Aug & sept '09 Hier niet meer posten, er is een nieuw to

WM: :thumbup:

ach ja hoeft niet altijd lang te duren he :oops:

en meneer kwam met het initiatief, dus ook dat duurde niet lang

:mrgreen:

wm… haha… nou jaah… t hoeft idd niet lang… ik had dus de dag dat ik denk dat ik zwanger ben geworden ook een vluchertje… dus die staan gewoon voor een baby… :slight_smile:

Dreampie… misschien morgen nog even klussen voor de zekerheid… dan heb je al je kansen gepakt… en ik had de eerste echo met 9 weken (de officieele dan)

Hey meiden,…lief dat jullie aan mij gedacht hebben…

Hier heel licht slijm/bloedverlies gehad…echt minimaal…nu even niet…

Zo begint mijn ongi normaal nooit,…nou ja ik denk (hoop dan maar) iig wel dat het eraan komt…

Dijo: Fijn dat alles goed was,

WM: Goed dat je nog even hebt kunnen klussen :wink:

Dreampje: Jij bent ook goed bezig geweest :mrgreen:

Ik ga nog even bijlezen…xx

WM super!

Hier ook vanmiddag een positieve test, dus nog even net ons best gedaan :oops:

Tigru: you go girl.

Mimster: apart hoor , zeker als je ongi normaal niet zo begint. Blijft nog even spannend dus.

Ik weet niet zeker of mijn ei nu al is, is eerder dan normaal en ook de ovu test was heel licht positief, maar ik wilde in ieder geval voorkomen dat er straks helemaal niet geklust zou zijn rond mijn ei. Nu morgen maar afwachten of de ovu test donkerder is.

WM, gelijk heb je en met een beetje geluk blijft dit nog wel even hangen.

Wm ik hoop dat je morgen wel een donkere streep hebt dan…ik zou het dan toch nog een keer doen hoor :wink: you never know!

Ik ga aankomende cyclus er echt tegen aan…dat willen jullie niet weten :mrgreen:

Allereerst fietje en beate gefeliciteerd!! :dance:

Ik was even nieuwsgierig of er nog nieuwtjes waren want heb al even niet meer gelezen en geschreven. En ik kwam niet voor niets :slight_smile:

Hier gaat het best oké, deze maand even geen testen of temperaturen oid. We doen het wanneer we willen en verder ff niet al te veel bij stil staan. Althans poging tot :smiley: Het houdt ons zeker wel bezig en hopen ook echt dat het snel lukt. Maar even die druk er vanaf is wel prettig.

M’n nieuwe baan wil allemaal niet echt vlotten dus dat levert me best wel veel stress op. Het is erg rustig en veel afspraken worden niet nagekomen, best balen. :S

voor alle klussers!! ga zo door en op naar een positieve test!! :slight_smile:

Wij gaan volgende week weer klussen en hopen op een positieve test maar wat duurt dat wachten dan lang voor je ’ echt’ aan de slag kan heh? Pfff :wink:

Lotte hoe is het met jou??

suzy het gaat wel he. zenuwachtig voor morgen hahaha. ik heb om half 11 de echo in het ziekenhuis.

mimster hahahah zet hem op!!

Ha Lotte

vast succes voor morgen!

weet niet of ik hier vandaag nog kom, ben erg druk

Lotte het schiet nu iig al op…

Heb je nog wel kwaaltjes en geen bloedverlies meer gehad? We gaan gewoon voor het positieve heh!!

lotte, wat fijn dat alles tot nu toe nog rustig is… het vergroot de kansen natuurlijk weer!

Heel veel succes morgen Lotte!! Het is vast allemaal positief!!!

@RA, wel er mee bezig zijn maar niet zo nadrukkelijk en gewoon klussen als je er beide zin aan hebt.

Dat was mijn voornemen ook eind december vorig jaar en dat heeft bij mij geholpen!

Ik stond vanmorgen op de weegschaal, nu ben ik 1 kilo afgevallen sinds afgelopen zaterdag. Dat kan geen kwaad geloof ik he??

Nog een vraag: Ik wil vanmiddag graag een creme halen om zoveel mogelijk de straie te voorkomen. Welke creme kan ik dan het beste gebruiken??

Ik ga zo de ‘babykamer’ opruimen en zaterdag gaan we beginnen met schuren, afplakken en misschien ook al schilderen!! :slight_smile:

beate ben je al misselijk?

Nee nog helemaal niet! (maar laat ik dat maar snel afkloppen voordat het begint!) haha!

Ik merk wel dat wanneer ik het gevoel krijg dat ik trek in iets heb dat ik dan wel direct iets moet eten anders krijg ik wel een vervelend gevoel en wordt ik een beetje duizelig.

Verder gaat het allemaal nog naar wens!

Inderdaad Beate, de truc is om er voor te zorgen dat je maag niet leeg raakt… dan voorkom je een hoop ellende.

Ik kan echt niet wachten tot de dagen voorbij gaan en ik voorbij die eerste periode ben

ik had net een heleboel witte slijm in mijn onderbroek. zoveel heb ik normaal nooit. ik hoop niet dat dat de slijmprop is.