Aug & sept '09 Hier niet meer posten, er is een nieuw to

haha: had ik nog niet gezegd

het gaat niet door.

we hebben geen oppas we gaan nu zaterdag, tenminste. in enschede zit de film al vol, dus nog even kijken naar andere bioscopen in de buurt.

hier het stukje tekst, graag als jullie willen jullie mening.

Hoi …

gewoon even een kaartje om je te bedanken.

Ik weet dat het je werk is.

Maar een jaar geleden had ik niet durven dromen, dat ik sta waar ik nu sta.

Ik ben er nog niet, maar ik weet dat het gaat lukken

Bedankt daarvoor.

Groetjes …

knollie heeeeeeeeeeele mooie tekst hoor!!

bedankt

denk ook dat ik dit er in ga zetten, weet het anders ook niet

Knollie: Dat is toch een goeie tekst!

Fietje: Hoe is het met jou zo voor de NOD?? Kwaaltjes?? en jij Beate??

Squirrel: Laten we hopen dat we allebei genoeg geklust hebben…en op het juiste moment :thumbup: :thumbdown: :pray:

Hier nog steeds niets qua kwaaltjes…nog even wachten…

@knollie wat is er mis met die testen dan? … haha nouja ik heb er geen hele berg besteld hoor… en misschien moet ik maar gewoon geduld hebben en braaf mijn NOD afwachten… das toch tenslotte al na het weekend en als ik dan nog langer kan wachten zou dat zelfs nog beter zijn hhaha

@mimster jij nog steeds geen kwaaltjes? wanener ga je testen denk je?

Knollie: De tekst is toch helemaal goed!! Blijft moeilijk complimenten geven vind ik. Ik moet in mijn projecten dat ook af en toe niet vergeten te doen, want zelf vind je het ook fijn om complimenten te ontvangen. En ondanks dat het je werk is en je het ook zonder de complimentjes leuk vind, is het toch super leuk om gewaardeerd te worden. En een kaartje helpt daar zeker bij!!!

mimster spannend zeg nog 1 dag!! :pray: :thumbup: voor een positieve test!!

beate heb je een bepaald gevoel? of denk je dat het niet raak is deze maand? ik hoop zo voor je dat je zw bent!! wat ellendig dat wachten he?

knollie en heb je de kaartt al gepost? ik denk dat je therapeut het erg waardeert!!

penelope hoe is het met jou meid? begint je energie al een beetje terug te komen?

squirrel nog ffetjes geduld :thumbup: veel succes met die 4 sollicitaties!!

abigail was vanochtend weer aan het bleren hoor. bah heb er echt ff genoeg van omdat ik al zo moe ben. maar nu is ze rustig tv aan het kijken dus kan mama ff bijkomen hihi. ik heb ondanks dat ik gister avond ff heb geslapen toch nog de hele nacht doorgeslapen!! zooooooooo moe!!

dames even kort en echo… ohjaaah… knollie super mooie tekst… :slight_smile:

Hier onwijs verkouden… en zulke onregelmatige diensten dat ik blij ben dat ik morgen middag weekend heb… zo naar het werk toe en morgen weer vroeg… pff… gisteren zat mn broek op mn werk veelste strak 's avonds enw erd er niet goed van mocht ook wat eerder weg… maar jaah… :S

Dus even ego heir van mij… :S Sterkte dames met testen… jij ook suzy wanneer komen die testen binnen dnek je??

breek in

lieve lotte82,wat fijn te lezen dat je weer zwanger bent,gefeliciteerd!

Lieve suzy ik duim voor je!

liefs,molly

breek uit

Hier zijn de :twisted: :twisted: helaas gearriveerd… :frowning: Voelde de bui al hangen toen ik gistermiddag flinke hoofdpijn kreeg…da’s vaak een voorteken bij mij. Toch wel een teleurstelling dit keer hoor…heb het er ff moeilijk mee.

Mimster: ik :thumbup: :thumbdown: voor je hoor!! We kunnen hier wel wat meer ‘successtories’ gebruiken vind ik!!

@squirrel klote zeg :frowning:

Ik denk overigens dat ik ook gewoon ongesteld ga worden zo voelt het wel haha… dus dan gaan we samen op naar de volgende ronde…

knuf!

Squirrel, aaahh balen zeg! Weer een flinke teleurstelling voor je :frowning: :hug:

squirrel, balen hoor!!

hier niet echt klachten, maar mijn nod zou ook pas over een week zijn geweest

hier doorgeklust tot en met 22 dagen van mijn cuclus, nu is manlief even weg

vorige cyclus was 36 dagen, die daarvoor 33 dagen, dus het zou voldoende moeten zijn…

vandaag op werk bleek een collega zwanger, nu 8 weken… dat was even oepss…auwwwwww, ik wil ook :frowning:

:o OOOh nee he squirel…ook balen!! :hug:

Ik denk dat ik maar wacht met testen…heb vrijdag nog een nachtdienst…als ik smiddags wakker wordt en ik ben niet ongi doe ik zaterdag een test!

Nog steeds geen kwaaltjes…is er hier iemand die dat ook had en toch zwanger bleek?? Ik heb de hoop een beetje opgegeven…zelfbescherming!!

Fietje…ik hoop het ook zo bij jou!!! :pray: en als het niet zo ver is ben ik zeer benieuwd hoe je cyclus nu weer loopt…ik hoop dat er dan een beetje regelmaat in komt! Maar goed…laat het maar zo zijn dat je lekker zw bent :wink:

Dijo: Doe je rustig aan met al die onregelmatige diensten…ik weet ook wat het is en kan soms best pittig zijn…hou je zelf in de gaten hoor!!

Suzy: hoe lang had je nu ook alweer er voor uitgetrokken…met je cyclus??

squirrel wat balen zeg!!

molly wat lief zeg!! dank je wel. hoe is het met jou en je beeb?

Squirrel, balen zeg :hug:

Was het nou na deze ronde dat je naar de huisarts zou gaan?

Wat is je nieuwe nod?

penelope bijna en dan weet je het geslacht. spannend hoor!!

Ja, ik zou de afspraak zaterdag hebben maar dat komt niet meer zo goed uit dus heb ik 'm verzet naar morgen 8) Ik vind het inderdaad heel erg spannend, al heb ik zelf wel een sterk voorgevoel voor weer een jongen :inlove:

haha nog 1 nachtje geduld.