Aug & sept '09 Hier niet meer posten, er is een nieuw to

lotte, wat fijn dat nu duidelijk is wat er aan de hand is…

ik geloof wel dat ik begrijp dat je naar huis bent gestuurd… maar ik snap ook dat je er niet gerust op bent…



ze kunnen in het ziekenhuis weinig voor je meisje betekenen, behalve een infuus met vocht… zolang je thuis haar regelmatig drinken kan geven heeft dat hetzelfe resultaat… ik hoop wel dat je domperidon zetpilletjes mee hebt gekregen voor het spugen???

Lotte, ik moest gister steeds aan jullie denken. Ik kan wel meegaan in wat Fietje zegt. Thuis is het voor haarzelf misschien ook fijner. Hoop dat ze snel opknapt!! Moet je nog wel voor controle heen ofzo? Betershap voor d’r in elk geval!

meiden dank je wel voor jullie lieve reacties. het probleem is ook dat we niks aan medicijnen mee hebben gekregen en ook geen controle afspraak dus daarom was ik er ook niet helemaal gerust op. en het probleem was dat ze amper dronk en bijna niet plaste. dus ja dan gaat de koorts ook niet zakken. de ka zei dat ze aan haar buik kon zien dat ze afgevallen was en wel iets uitgedroogd was maar niet zwaar uitgedroogd zeg maar. ik heb haar vannacht nog paar keer laten drinken als is het maar steeds een slokje. ze had vanacht ook weer gespuugd. maar het belangrijkst was dat haar zuurstofgehalte goed was dus dat ze het niet benauwd heeft. daar ben ik wel blij om.

geneva wat lief dat je zo vroeg al aan me dacht!! ik werd er verlegen van :oops:

knollie meis hoe is het nu met je? kun je het allemaal een beetje op een rijtje krijgen? :hug:

als ze blijft spugen kan je bij de drogist/apotheek ook zelf zetpilletjes halen, en inderdaad vocht blijven aanbieden… gewoon dingen geven die ze echt lekker vind (ijsjes, toetjes, fruit) dan gaat het het alle gemakkelijkste

Lotte: :hug: Kan me wel voorstellen dat je er niet rustig onder was hoor, met zo’n ziek kindje naar huis… Ik hoop dat ze snel opknapt en niet verder uitdroogt.



Knollie: voor jou ook een dikke :hug: Hopelijk voel je je snel weer wat beter in je vel!



Suzy: fijn dat je het gesprek als prettig hebt ervaren en natuurlijk dat jullie ‘gewoon’ zwanger mogen worden, hopelijk komen er geen gekke dingen uit dat onderzoek.

@squirrel ze verwacht wel dat een van ons een defect heeft maar dat wil niet perse iets zeggen :slight_smile: want we hebben ook een kerngezonde dochter heh

lotte… zorg goed voor je kleine meid… hopelijk knapt ze gauw op!!



Suzy… goed dat je het gesprek positief ervaren hebt!! Elke zwangerschap is natuurlijk anders… :slight_smile:



Knollie :hug: lekker je ding doen en doen wat jij wilt niet laten leiden door anderen maar alles voor jezelf op een rijtje zetten… :slight_smile: Hopelijk knap jij ook gauw op…



WM… hoest met jou?? Zware ongi deze keer? Of gaat t wel??



Dreampie vervelend je ongi… volgende ronde beter!! Ik las even je stukje en wil nog even zeggen dat ik het enorm knap vind dat je zoveel afgevallen bent… daar is veel doorzettingsvermogen voor nodig… Ondanks dat je een beetje hulp hebt gehad met een maagbandje moet je het alsnog zelf doen… Ik had je stukje nog niet eerder gelezen vandaar nu pas mijn reactie!!



Geneve… hoest met jou??



Vlinder… alles goed met je??

Penelope… hoe gaat het met jou? Alweer gauw een echo in het vooruitzicht of moet je nog even wachten!



Fietje… hoe gaat het met jou? Alweer druk aan het klussen…

@dijo elke zwangerschap is wel anders maar de kans is nu wel hoger dat we nog zo’n kindje krijgen dan dat we een blanco verleden hebben maar de tijd moet het ons maar leren…

het gaat hier weer iets beter,

heb vanmiddag een AED cursus van het werk en vanavond lekker niets.



@ Lotte hopenlijk gaat het snel beter met je dochter.

Lotte, wat een ellende, hoop dat je dochter snel beter wordt…



Suzy, fijn dat jullie nu iets meer weten… En jullie hebben idd een prachtige dochter, dus ja, waarom niet nog meer gezonde kinderen?



Hier zijn gister de foto’s genomen, komende week komt ons huis dan ook op de markt! Vind het heel spannend, ben helemaal op momenteel…

Dijo, ik laat met 16 weken een geslachtsbepalingsecho doen :inlove:

En hoe gaat het met jou? Nog steeds zo moe?

Penelope… spannend… dat is dus volgende week al… ik heb 1feb mn echo… hoop zo dat alles goed is!!



Vermoeidheid ja 's avonds maar is ook niet zo gek… gisterochtend ging de wekker om 3:45uur… en de rest van de week om 4:30uur dus jaah… anders was ik om 10uur moe en nu om half 9… haha… dus…

penelope jij hebt toch 2 dochters he? en als je het geslacht weet deel je het dan met ons hahahha.

ja penelope deel je het dan met ons? trouwens delen alle zwangeren het dan met ons? :wink:

Als ik zwanger zou zijn, willen we niet weten wat het wordt.

ik weet nog niet of ik het wil weten. ergens wil ik het niet weten maar ik ben veel te nieuwsgierig hihi.

we wisten het bij y niet en bij t wel.

Ik vond het leuker het niet te weten.



Maar ik krijg bij een evt 3e een ks en die wordt gepland en kun je dus de datum kiezen. als we ook nog eens het geslacht weten is er helemaal niets meer te raden, dat vind ik jammer

knollie waarom krijg jij een geplande ks dan?

ja dat kan ik me voorstellen. maar een ks lijkt me ook wel heavy. ik bedoel dan het herstel. alhoewel ik bij beide kids uitgescheurd ben en dus ook hechtingen had. die waren er pas na 6 weken uit.

omdat ik helaas al 2 spoedks achter de rug heb.

en je dan niet meer gewoon mag bevallen :cry: :cry: