ook weer van die pijn in mn voeten netzoals op wintersport…d us toen maar gestopt!! Ga zo nog maar ffies het eruit fietsen dan even bij mn cluppie langs die moeten voetballen… :slight_smile:

Vanaaf ga ik met een paar vriendinnen naar de kroeg en morgen ga ik bij mijn neefje kijken en’s avonds bij n ouders eten en dan is het weekend weer voorbij :slight_smile:

Ben ik ook weer even.



Suzy, jeetje wat heftig. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat een gezonde zwangerschap nog wel tot de mogelijkheden hoort.



Lotte, sterkte met je dochter! Wat een verhaal zeg.



Tigru, spannend zeg, je huis in de verkoop. Hoop dat het beetje snel verkoopt.



Hier is het spannend. Als ik dit weekend niet ongi wordt ga ik maandag een test doen.



Sorry trouwens dat ik niet zo vaak meer kom, maar ik schrijf ook in de januari-stoppers en ben heel erg druk met mn werk dus heb savonds niet zo vaak de puf meer om nog op de computer te gaan. Mijn energie is nog steeds niet wat het geweest is van voor ik ziek werd.



Iedereen een fijn weekend! Gaan jullie nog iets leuks doen?