joepie, vanmorgen weer een licht streepje… ik begin er weer vertrouwen in te krijgen… en ik vind het ook opeens weer reuze spannend…
alsof het nu pas tot me doordringt wat het inhoud om zwanger te zijn, en voor de rest van mijn leven aan nog een kind verbonden te zijn…
ik voel me verder goed. ben wel misselijk, maar wijt dat ook nog aan de buikgriep…
knollie, wat fijn dat de film zo leuk was… is het een beetje gegaan met je nek???
Fietje, geweldig!! Geen toevalstreffer dus die positieve test gisteren :dance:
@knollie1 wrote:
@ beate
maar wanneer heb je dan die babykamer,
wij hadden die pas 6 weken van tevoren ofzo klaar
De vorige bewoners van ons huis hebben er toen al een vaste commode ingebouwd en een bijpassende kast bijgemaakt.
Dus eigenlijk hoeven we alleen nog maar een ledikantje te kopen…
Dat scheelt heel veel wachttijd… en mocht het ledikant er dan nog niet zijn dan is dat niet zo erg, als de kamer verder maar klaar is.
Lijkt me wel heel leuk om mijn ouders en schoonouders op die manier te verassen!
Wat fijn Knollie dat je therapeute zo leuk reageerde, ze heeft vast gevoeld dat ze erg gewadeerd wordt!
Nou ik ga even genieten van de zondag,
de verloskundigenpraktijk komt er zo op dat ga ik lekker kijken!
fietje toch fijn he dat je nog een positieve test hebt. en nu lekker genieten want je bent gewoon zw hahaha. je hebt het verdiend!!
knollie wat fijn dat je toch nog naar de film bent geweest!! hoe is het nu met je nek?
beate wat fijn dat er dan niet zoveel aan de babykamer gedaan hoeft te worden. dat scheelt wel he?
hoe is het met de andere meiden?
we hebben vanmiddag verjaardag van mijn schoonmoeder dus wel gezellig en dan gaan we het grote nieuws ook vertellen!! als het dan weer mis gaat dan zijn ze ook op de hoogte. dat is ook wel fijn dat je dan ook hun steun hebt. de kids staan onder de douche maar damon is ff boos want hij moet zijn haren wassen en daar had ie niet zoveel zin in :wall: dus ik ga me er ff mee bemoeien.
Beate: Wel een leuk idee hoor van dat kamertje…
Knollie: Ik vond die film ook echt supermooi gemaakt…normaal hou ik helemaal niet van dat soort films…was het uit te houden met je nek…en je hebt ook nog geklust :thumbup: …haha…dat moet door blijven gaan he!
Lotte: Fijne middag…ik ben benieuwd hoe ze reageren op het leuke nieuws!!
Fietje: Toch nog even getest…hihi…kun je het al een beetje bevatten?? Ik weet nog dat je vorige rond effe in een dipje zat…met je cyclus enzo…
Hoe is het bij jou WM? Je ongi alweer voorbij?
Hier nog steeds geen ongi, maar had wel gisteren en eergisteren een soort ongi krampjes…maar toch anders dan normaal!
Ik wacht nog maar een paar dagen…Lotte, hoeveel dagen na je nod testte jij pos?
ik had 1 dag voor nod nega getest met ochtendurine en 1 dag na nod nega getest niet met ochtendurine. toen ff niet meer getest en toen ik 5 dagen overtijd was had ik een posi test in handen maar niet met ochtendurine.
Fietje gefeliciteerd!!!
Hier ongi geworden zoals verwacht… hier op naar de nieuwe ronde nieuwe kansen dus mijn nieuwe nod is 28feb
Ach wat jammer Suzy…maarja misschien is het wel goed dat je lichaam even een cyclus gehad heeft!! :hug:
Lotte: Oke…nou ik blijf het maar afwachten hier…ik hoop dat dat bij mij ook het geval is, dat ik pas laat positief test…anders weet ik echt niet meer wat voor cyclus ik heb hoor :think:
@mimster ben niet echt teleurgesteld hoor Had het al verwacht en het is wel even goed… Wij gaan gewoon voor een nieuwe ronde met hopelijk meer succes
En hier ff laten zien hoe ons kind te verwend is…
suzy hoe lang was je cyclus? volgens mij weer aardig goed ofniet? wel fijn hoor!!
bovenverwachting goed! Had slechter verwacht eerlijk gezegd na al die verhalen op internet hahaha
maar hij was 32dgn… vind ik zo slecht nog niet naar een curretage
nee dat is zeker niet slecht. na mijn eerste mk was 6 weken en na mijn 2de mk 5 weken en dan ben ik niet eens gecurreteeerd.
En jij was in ronde hoeveel zwanger na je mk?
allebei ronde 2.
ik heb net een klein beetje bloedverlies gehad.
oe lotte…
ik kan me voorstellen dat dat niet is waar je op zit te wachten…
Ik hoop dat je positief kunt blijven!
nee ik ben niet echt positief meer maar goed me man zegt al het kan ook een adertje zijn toch? maarja afwachten he? ik ben er wel een beetje klaar mee hoor!!
Lotte: he, wat vervelend nou. Het kan natuurlijk iets onschuldigs zijn, maar gezien jouw geschiedenis kan ik me goed voorstellen dat je je zorgen maakt… :hug: Het zal deze keer toch wel vals alarm zijn!!!
Mimster: spannend daar bij jou zeg! Wanneer ga je weer testen?
Manlief is onderweg naar Schiphol en ons smurfje doet een dutje…ik voel me ff ontzettend Remy… Gelukkig is J. maar een weekje weg en dus ruimschoots op tijd om ronde 6 te benutten :thumbup: :thumbdown: Nu maar hopen dat ik bij die 70% hoor!
Ah bah Lotte, hoop dat het idd een adertje is, en kan ook goed begrijpen dat je je zorgen maakt :hug: