Lieve Lotte,
Heel veel sterkte…je bent in mijn gedachten!!
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
liefs, Dreampje
Lotte, nee toch, waarom nou weer . Jeetje meid zeg… :hug: Heel veel sterkte!
Lotte ondanks mijn eigen verdriet nu heb ook ik hier helemaal geen woorden voor! Wat erg… Ik kan je niets anders dan een knuffel geven…
lotte… mn gedachten zijn bij jou!!
Lotte: ook ik denk aan je! :hug:
Lotte ook ik denk aan je. Sterkte meid… :hug:
ik weet gewoon niet goed wat ik moet zeggen!! jullie zijn zooooooooo lief. ik schiet steeds vol bij eht lezen van jullie lieve berichtjes!!
Lotte dat zou iedereen fijn vinden in welk geval dan ook! En het is jou zo gegunt een gezonde zwangerschap en dan krijg je elke keer weer die tegenslag…Ik kan zo met je meehuilen
zo wij gaan lekker patat eten want ik heb nergens zin in. heb de hele dag nog niks gegeten. :oops:
Lotte, na de vorige MK was je toch ook naar de gyn geweest? Was daar nog wat uitgekomen eigenlijk? ( sorry als ik er overheen gelezen heb )
Lotte lekker patat, geniet er maar een beetje van!
ik begin nu kleine bloedstolsels te verliezen en heb een beetje kramp.
vlinder de vorige keer kwam ik bij de gyneaucoloog en we hadden hiervoor een verwijzing van de vk. bleek dat ik nog geen recht had op chromosomenonderzoek omdat ik geen 2 miskramen na elkaar heb gehad dus de vk had het fout. maar nu heb ik daar dus wel recht op.
Lotte is het dan positief als er iets in de chromosomen gevonden word of negatief? Ja met mk heb ik daar geen flauw idee van… als er bij ons wat in de chromosomen gevonden zou worden is dat negatief… Maar genoeg kansen dan nog…
Echt klote dat je krampen hebt…
suzy als ze iets vinden dan is dat negatief.
maar die kans is klein hoor!!
dan gaan we gewoon van het goede uit lotte… dat heb je dubbel en dwars verdient!!
Bij al jou verdriet valt mijn verdriet vandaag in het niets… Heb vanmiddag Hannah naar school gebracht… het was niet veilig meer… er word nu gekeken of hannah over een paar weekjes weer terug aan 't werk kan of dat ze afgekeurd word en ik op de lijst voor vervanging kom…
en nu heb je dus geen hond? hoe moet jij je reddern dan.
Oh Lotte, bloedstolsels verliezen en beetje kramp, wat een ellende.
Een dikke :hug:
nee ik heb idd geen hond en ik weet het momenteel ook niet, heb daarstraks een potjezitten janken maar kwam toen tot de conclusie dat ze daar echt nietsneller mee terug is…
tsja ik heb een rugdrager gekocht kan Irene iig op me rug (dat buik hangen was ze meer dan zat) en dan maar met stok en weinig boodschappen? en na me werk ook met stok en ik heb zo’n afschuwelijke hekel aan die stok en daarbij is dat al weer 3 jaar geleden dat ik daar voor het laatst mee heb gelopen en toen had ik nog geen kind… en wist ik niet beter …
Maar ik heb er zo ontzettend de balen in… ze namen haar in bij de hondenschool en de verzorgster haalde maar is een paar keer haar schouders op en toen ging hannah de kennel in en deurtje dicht… ik kon der door 2 deuren heen horen janken… toen heb ik zelf ook maar ff een potje staan janken… Irene deed nog wel ff lief dag zwaaien en heeft net wat bloemetjes voor me geplukt (mijn eigen narcissen …)
hoe lang had je hannah?