Mopsie wat leuk een jongen!! fijn dat het allemaal zo goed was!
Mopsie, fijn dat alles goed was! En leuk een jochie :inlove:
Dijo, die echo is de nekplooimeting? Succes!
Mopsie: leuk zeg…een kereltje!
Mimster: ben niet van plan om op dieet te gaan ofzo…gewoon wat gezondere tussendoortjes en proberen meer te bewegen. Streng lijnen is idd niet goed als je zw wilt worden of bent. Enne…veel afvallen en lijnen lukt me toch niet!
mopsie: moet een goed gevoel geven zo’n goede echo en dan ook nog een jongen. gaaf hoor
Lotte: kan me voorstellen dat de 3 dagen echt eeuwen duren. mag je donderdag al vroeg heen?
Hier afvaltechnisch goede dag gehad, helemaal blij. nu nog heeeeeel lang volhouden en alle traktaties ed laten voor wat het is.
Lotte, houd moed!!!, meer dan dat kan je niet doen…
hier moet ik geloof ik nog erg wennen aan het idee van een zwangerschap… voel me helemaal niet zwanger…
fietje wacht maar tot je de kwaaltjes krijgt hahah.
mopsie: leuk een jongen
en fijn dat alles gezond is.
o mopsie, helemaal over jouw goede echo heen gelezen…
gefeliciteerd!
Mimster hoest nou met jou?
Dijo: hoe was de echo?
zie nu ineens dat ik een tiener ben geworden bij mijn naam
He meiden, sorry voor het late bericht van mij…
Nog geen ongi en vandaag weer negatief getest met kv test…pff…wel overdag… :roll:
Zit nu op dag 39 van mijn cyclus! :wall: Is er iets mis met mij :think:
Mopsie wat gaaf dat je een jongetje krijgt en fijn dat alles ok is!
Dijo hoe was de echo??
Goed van je WM…dat je opgelet hebt vandaag met eten…als je het zo een beetje vol houdt dan zullen er vast een paar kilootjes afgaan toch!
Hey meiden,
Hier gaat alles goed, merk wel dat ik bij alles wat ik nu voel denk dat het vast aan de zwangerschap ligt. Hoeft natuurlijk helemaal niet.
Heb vanmiddag de huisarts het goede nieuws verteld, die was helemaal blij!
Ook de verloskundige gebeld, heb 27 februari al mijn eerst echo!! :shock:
Het gaat toch wel sneller allemaal dan ik dacht hoor!!
We hadden afgelopen weekend 1 stel goede vrienden ook het nieuws verteld, zodat we er met een paar mensen over kunnen praten.
Komt zij vanavond even bij ons langs en laat ze een positieve test van haar zelf zien!!
Ze is ongeveer een 1,5 week korter zwanger dan mij!!
Zo bijzonder dit!!!
Ik slaap zo slecht de laatste 2 weken, telkens 's nachts een paar uur wakker…
Dus ik ga nu maar eens proberen een goed nacht te hebben.
Slaap lekker allemaal.
En succes voor iedereen met wat je gaat doen of met wat er komen gaat!!
:-*
beate dat is leuk samen zwanger zijn met een vriendin!
Beate, dan heb je best kans dat je nog wat dichter bij elkaar komt wat uitgerekende datum betreft. Jij had toch een vrij lange cyclus? Meestal gaat de banner / tikker berekening uit van de 1e dag van je laatste menstruatie, maar met een vrij lange cyclus heb je toch vaak 14 dagen voor je NOD je eisprong, dus dan zou je iets korter zwanger zijn. Prissie had hetzelfde en die is met de termijnecho een week terug gezet. Als je vriendin dan wel een gewone cyclus had dan kom je ongeveer op de dezelfde datum uit :inlove: :mrgreen:
Mimster, vervelend hoor, zo in onzekerheid zitten.
Mimster: Dat lijkt me echter super irritant zeg zo in onzekerheid zitten. Lotte schreef het ook al eens, dan maar ongi, dan weet je waar je aan toe bent. Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik heb dan een korte lf, stel je voor dat die opeens 14 dagen zou gaan duren dan zou ik ook echt in onzekerheid zitten. Sterkte ermee en hopelijk snel nieuws, waarbij we natuurlijk uitgaan en hopen op goed nieuws!!
MariaMaria, Geneva, RA, Dreampje, LLB, Rox, hoe ist nu met jullie?
Lotte is het bloedverlies gestopt?
Lotte, ben ook heel benieuwd hoe het met je gaat.
Mopsie heerlijk een jongen!
Hier gaat het niet lekker, waarschijnlijk weer niet raak deze maand. Hadden gister moeten klussen, maar mijn heupen en rug doen ongelooflijk veel pijn. Vanavond toch nog even proberen, heb mijn ei niet gevoeld deze maand.
beate wat leuk dat je vriendin ook zw is zeg!! toch leuk om zoiets samen mee te maken!!
hoe is het met dreampje rox ra mariamaria?
knollie ik :thumbup: echt voor je dat het deze maand gelukt is!!
penelope wanneer heb je de termijnecho?
ik heb hier geen bloedverlies meer gehad en ook geen buikpijn. nog 2 daagjes geduld!! ik heb gister mijn moeder verteld over mijn onzekerheid en we hebben samen ff een potje zitten janken. dat lucht ook wel eens op :oops:
Tigru knuffel!
Lotte dat lucht zeker op … gedeelde smart is halve smart heh… en de duimen draaien nog heel hard voor jou!