Aug & sept '09 Hier niet meer posten, er is een nieuw to

ze is niet voorgoed weg hoor!!.. godzijdank niet

maar ik heb hannah 3,5jaar… 3,5jaar dat ze dag en nacht bij mij was in goede en in slechte tijden… en nu ineens is ze een tijdje weg… maar ik krijg haar hoe dan ook terug, het zij als geleidehond het zij als huishond dat ik daarna op de wachtlijst ga voor een nieuwe geleidehond maar ik voel me echt ontheemd… ik zie het nog niet voor me hoe ik van de week boodschappen en gewoon simpele dingen moet gaan doen…

Lotte, och jee nu ook al krampen en stolsels :frowning: :hug:

ik verlies nu stolsels van 2 cm.

aaaaaah Lotte, wat lees ik nu.

Ik weet hier echt even niets op te zeggen.

Als ik het eerder geweten had was ik bij je langsgekomen vanmiddag,

heel erg veel sterkte en nog heeel veeeel meer :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Kan me voorstellen Suzy dat je je eenzaam voelt… Hoop dat alles met Hannah gewoon goed komt.

Lotte :hug:

@lotte82 wrote:

ik verlies nu stolsels van 2 cm.

Nou. . .

:kaars:

lotte knuffel…

Ook nog een knuffeltje van mij…

Lotte: Nee he…wat erg zeg :hug: …ik denk aan je en ik wens je veel sterkte toe…ik hoop dat het een beetje met je gaat!!

Ik leef met je mee…

Dikke knuffel!

Hier vandaag ook meer bloed dan gisteren…ik neem aan mijn ongi,…dus heb mijn banner aangepast!

Penelope: Mijn nieuwe nod is 10 maart!

@lotte hoe is het met jou vandaag?

@mimster jammer dat je ongi toch gekomen is:(

Lotte: Hoe gaat ie nu met je?

Mimster: Jammer dat de ongi gekomen is, wel een lange cyclus zo zeg. Is wel vervelend dan he, want je gaat je toch afvragen of je niet alsnog zwanger bent.

Suzy: Vervelend dat Hannah weg is zeg, kan me voorstellen dat het nu hele moeilijk is om op pad te gaan. Maar als de kans groot is dat ze weer terug komt, waarom is ze dan nu weg?

Gister vaccinaties gehad. Vrouw vroeg nog of ik zwanger was, dus gezegd nog niet. Nu zere arm joh niet normaal. Gister redelijk positieve ovutest, maar vandaag weer temperatuur naar beneden. Dus vanavond nog maar een verleidpoging wagen.

Hier even snel kijken of Lotte goed de nacht door is gekomen…:hug:

WM en Suzy: Ja echt rot hoor dat mijn ongi toch door kwam…omdat ik de laatste keren 35 dgn had, had ik daar op gehoopt en als je overtijd bent denk je toch van “zal het raak wezen”. Nu ben ik echt de onderste van het lijstje…met een nod die nog zo ver weg is!! :eh:

Lotte, jij hebt vandaag je echo, sterkte.

Melizza, ik zie je af en toe wel in de aanwezigenlijst, dus ik weet dat je meeleest :wink: Maar hoe gaat het met je?

Mimster, ja balen, en 10 maart is inderdaad nog aardig ver weg :hug:

lotte, sterkte vandaag!!!

Hoi hoi,

Ben een echte meelezer idd Penelope :slight_smile:

vind het vaak lastig om iets te schrijven…weet ook niet waarom…

sommige verhalen maken me zo onzeker en bang.

Met mij gaat alles prima, was afgelopen dinsdag 12 weken…echo gehad

en alles was goed, ik was zo zenuwachtig, dat ken ik echt niet van mezelf.

hartkloppingen etc en iedereen maar zeggen maak je niet…jaja maar ondertussen…komt volgens mij omdat mijn man weg is…normaal praat je daar over denk ik met elkaar…

Lotte veel sterkte, ben benieuwd hoe het met je gaat…

Voor iedereen, ik denk aan jullie! duim voor jullie…en hoop voor jullie…

Liefs Melissa

dames jullie hebben mij gister zoooooooo gesteund en nu nog steeds!! dat doet me zooooooooo enorm goed. ik ben de nacht wel goed doorgekomen maar kon natuurlijk wel moeilijk in slaap komen. gisteravond kwam me moeder nog en hebben we samen 2 borreltjes gedronken. had ik ff behoefte aan :oops: ik ben terug van de gyneacoloog en de mk is gelukkig wel compleet dus ik hoef niet gecurreteerd te worden. ik had nog wel buikpijn dus hij keek meteen me eierstokken na en die zijn ook ok. door alle spanning en bloedverlies ging ik bij de gyneacoloog bijna van mijn stokkie. dus ik werd naar een aparte kamer gebracht om bij te komen :oops: toen moest ik dus ff mijn hb laten prikken en na 13.00 uur kan ik bellen voor de uitslag. over 6 weken moet ik terugkomen bij de gyneaucoloog en dan moeten mijn man en ik bloed laten prikken voor chromosomenonderzoek. dat kan pas over 6 weken want mijn hcg moet eerst helemaal uit mijn lichaam zijn. dames blijf wel lekker kletsen over jullie gezinnetje of de naderende nods want ik lees gewoon lekker mee!! jullie zijn toppie!!

mimster balen dat je menstruatie is doorgezet.

suzy gaat het een beetje zonder hannah?

kmollie ik vond het zo lief die opmerking van je. dat als je het eerder had geweten langs was gekomen :hug:

Arme jij Lotte, alsof het allemaal nog niet genoeg is ga je ook nog bijna van je stokje door het vele bloedverlies. Ga je nu het chromosomenonderzoek afwachten tot jullie er weer voor gaan? Of wil je er meteen weer helemaal voor gaan? Of heb je er nog niet zo over nagedacht, kan ik me ook voorstellen. Veel sterkte in elk geval :hug:

Lotte hele dikke knuffel!! Jullie wachten nu tot het chromosomen onderzoek met weer zwanger worden begrijp ik?

Het is heel leeg zonder Hannah. Het lijkt net alsof ik me kind mis… Ik mis der dan ook met heel mijn hart, net naar me werk was ook een gestuntel… normaal zeg je zoek de deur… nu kon ik zelf de deur gaan zoeken… dan is het weer ff met je neus op de feiten gedrukt worden… Heb wel een hele mooie rugdrager voor Irene en ze zit er ook als een prinsesje in :wink:

En fijn dat jouw 12 weken echo goed was Melizza.