lotte… kan me voorstellen dat dat schikken is.
is er al een slijmprop op deze termijn??
volgens mij meteen als je zw bent want de slijmprop sluit de baarmoedermond af.
Lotte: :hug: Gelukkig heb je morgenochtend de echo al…
Beate: Maakt idd niet uit dat je afvalt. Ik ben de 1e maanden 3 kg afgevallen…uiteindelijk ook maar weinig aangekomen gedurende de zw schap en toch een stevige kerel van 8.5 pond! Nadeel kan wel zijn dat je je zelf wat slapjes gaat voelen (dat had ik tenminste) maar voor t kindje kan het geen kwaad. Ik hoop dat de misselijkheid bij jou lekker weg blijft!! En idd regelmatige kleine hoeveelheden eten werkt vaak het beste.
O en ik had de buikbalsem van Zwitsal. Heeft J. regelmatig gesmeerd en heb totaal een straie… Maar of dat nu door die creme komt… :think: Volgens mij is het ook genetisch bepaald en afhankelijk van hoe snel je buik groeit (en ik heb nooit een enorme buik gehad…) Iig kan goed smeren nooit kwaad!
Nog 3 nachtjes en dan is manlief weer terug. Mijn ei heb ik ws rond Valentijnsdag :inlove: , dus ik weet wel wat wij volgende week gaan doen! :lol:
mooier valentijnsdag kun je niet hebben als je ei dan ook nog word bevrucht haha
Dat zou lachen zijn…een kindje dat ontstaan is op Valentijnsdag Ach…een dagje eerder of later vind ik ook niet erg…als t maar raak is!!
Lotte: Ik hoop dat morgen alles goed is voor je…wat een onzekerheid he! :hug:
Hier bij mij nog steeds het zelfde…had net met afvegen wat slijm met strengetjes bloed erdoor heen…heel vreemd…vanochtend zonder te denken naar de wc gegaan en omdat ik nu bloed heb gezien wil ik eigenlijk niet meer testen en afwachten!
Squirrel…wat een mooi valentijnskado zal dat zijn
Fierje: Je hebt verder geen kwaaltjes toch…zal toch wel goed komen allemaal!
mimster begint je menstruatie normaalnooit zo? miss wel een innesteling. maar ik snap dat je niet meer durft te testen.
Nee normaal nooit…ik ben nu best onzeker hoor…denk gelijk dat er wat mis is met me…maarja…
Normaal zie ik zeg maar een beetje bloed en een half uur later gaat het echt doorlopen zeg maar…nu blijf ik dit hebben…gisteren avond behoorlijk steekjes onder in mijn buik…een innesteling is toch altijd veel vroeger? Een paar dagen na je eisprong/bevruchting toch al?? Aangezien ik die dus al bijna 3 weken geleden moet hebben gehad?? Pfff…
Maarja er zit niets anders op dan afwachten…de testen die ik gedaan had waren ook echt negatief!! Nu heb ik al geen ochtend urine meer, dus kijk ik vandaag maar weer aan… :?
vervelend he die onzekerheid :hug:
Ja…zucht…hihi…ook een :hug: voor jou hoor…jij zit nog meer in onzekerheid!
zucht :lol:
Mijn ei zou ook rond valentijnsdag zijn als ik gewoon weer een cyclus van 28dgn heb!!
Lotte de duimen draaien heel hard!!!
Mimster, wat rot dat je nog in onzekerheid zit he.
Beate, ze zeggen dat je geen speciale cremes hoeft te gebruiken, het hangt gewoon van jouw ( onder)huid af of je gaat scheuren of niet. Ik smeer met babyolie of gewone bodylotion. Nu ook nog de oude plekjes met bio oil, omdat ik dat toevallig in huis had. Bij de 1e zwangerschap kreeg ik met precies 40 weken striemen, bij deze begint het nu al :?
Lotte, succes morgen! Ik duim voor een goed uitziend frummeltje
ik heb heel veel rood bloedverlies.
Ach nee Lotte :hug:
Helderrood?
Nog 1 dag voor je echo. . .
jeetje Lotte dat is echt niet fijn. een knuffel vanuit hier :hug: :hug:
Lotte, wat moet ik nou nog schrijven…
Ik was er al zo bang voor… je eigen twijfels spraken boekdelen…
bah
foute boel hier. ik de vk gebeld en ik moet wachten totdat ik krampen krijg. morgen laat ik wel de afspraak bij de gyneaucoloog staan en dan een echo en dan bespreken of ik miss gecurreteerd kan worden. ik ben momenteel gewoon erg bang om het weer onder ogen te komen. dit hele proces zeg maar. en het vruchtje dan weer te verliezen. echt eng gewoon weer. ik krijg na de mk ook verder onderzoek. ik weet niet of het van de spanning is of dat ik echt verhoging heb maar ik gloei als een gek.
Lieve Lotte :hug:
Ik weet ook even niet wat ik moet zeggen. Sterkte met al deze emoties.
Lotte: inderdaad hoeveel kan een mens in godsnaam hebben. Je eigen lichaam vertrouwen wordt zo wel erg moeilijk. :hug: