Aug & sept '09 Hier niet meer posten, er is een nieuw to

Spannend hoor Penelope!!

Kan je het weer effe zien :inlove:

Squirrel, wat balen zeg!

Mimster, ben benieuwd!

Fietje, ook voor jou duim ik!

Penelope, heerlijk om je kindje weer te zien.

Hier hoop ik dat we op tijd gaan zijn, aangezien mijn cyclus zo onregelmatig is. En mijn mannetje was gisteravond helemaal op. (Hij heeft waterpolo training van half 10 tot kwart voor 11). Maar morgen is zijn studiedag, dus is hij thuis, dus vanavond genoeg kans ^^

Even heel blij en ego! Ons huis is nu officieel in de verkoop!

@tigru spannend!!!

Penelope: mijn nieuwe NOD is 25 februari. En ik ga nog niet naar de huisarts aangezien mijn LF iets van 10 of 11 dagen was deze keer en daar ben ik best tevreden mee!

squirrel: Balen van de ongi. Wordt met de maand teleurstellender he. Inderdaad een lf van 11 dagen is niet zo heel erg slecht.

Tigru: dat is een mooie mijlpaal. Op naar een nieuwe baan, zwangerschap en een verkocht huis!

Hoihoi,

Sorry hoor dat ik zo weinig van mezelf laat horen, tis een gekkenhuis hier, nieuwe baan, intern overgeplaatst, en mijn schoonouders zijn voor twee weekjes in NL en willen het liefst elke dag je aandacht, en dat in de komende klustijd, grrrrr, sorry hoor, moet ff m’n gal spugen en manlief zegt dan ja maar ja, dat snap je toch…ennuhhh straks zijn ze weer voor maanden weg, ja maar ja…ik wil nu zwanger worden, hun willen toch ook opa en oma worden…pfff wordt ik ff niet zo vrolijk van zeg maar…

Maria, hoop dat je snel posi test…

Squirrel, jammer dat je duivels zijn gekomen hopelijk volgende keer beter…

Suzy, ik duim voor je!

Knollie, ik hoop dat je voldoende kan klussen…

Mimster en Beate, spannend…ik duim!!!

Hier zijn we ook druk met klussen begonnen, probeer wat ruimer te klussen nu, zodat we meer kans hebben om raak te schieten dit weekend als het goed is mijn ei, en hopelijk kunnen we nu gespreider klussen en zorgen dat we alle kansen benut hebben, maar de zin moet er ook maar zijn natuurlijk.

Groetjes, Dreampje

bah ik schrijf mee met het septemberforum en daar heeft iemand vandaag een slechte echo gehad. een mk op komst dus. shit man.

aah bah, wat een naar nieuws

ik voel zo met de mee

@ Squirrel: balen van je ongie :hug:

@ penelope: morgen de echo, veel succes en geniet ervan

@ Tigru: klus ze, gefeliciteerd met jullie huis in de verkoop. hopen dat jullie het snel verkopen

@ dreampje: succes met klussen.

nou hier echt maar een keer geklust, misschien vanavond nog.

had van de week rekbare afscheiding en vanmiddag weer, dus wie weet is het nog niet te laat

kan me voorstellen, want jij weet helaas hoe het is :hug:

wie weet lukt het nog knollie.

I hope so!

volgende maand zit ik weer met mijn ei als mijn man storingdienst heeft, dus hopen dat hij het dan niet zo druk heeft als afgelopen week, want dan wordt het echt niet wat

ja ik hoop gewoon dat je deze maand zw bent dan heb je volgende maand niet meer nodig hahhha.

ja idd.

dat zou mooi zijn.

we gaan trouwens zaterdag in hengelo naar de film naar Avatar

ok leuk!!

Hey Meiden,

Even een kort berichtje van mij…

Mijn ongi is nog nergens te bekennen, ik heb super zere borsten volgens mij hebben ze nog nooit zoveel pijn gedaan.

Veel dorst en veel plassen, als ik mijn neus snuit komt er iets bloed mee en ik heb een kriebelig gevoel helemaal onderin mijn buik.

Ik kan ook mega goed slapen, maar wordt nog wel soms 's nachts een paar keer wakker.

Ik wacht denk ik nog met testen tot zaterdag of zondag. Zondag zit ik namelijk op dag 42 van mijn cyclus en de vorige keer werd ik toen ongi.

Maar 2 keer geklust deze maand, dus het zal wel niet zo zijn.

Ik ben morgen vrij dus dan zal ik alles even terug lezen van iedereen.

Eerst lekker nog naar de kapper morgen, heerlijk vindt ik dat!

Nou fijne avond nog en tot morgen.

:-*

ooooooohhhhhhhhhh spannend beate :thumbdown: :thumbup: dat het raak is.

Beate: dat klinkt wel veelbelovend. Hopelijk is het gewoon raak :pray: :pray:

We gaan voor je duimen, hopelijk zaterdag of zondag een positieve test in handen.