Aug- en Sept-stoppers 2011 #13 Hebben al heel wat meegemaakt

Han, wat heb je een prachtig mooi plekje gemaakt! Ben er gewoon emo van, zit echt bijna keihard te janken… Kreeg vandeweek hele mooie vlinders van mijn moeder om buiten op te hangen (ben ze alleen bij haar vergeten… :angel: ) maar die gaan hangen speciaal voor ons sterretje!

Ik heb bij blokker een mooie vlinder gevonden, paar weken terug, die buiten aan de pergola hangt. :wink:

Ben er zelf ook echt heel erg blij mee zo. Voelt goed! :smiley:

:hug: Moeilijk hè?

Missme, spannend. Nog even en je hebt je kindje in je armen :inlove:

Han, een latere eisprong is inderdaad niet erg mits je dan ook maar later ongesteld wordt. Bij mij is de LF ook maar 10 dagen, soms 8 of 9. Volgens de gyn maakt dat niet uit, 10 dagen is voldoende. Maar ik heb daar ook zo mijn twijfels over, zeker omdat je overal leest dat je in het buitenland wel medicijnen krijgt. Ik heb echt zoiets van geef me nu die pillen, scheelt me misschien een kijkoperatie. Kwaad kan het in ieder geval niet, maar het kan wel net dat laatste zetje zijn. Ik ga dat de 27e echt zeggen :?

Wij gaan het morgen mijn ouders vertellen, ben benieuwd hoe ze reageren. Heb wel het vermoeden dat ze zelf ook wel een vermoeden hebben dat wij ermee bezig zijn. We hadden ze graag willen verrassen, maar vind het nu fijn dat ik er ook met iemand over kan praten.

Bij mij is de LF vaker 9, dan dat hij 10 is. :?

Ik praat er eigenlijk alleen met mijn man over. En soms laat ik hier een opmerking vallen. :oops: Ben niet zo’n prater, waar het gaat om de negatieve dingen in mijn leven. Met mijn moeder of schoonouders wil ik er al helemaal niet over praten eigenlijk. :oops: :oops: :oops: Zelfs mijn beste dinnetje weet niet van de hoed en de rand, alleen globaal… :oops:

Ik praat er nu ook niet echt veel over, maar nu ik toch vrijwel zeker een kijkoperatie krijg wil ik dat toch gaan zeggen. Mijn ouders vragen nu de hele tijd wanneer we weer mee naar Spanje gaan en heb geen zin meer om er de hele tijd omheen te draaien :oops: En als we straks na de kijkoperatie naar Spanje gaan heb ik ook iets uit te leggen, want je krijgt niet zomaar 3 sneetjes in je buik. En ineens een badpak aandoen valt ook zo op :stuck_out_tongue:

Een operatie is ook niet niks natuurlijk, dus dan zou ik het inderdaad ook wel gaan vertellen… :hug: :-*

~ MM breekt even in …

Lieve Han, dappere dame :hug: wat een prachtig plekje voor jullie :: :vlinder: :: heel lief en kostbaar.

En inderdaad, ook ik zit hier te blèten achter de pc :cry: :cry: :cry:

Han, ik hoop zo voor jullie dat het komt, zomaar ineens, uit de lucht gefladderd :pray:

Dikke kus en knuffel
:-* :hug: :-*

… MM breekt weer uit ~

Lieffie! :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*

Aangezien er nu ook afspraken bij de gyn bij gaan horen voor degenen die nog steeds niet positief hebben mogen testen, ga ik daarvoor een extra kolom toevoegen bij de NODers. Dus ook afspraken daarvoor kun je aan me PBen voortaan!

Ik ben er ook weer maar ga nu even proberen te tukken. De linkerkant van mijn mond is nu schoongemaakt en dus helemaal verdoofd…Hoop dat ie vandaag iets sneller uitwerkt :pray:

Mooi plekje Han. :-

@ Becky

Geluk begint jullie dus alweer meer toe te lachen, dus wie weet… :pray: :-

@ Missme

Zo, dus het gaat bij jou echt niet lang meer duren. :slight_smile:

Al hoop ik toch voor je dat je het nog een paar weekjes (zo tot week 36) uit zult houden, hoor. Jouw ‘ukkie’ mag dan ws een erg flink ukkie zijn, qua ontwikkeling (hersentjes, longetjes, e.d.) blijft het toch een prematuurtje als het al het al eerder komt en dan buiten dat je dan toch een hoger risico op complicaties hebt (vroeger of later), is een kraamtijd op de neo nu ook niet bepaald het soort kraamtijd dat je je wenst als ‘kersverse moeder’ (heb helaas ervaring). :-*

@ ukkie

:hug:

Hier wordt het weer spannend met NOD morgen of overmorgen… :shifty:

Durf er niet op te hopen en hoop het ergens ook van niet :oops: (als het nu raak zou zijn, kan ik van de zomer hoogstws niet naar NL met de kids), maar aan de andere kant zou ik echt een gat in de lucht springen als het zo zou zijn. :mrgreen: Nog 3 nachtjes slapen…

Mijn duimen draaien voor je!!! :pray:

Extreem veel vruchtwatee, maandag ochtend direct naar de gyn.

Polyhi… Nog iets noemde ze het. Afwachten tot maandag. Ik moest maar wel op bed/auto/bank vast matjes neerleggen… :?

Jeetje Missme… Hoop dat je jongetje nog wel even blijft zitten hoor!!! Medici kunnen veel, maar t is echt zoveel beter als hij nog even veilig in je buik zit!! :hug: :pray: Ben benieuwd naar de verdere plan van aanpak!

Iets van polihydratie (‘meervoudig water’) ofzo? Hoop dat je vliezen het toch nog een poosje gaan uithouden, hoor - 34/35 weken gaat dan wel, maar 31/32 weken is echt nog veel te vroeg! :pray: :hug:

nou idd Missme, 32 weken is écht te vroeg hoor, je mannetje moet écht nog even blijven zitten!!! :pray:

Iuno, duimen draaien voor je!

Becky, hoop dat je snel weer bent opgeknapt!

ik heb zoooooo’n zin in morgen!! :inlove:

Lief van jullie! Hij moet zeker blijven zitten. Maandag weten we meer. Zo spannend.

Polyhydramnion. Even.opgezocht…

@ Missme

Heb het ook ff opgezocht en zover hebben jullie dus geluk dat jullie ukkie een flinke uk lijkt te zijn, maar verder klinkt het wel gecompliceerd. Hoop dat jullie bij het (kleine) percentage horen waarbij er uiteindelijk verder niets (ernstigs) aan de hand zal blijken. :pray:

Hebben ze eigenlijk al extra naar het ruggetje en de slokdarm gekeken (aangezien die vaak blijken af te wijken)?

Hoop dat je ondanks alles toch van de laatste weken/dagen met dikke buik kunt genieten. :hug: :hug: :hug:

Hi iuno,

Bij.20 weken echo hebben ze gezegd dat het ruggetje mooi gesloten was.

Tja wij duimen ook. Ben zooo blij als het maandag.is. We hebben nu zoveel vragen!

:pray: :frowning:

Missme

Dat kan ik me heel goed voorstellen. :hug:

Aan de ene kant is het altijd ‘fijn’ om (mogelijke) complicaties al vooraf te weten, zodat je je op eea in kunt stellen en evt. medische hulp gelijk paraat kan staan indien nodig, maar aan de andere kant brengt het wel ook al vooraf veel zorgen met zich mee. Onze oudste is dus geheel onverwacht spontaan met bijna 35 weken geboren, met een (gelukkig) niet zo tragische afwijking, dus als je nu of later ergens mee zit of vragen hebt, mag je altijd PB-en. :-*

Nou dames, hier is het inmiddels niet spannend meer…

…of eigenlijk jùist heel spannend :mrgreen: :shifty: