Aug & sept '09 Hier niet meer posten, er is een nieuw to

fietje gefeliciteerd,

mimster balen.

Tara is 2 jaar en 2 mnd.

er blijven nu steeds minder stoppers over!

Ja, dat viel mij ook al op, toen ik met de lijstjes bezig was.

Ik hoop dat we snel geen stopperslijstje meer hebben, alleen nog een zwangerenlijst :-*

Jaaa Fietje: Gefeliciteerd zeg!!! :thumbup: Het gaat weer goed hier… :mrgreen:

Mimster: balen van de negatieve test… Maar zolang je nog niet ongi bent… :thumbup: :thumbdown:

Er komen idd steeds minder stoppers, op zich een goede zaak natuurlijk…ik hoop alleen wel dat ik ook snel van lijstje mag verhuizen!

Fietje: super, onwijs gefeliciteerd meid!!! Moet een heerlijk gevoel zijn. Waarom de lichte twijfel? Heb je een 2e test gedaan?

knollie: niet fijn van je nek zeg. hopelijk met paracetamol dat het wat beter gaat.

mimster: balen van de negatieve test. Maar Lotte is een goed voorbeeld van een late positieve test. Dus als je je verder nog niet in een aankomende ongi staat voelt, heb ik er nog vertrouwen in!!

Het gaat weer goed met het aantal zwangeren onder ons. Maar er valt nog genoeg te :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: hoor, er zijn er nog genoeg niet zwanger.

volgens de statistieken is na 3 maanden ongeveer 50% zwanger, na 6 maanden ongeveer 70%. volgens mij lopen we dus lekker op schema.

Fietje!! Wat gaaf…van harte!!! :inlove:

Ja meiden hier nog steeds geen ongi…ben een beetje in de war…

Wel af en toe krampjes…nou jaah maar even afwachten!!

Ik zit nu in ronde 5, maar ik geloof dat we nog maar 3 rondes gericht te werk zijn gegaan hoor :wink:

Fietje gefeliciteerd!!!

GEFELICITEERD FIETJE!!!

Geniet er lekker van, dat doe ik ook!

Mijn vriend loopt de hele tijd met zo’n blij gezicht rond!

En ik natuurlijk ook. :smiley:

We gaan het zo vertellen aan een paar vrienden.

De familie willen we graag verassen met een klare babykamer, dus duurt nog even…

Fijne avond allemaal.

:-*

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah fietje gefeliciteerd meid!! wat gaaf man!!

@ beate

maar wanneer heb je dan die babykamer,

wij hadden die pas 6 weken van tevoren ofzo klaar

Whoei, 6 weken van te voren, Knollie! Ik had 3 maanden voor de bevalling alles in orde. Dat wil ik nu weer zo.

bij y.ouri kregen we pas half juni de kamer geleverd en was ik half aug uitgeteld.

Met t.ara hadden we natuurlijk de kamer al klaar.

oja kreeg gisteren een smsje van mn therapeute, ze vond het kaartje heel erg leuk.

ze vond het heel prettig, want zo werd zij ook gewaardeerd in haar werk

ben dus ook heel blij dat ik hem heb gestuurd

zo zie je maar weer Knollie dat het goed is dat je naar je gevoel heb geluisterd. Jij wilde het kaartje sturen, dus jij voelt je daar goed bij en je therepeute vond het ook nog eens heel prettig. Wat wil je nog meer.

behalve zwanger worden dan

haha ja heel graag,

ach we komen weer in de spannende 2 weken.

ben nu ook erg in de stemming om te klussen :oops: misschien dat het nog helpt :wink:

en we zijn lekker alleen thuis zonder kids dusssssssss

maar even op mijn tanden bijten met mn nek

:dance: weer geklust, nu hopen dat het aanslaat :wink:

Heb je je ei nog niet gehad of weet je het niet?

Wat fijn zeg, dat je therapeute zo lief reageerde en meteen een sms stuurde!

ik denk wel dat ik hem gehad heb, maar had deze week 2x last van elastische afscheiding, donderdag en dinsdag.

ach we zullen zien.

maar als je ei is gesprongen ben je al te laat toch?

Nou, dan moet je wel snel zijn :lol: Binnen een uur of 8 dacht ik zo even uit mijn hoofd?

Fietje, hoe voel je je?

knollie goed dat je nog ff hebt geklust hahaha.

hallo

komen net terug van de film: avatar!

en hij is GEWELDIG heb zelden zon mooie film gezien, ben er erg van onder de indruk