Aug & sept '09 Hier niet meer posten, er is een nieuw to

:dance: vannacht nog kunnen klussen

knollie goed dat je vannacht nog ff hebt kunnen klussen hahahha. hopelijk is het deze maand raak.

beate man dat klinkt hartstikke goed man!! dat je het nog zo goed hebt kunnen volhouden om niet te testen zeg!! knap hoor!! maarja je vorige cyclus was natuurlijk ook wel lang he!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor een positieve test.

penelope veel plezier met de echo. spannend hoor!

mimster hoe is het met jou?

en met jou suzy? jij gaat ook al bijna testen he?

ik ga vanavond met mijn mannetje uit eten en daarna naar de bios. naar de film komt een vrouw bij de dokter. mijn vriendin komt op de kids passen. ze gaat met hun naar de mac en dan brengt ze abigail naar bed en gaat ze met damon een film kijken. dus die vermaken zich denk ik wel hahhah.

@ lotte: heel veel plezier vanavond!!

Beate, spannend! Dat je je nog kunt inhouden met testen zeg!

Dreampje, oef lastig logees in huis, hoop dat je toch nog aan klussen toe komt :pray:

ja jij morgen hahhahha.

Beate: Het klinkt nog best goed, ik weet niet of de timing helemaal goed was deze cyclus…anders zou het best kunnen!

Knollie: Leuk naar de film…ik ben ook naar Avata r geweest…was echt gaaf!! Goed dat je nog kon klussen…

Dreampje: Kun jij je man nog overhalen om te klussen??

Hier erg spannend…als het goed is is vandaag de dag dat ik ongi moet worden,…ik weet dat dat meestal pas tegen de middag of avond is, dus ik ga vandaag nog niet testen…pfff wat is dit spannend zeg!! Ik kan echt niet wachten… en ik ben bang dat ik dalijk ongi ga worden, want dan ben je toch weer teleurgesteld!

:pray:

mimster oei spannedn zeg!!

Lotte: Hoe is het met je??

tja ik word steeds meer zenuwachtig he. ik vind het dan zooooooo raar dat ik niet misselijk ben :think:

Ja ik kan het me voorstellen…alleen is het natuurlijk wel lekker dat je geen kwaaltjes hebt!! Gelukkig mag je eerder op controle…wanneer is dat ookalweer??

4 februari

en weer sneeuwt het hier,

ben dit weer wel zooooooooooooooooo zat

Nog heel even…spannend!! Ben zo benieuwd!!

Hier regen…bleeh!

er ligt hier denk ik wel 4 cm sneeuw en het sneeuwt nog

hier regent het

voetbal van damon is morgen afgelast. goh wat vind ik dat erg :liar:

Hier regent het ook. Zo weer gesprek met werving & selectie. Zou toch graag eens wat horen, al zijn het maar afwijzingen, dan weet ik waar ik aan toe ben.

Hier trouwens ook nog geklust vannacht… Manlief heeft besloten dat het iedere dag wordt tot aan volgende week woensdag…

Zooo Tigru…nou dat wordt dalijk goed nieuws :wink:

Hier spannend…heb een beetje buikkrampjes…het zal toch niet… :think:

en penelope weet je het geslacht?