Aug & sept '09 Hier niet meer posten, er is een nieuw to

Meiden duim voor jullie allemaal!

Wij zijn momenteel niet heel actief bezig… Veels te druk, mijn man is weer aan het werk, ik aan het solliciteren… En dan nog de verkoop van het huis, al komt die bijna op de markt!

Manlief roept alleen soms “En schat, wanneer moeten we?” en dan doelt hij op mijn eisprong… Moet er wel om lachen…

ha ha Tigru, die uitspraak komt me bekend voor!

dat was bij ons al niet anders hahaha.

Tigru: ha, die uitspraak komt mij ook bekend voor!! :wink:

Mimster: ik :thumbup: :thumbdown: voor je dat die buikpijn een positief teken blijkt te zijn! Ik moet mijn riem ook wat minder strak doen, maar dat had ik de laatste rondes altijd vlak voor mijn ongi, dus ik denk dat het niet raak is…nog ff geduld! Als ik mijn ei had wanneer ik dacht hem te hebben, heb ik ws een LF van 12 dagen dus dat is sowieso positief! Verder is de rugpijn weer terug en voel ik me nog steeds niet lekker in mijn vel…

Lotte: oef dwarse peuter…pittig! Zit er iets in de lucht? hier ook al zo’n dwars mannetje vanochtend. Hij wilde zich op z’n buik draaien in de wandelwagen terwijl ik z’n jasje aan deed…grrrr. Toen dat dus niet mocht: BRULLEN! Bij de opvang begon hij weer…niet te troosten…dat ken ik helemaal niet van hem. Nou ja, hij heeft de afgelopen dagen ook heeel weinig geslapen dus ws gewoon doodmoe. Gelukkig slaapt hij (en wij dus ook) 's nachts wel goed.

Gister bij UWV 4 vacatures gekregen, daar ben ik nu dus mee bezig… Op hoop van zegen dan maar weer… :pray:

als ik abigail op de gang had gezet voor straf zei ze ff later ikke luisteren. dus zij weer terug en 5 minuten later begon de poppenkast weer van voor af aan. dus waarom zegt ze dan ikke luisteren? pffffffffffff. ik had me gister toch een puist. en mijn man me de hele dag toch uitlachen!! dat komt omdat hij vorige maand ook een puist had en toen moest iklachen en zei ik goh ben je dan toch aan je 2de jeugd begonnen? tja wie een gat graaft voor een ander valt er zelf in he?

heb net die zwschapstesten van sensitest besteld die extra gevoelige… die kan ik dus als ze binnen zijn meteen doen? er staat nl dat je die 6dgn vooraf kan doen…

wat is eigenlijk het verschil met een gewone uhm apothekerstest dat je die nog niet kan doen?

@ Lotte dwarse peuter, dat ken ik niet hoor :silenced: :silenced:

@ Mimster, bij jou ook spannend de :thumbup: :thumbdown: draaien

@ Tigru, wij hebben hetzelfde nu, zijn ook super druk met van alles en nog wat en het klussen schiet erbij in

@ Squirrel: succes met de sollicitaties

@ Suzy: hoop dat de zwangerschapstesten van sensitest het bij jou beter doen dan bij mij. Ik bestel die niet weer.

hier een druk dagje, vanochtend naar mijn therapeut geweest en het ging goed.

zit alleen heel erg ergens over in dubio. Ik ben nu al bijna anderhalf jaar bij haar. en zij heeft me echt uit een diep dal gekregen en een ander mens van me gemaakt (natuurlijk had ik daar zelf ook een aandeel in). daar ben ik haar erg dankbaar voor. Nu wil ik een kaartje naar haar sturen…maar ik durf niet. wat zouden jullie doen???

vanmiddag nieuwe kopjes en fotoboeken gehaald, loop een jaar achter met inplakken :oops:

morgen weer werken!!! heb ik zin in :dance:

knollie, ik zou haar zeker een kaartje sturen, waarom niet??

Als je hart je het ingeeft, dan is dat heus goed!

Gewoon een kaart sturen, echt waar, je mag toch laten weten dat je blij met haar bent!

ik heb net geslapen :oops:

lekker toch, maar kun je nu vanavond wel slapen?

daar benik wel bang voor maar denk het wel want ik ben nog steeds moe hahaha.

is alleen maar heel erg positief dus, zwangerschapskwaal nummer 1: Moeheid.

ben nu bezig met een tekst voor in het kaartje, maar oei wat is dat moeilijk zeg.

knollie laat je hart spreken

ja en dat is nu juist wat ik zo moeilijk vind :wink:

ja kan ik me voorstellen. heb ik ook hoor!!

ik heb wel van alles in mijn hoofd wat ik er neer wil zetten, maar dan denk ik altijd weer van: wat zal zij ervan denken! erg he!

oja, nog even klussen hier en dan weer 2 spannende weken, hoop dat mannetje vanavond op tijd thuis is, anders hebben we deze maand maar 1 kans gehad.

knollie zet hem op vanavond hahhaha.

knollie heb je al zin in de bios vrijdag? ikke wel!!