Beate gefeliciteerd! :inlove:
Lotte, komt vast goed hoor meid, niet iedereen is iedere zwangerschap misselijk e.d. :hug: Ik duim voor je op een goede echo, dat jullie kindje veilig blijft zitten de komende 7,5 maand :hug: :-
Mimster voor jou ook spannend, duimpjes draaien
Penelope, leuk dat jullie het weten, hier weet ik nog niks, ben wel nieuwschierig :inlove:
Groetjes Amaya :-
Hey meiden,
Daar ben ik weer van een weekje weggeweest. Beate gefeliciteerd!!! En Mimster, spannend!
Penelope leuk dat jullie het weten!
Lotte ik blijf voor je hopen dat alles goed gaat. Heb niet alles volledig terug gelezen dus voor iedereen die ik vergeten ben, sorry.
Wij hadden logees in de vruchtbare dagen dus denk niet dat het deze maand er in zit. We zouden vanavond of morgen nog een kans hebben maar die is wel heel klein lijkt me zo.
beate van harte gefeliciteerd
en penelope: wat leuk dat je het geslacht weet! spannend voor ons
Beate, wat super!!! Gefeliciteerd!! :inlove: :inlove:
@ Beate: zie maar dat het van een keer klussen wel kan
ik wil ook, ik wil ook !!!
Beate GEFELICITEERD!!! Super zeg!!
Mimster: ik hoop dat je morgen ook goed nieuws hebt!!! :thumbup: :thumbdown:
Bedankt voor julie lieve reacties!!
:dance: GEFELICITEERD BEATE… :dance:
lotte… we hadden beide zelfde soort kwaaltjes voordat we positief testen en ik heb ook nergens last van… ik weet dat t lastig is voor je om positief te denken maar het gaat deze keer echt goed komen heb vertrouwen!!! :thumbup:
Knollie… bij jou komt het ook goed…
Mimster spannend bij jou… morgen misschien ook voor jou de dag…
Geneva… als vandaag of morgen je eisprong hebt kan je alsnog kans hebben hoor… dus gewoon lekker klussen!!
Hier lekker weekend!!
BEATE!!! YEEEY!!! Ik ben heel blij voor jullie, gefeliciteerd!!!
Mimster, hoe lang hou je ons nog in spanning?
Penelope, lekker genoten van het zien van je kleintje? En leuk dat je nu het geslacht weet…
en mimster: al getest
hier weer een erg zere nek, nu met tinteingen naar mn vingers, niet fijn.
heb de HAP al gebeld, maar ze kunnen er niets mee, ik moet eigenlijk dyclofinac slikken, maar ja met een evt zwangerschap mag dat niet, dus alleen paracetamol mag.
snik snik
wanneer houd het een keer op
ffies gauw…een berichtje om te kijken of mimster al getest heeft!!
Beate lekker geslapen??
Knollie vervelend weer die nek… zo blijf je sukkelen… :S
Hier wweer veel sneeuw… bleeeh…
beate ben je al een beetje aan het idee gewend? onwerkelijk he?
mimster al getest?
knollie wat vervelend die nek zeg!! ff een :hug: voor jou!!
penelope is het bij jou een beetje tot je doorgedrongen het geslacht van je kindje?
gister was het uit eten erg lekker. ik heb lasagna gehad maar nog nooit zon lekkere. dit was echt lasagne zeg maar. daarna naar de film geweest komt een vrouw bij de dokter. ik heb de hele 2de helft lopen janken :oops: en naast mijn man zat zon grietje van een jaar of 16. die begon zooooooooo hard te snotteren. en steeds meer vrouwen volgden dat mijn man spontaan in de lacht schoot. :shock: gelukkig kon ie het een beetje beperken dat denk ik niema nd het gehoord heeft :shock: maar het was ooooooooooo zon mooie film zeg!!
Hier even een update…geen ongi en een negatieve zwtest :?
fijn dat de film leuk was.
ik moest alleen bij dat stukje huilen dat zij afscheid nam van haar dochter.
de pijn wordt steeds erger in mn nek, hebben de kids nu alvast weg gebracht, want we zouden naar de bios vanavond, maar als mn nek niet beter wordt ga ik niet,
de film duurt 3 uur, dat ga ik niet trekken.
en T.ara heeft net een plas gedaan op de wc :dance: en ze gaf het zelf aan
mmm. vervelend mimster…h oeveel dagen voor je nod zit je??
balen man!! hoeveelste ronde is dit nu?
Mimster… wat balen zeg!!!
Knollie, wat goed van T.ara, hoe oud is zij nu??
Fietje, van harte!!! :inlove: :inlove:
thx… al twijfel ik nog wel een beetje hoor…
het streepje is nog erg licht, vandaar dat ik nog even 4 dagen bij mijn uitgerekende datum tel…
Streep is streep!!
Gefeliciteerd Fietje! Geniet ervan! :inlove: