Ik moet dus ook nodig een paar kilootjes kwijt…met 8 zou ik echt superblij zijn. Ben ook niet echt te zwaar…maar helemaal niet tevreden met dit lijf :x Zou in januari vol goede moed beginnen, maar is niet gelukt. Morgen maar eens op de weegschaal…ff mezelf confronteren met de feiten…weet zeker dat er weer wat bij is!
Lotte hoe is het met jou vandaag?
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar.
Tigru: zo heeft iedereen een gevecht met zijn lichaam. mijn man was ook altijd te licht. Na veel sporten en nog veel meer eten is hij nu niet meer graatje mager, maar
Squirrel: Viel het mee? Zo niet, join the club.
afvallen? ik doe ook mee hahahha. nou ja afvallen iig zorgen dat ik in de zw niet te veel aankom zodat het na die tijd makkelijker is om af te vallen hahah.
knollie hoe is het met je nek?
tigru wil je een paar kilootjes van mij dan? ben je echt te licht? hoeveel weeg je dan?
beate en fietje zijn jullie al een beetje aan het idee gewend?
hier gaat het. niet echt goed en niet echt slecht. een beetje vlak zeg maar. ik hou gewoon rekening met het ergste dan kan het altijd meevallen :oops: ook dat is zelfbescherming. gister heb ik het nieuws niet op de verjaardag van mijn schoonmoeder verteld maar wel ff stilletjes aan mijn schoonzus. heb haar dus ook verteld over het bloedverlies en dat ik donderdag een echo heb. ik heb nu trouwens geen bloedverlies meer maar de kwaaltjes nemen wel af hoor!! maar lief dat jullie zo met me meeleven. dat doet me echt goed!!
met mn nek is het nog neits beter,
zou net naar therapie, maar halverwege stond ik vast in een file, ja in een dorp.
alles stond vast, ben gekeerd,
er ligt hier nu overigens denk ik zon 20 cm sneeuw en het sneeuwt nog.
Knollie: 20 cm! :shock: Hier maar een klein laagje gelukkig…heb het wel een beetje gehad met de sneeuw…
Lotte: :hug: Wat moeten deze dagen lang voor je duren! Ik snap dat je uit zelfbescherming rekening houdt met het ergste. Ik hoop echt voor je dat de echo toch goed nieuws brengt… :thumbup: :thumbdown:
WM: nou…eigenlijk viel het me mee. Was niet aangekomen de afgelopen weken :dance: Maar er moet toch echt wel wat af hoor, minimaal 5 kg…dan ben ik weer terug op mijn gewicht van voor dat ik zw was van Luuk.
J. is veilig aangekomen, maar heeft daar geen bereik. Niet sms-en dus. Hij belt af en toe vanuit z’n hotel…
nog 3 dagen en dan echo. pfffff spannend.
squirrel fijn dat je man goed is aangekomen!! wel balen dat je geen bereik hebt.
Hey meiden…hier nog steeds niets…ik ga vanmiddag maar even langs het kruidvat…heb niets in huis!
En ja afvallen…ik zou er ook wel een paar kilootjes af willen…ik let er altijd wel een beetje op…als ik de ene dag wat extras op heb, zorg ik dat ik de andere dag een beetje streng doe
Ik heb alleen wel ergens gelezen, dat als je echt heel streng gaat afvallen, dat een zwangerschap kan uitstellen??? Dus meiden…doe het voorzichtig
Lotte: Nog 3 spannende dagen…pff…ik denk aan je!
oooh mimster, wel spannend hoor, laat je het ons gelijk weten!!!
Lotte wat een spannende week voor jou… :hug: :hug: :hug:
en hier sneeuwt het weer
lotte ik duim heel hard voor je!
hier sneeuwt het ook heel hard… en ik ben me hond kwijt grrr
Ik laat het jullie weten als ik de test gedaan heb!
Hier geen sneeuw…wel glad op de weg…er liggen hier en daar wat plekken…
Hoe kan het dan dat ie kwijt is Suzy?
ze is alweer terecht… maar we hebben een beetje irritante voordeur die moeilijk open gaat… dus ik zet haar daar neer met het commando blijf en 30sec later ben ik weer bij de voordeur en maak die open… geen hond!! bleek dat de buren in hun achtertuin een berg brood gestrooit hebben voor de vogels… en hannah voelt zich blijkbaar af en toe vogel
Nou mimster ik ben heel benieuwd!! spannend hoor!! Er zijn steeds meer september stoppers zwanger iig
Hahaha…wat een dondersteen!
Ja er zijn er steeds meer zwanger idd…ben erg benieuwd!
Voordat we (mijn hub en ik) hier aan begonnen zeiden we tegen elkaar,…we doen lekker rustig aan, we ziien wel…toch begin je er iedere keer steeds meer op te hopen…wist niet dat het je dan toch zo bezig houd!
weetje de echo is al over 3 dagen en toch vind ik het lang duren. stom he?
Lotte ik kan me voorstellen dat je het lang vind duren… je wil weten waar je aan toe bent…
Kan me dat ook goed voorstellen Lotte, ik duim hier echt heel hard voor je.
Mimster, ben heel benieuwd ^^ En ook wij zouden heel rustig aan doen en wel zien hoe het loopt, niet dus! De ovulatietesten hebben we er al bijgepakt en we zorgen ook dat we genoeg klussen. En dan te bedenken dat dit voor ons pas ronde 2 is.
Ow en ik ben trouwens 1.75 en weeg ongeveer 59 kilo. Is al een stuk zwaarder dan in het verleden, toen tikte ik de 50 altijd net aan. Maar zou net iets over de 60 willen wegen.
lotte meissie… pff… weer spannend allemaal dus… ik blijf aan je denken en duimen dat het goed afloopt!!
Ik weet niet of ik Fietje al gefeliciteerd had maar bij deze gefeliciteerd… heerlijk gevoel zeker…
Suzy jammer dat je deze ronde niet raak hebt geschoten… maar 32 dagen cyclus na alles wat je meegemaakt hebt is toch ok… dus weet je de volgende ronde waar je aan toe bent en gaat het helemaal goed komen!!
Mimster… hoest bij jou? Nog een keer getest!?
Tigru… logisch dat jullie graag kindje willen jullie hebben zolang op elkaar moeten wachten en dan nu eindelijk bij elkaar weer en dat willen jullie bekronen… ook fijn dat jullie huis verkocht is en hoest met klussen in het nieuwe huiS??
Vanmiddag naar de vk… echo vind het zo spannend… ik weet neit waarom… maar gewoon hoop dat alles goed is al heb ik geen idee waarom het niet goed zou zijn… nu maar even relax filmpje kijken… The proposal! Vanmorgen om 3:15 de wekker gewerkt en kreeg 4uur medisch verlof voor de vk… dus ik was om 11uur weer klaar dan valt het vroege opstaan toch wel mee!! Zwaar weekend gehad maar wel gezellie. Zaterdag avond bij vrienden geweest en zondag overdag even bij mn ouders geweest en 's avonds met vriendinnen uit eten… heel lekker tapas!!
Ik duim voor iedereen… En denk aan jullie allemaal hopelijk breng ik wat positieve engery aan jullie…
@ Dijo, helaas is ons huis niet verkocht, het staat net op de markt. Daar moesten we dan ook in klussen… Nee ik tel nu al af voor de verkoop, kan mij niet snel genoeg!
ik ben terug van de twintig weken echo.
Het kindje is gezond, gelukkig.
en het is een jongetje