Aug & sept '09 Hier niet meer posten, er is een nieuw to

ik word echt gek van mezelf. ik ben nu ook een beetje dizzy van de spanning.

Lotte, :hug: het zit je niet mee he! Ik hoop dat het bij dat kleine beetje blijft. Gelukkig mag je over 4 dagen voor de echo!

Oeh Lotte, dat is schrikken! Tja, nu kan ik wel weer gaan zeggen dat het niks te betekenen hoeft te hebben, maar ja, na je mk kan ik me goed voorstellen dat je daar ook niet op zit te wachten en er inderdaad wat klaar mee bent. Weer die wirwar van emoties, bah!

Lotte wat erg… hopelijk is het niets maar ja zoals penelope al zegt dat kunnen we allemaal wel roepen … Knuffel!

Lotte even een :hug: om door deze zware 4 dagen heen te komen. Sterkte meis.

Suzy: fijn dat je cyclus weer op gang is gekomen. Gezien jouw voorgeschiedenis zou dit zomaar jullie maand kunnen zijn.

Knollie: fijn dat de film helemaal leuk was. Nou leuke film, kunnen klussen en een lieve sms van je therapeute. Live isn’t that bad toch?

Squirrel; fijn dat je man op tijd terug is voor de komende ronde. Ik haat het alleen zijn, gelukkig heb jij je kleintje nog.

Mimster: spannend hoor. Hopelijk is het raak!!!

Beate: dat is dan inderdaad weinig verbouwen/inrichten aan de babykamer, dan is het wel gaaf om je ouders/schoonouders even boven wat te laten zien.

Hier is de ongi al een paar daagjes over en we zijn zeg maar aan het wachten tot de vruchtbare dagen, die zullen aan het einde van deze week wel zo’n beetje komen, of nog later zelfs, dus we hoeven nog niet in directe staat van paraatheid te verkeren.

Lotte…hoe is het nu…nog steeds bloedverlies? Doe rustig aan…hier even een :hug:

He Lotte wat balen, heb je nog steeds bloedverlies!

een dikke :hug:

lotte, ik wilde ook graag weten hoe het met jou was…

ben er een beetje bedroefd om, en kan me goed voorstellen dat je het gewoon helemaal zat bent…

Kom ook nog ff spieken of Lotte nog nieuws had. Hoop dat het bloeden gestopt is… :thumbup: :thumbdown:

WM: tja, niets aan zo zonder kerel he? Maar idd heb nu een minikereltje dat me behoorlijk bezig houdt…dat scheelt! Maar blijft vervelend hoor… :frowning:

meiden bedankt voor jullie steun!! het bloedverlies is er nog ietsjes dus het neemt wel af. maar ik ben er nog niet gerust op want zo begon het ook bij mijn vorige mk. toen had ik vrijdags iets bloedverlies en dat stopte toen en 5 dagen later kreeg ik de mk.

aaaaah Lotte wat een onzekerheid, wou dat ik er wat van weg kon nemen.

blaas :-* jou kant op

aaaaarrrrghhhhhhhhh mannen!!!

ik heb zon zere nek,

Maar mijn man ziet in huis dus dingen gewoon niet liggen/ of hij wil het niet zien liggen.

er moet stof gezogen worden, de was meot worden gedaan er moet worden opgeruimd, zo goed en kwaad als het gaat doe ik zelf ook dingen.

Maar toch hij kan toch ook uit zichzelf iets doen.

en nu is er voetbal op en ligt meneer languit op de bank. de kids moesten rap rap naar bed, zodat hij twente maar kon zien.

soms: aaaaaaaaaaaaaaaaah

zo dat ben ik kwijt

squirrel: mijn man was vorige week 1 nachtje weg, maar hoeft voorlopig niet weg.

knollie: vervelend dat je nek nog zo’n pijn doet. En tja mannen. ik moet zeggen die van mij ruimt beter op dan ik en is netter, maar zuigen of dat de badkamer schoon moet dat ziet ie niet. sterkte ermee!!!

Lotte: hoop dat het snel stopt met bloeden. En :pray: :pray: dat beebje blijft zitten waar het zit.

zo de mieters, ik ben net met beide benen op de grond gezet zeg. ik was van plan om weer wat af te gaan vallen samen met mijn zus. Dus vanavond op de weegschaal gestaan bij mijn zus. Sinds augustus gewoon bijna 8 kilo erbij. Tja de combinatie van stoppen met de pil, samen met van 4 keer sporten naar 1 tot 2 keer in de week, is niet zo’n succesvolle gebleken. Ik merkte het wel aan mijn broeken enzo die echt veel strakker zaten, maar dit is echt te erg hoor.

Zo wil ik echt niet een zwangerschap zo ingaan, dan weet ik zeker dat het daarna er echt moeilijk afgaat. Dus dat wordt weer meer bewegen, bewuster eten en niet meer snoepen. We gaan ervoor!!!

WM

dat heb ik ook, ik wil ook graag een paar kilos kwijt.

wm nou je hebt iig de spirit om de kilos weer kwijt te raken!

WM hoeveel wil jij eraf: ik 5 kilo

nou ik dus 8 tot 10 kilo. in ieder geval moeten de broeken weer normaal aan kunnen!!

Ik ben echt zo geschrokken, niet normaal. Ik weet niet wat gebruikelijk is om aan te komen na het stoppen met de pil. Maar dit is echt even een slag te ver gegaan. meestal lukt het me wel goed een kilo of 4 af te vallen, maar dat zal nu niet genoeg zijn. Vol goede moed morgen beginnen dan maar.

ik doe met je mee, vind he took moeilijk, terwijl ik niet te zwaar ben, maar vind me er wel te zwaar uit zien

Goed zo Knollie, gaan we er samen tegenaan. in ieder geval tot we zwanger zijn.

Ook ik ben niet te zwaar ofzo, maar nu ben ik wel iets te zwaar als ik naar mijn eigen gevoel luister. Ik zeg altijd dat je tevreden moet zijn met je lijf, nu ben ik dat niet, maar met 4 kilo eraf waarschijnlijk al weer wel.

knollie: ik heb me ook aangemeld in het januari 2010 afvallers topic onder contact. hopelijk daar ook wat steun!

Succes met het afvallen meiden!

(Ik wil er graag nog 2 a 3 kilo bij…)