Aug- en Sept-stoppers 2011 #13 Hebben al heel wat meegemaakt

Hoi meiden,

vandaag heb ik weer een (half) dagje gewerkt en ondanks dat het een kut bedrijf is :silenced: was het wel lekker om weer aan de slag te gaan :slight_smile:

Ook hebben we een nieuwe auto gekocht voor mij vandaag :dance: Mijn eigen autootje is het langzamerhand aan het begeven :shifty: Maar heb er een heel mooi inruil bedrag voor gekregen dus uiteindelijk heb ik heel erg goedkoop gereden. Als alles meezit kan ik het hem eventueel ook al zaterdag ophalen :pray:

Ik hoop het zo, want moet zeggen dat ik me in mijn eigen autootje nu niet echt meer veilig voel en dat merk ik ook met rijden. Voordeel is ook dat die gek van een ex van mijn schoonmoeder dan ook mijn auto niet kent en ik dus ook niet meer bang hoef te wezen voor een lekke band.

Hij heeft al tot 2x aan toe een spijker in mijn band geslagen :evil:

Dus jullie begrijpen wel dat ik echt hoop dat ik de auto zaterdag al kan ophalen.

Voor nu ga ik lekker douchen( kan eindelijk weer mijn haar onder de douche wassen in plaats van in de wasbak) en duik ik lekker mijn bedje in want ik ben echt kapot :zzz:

Sorry dat ik het even ego hou maar mijn hoofd zit een beetje vol met van alles en nog wat en onthou dus niet heel veel op het moment :shifty:

Jippie Becks een nieuwe auto :dance: Kan me voorstellen dat je je niet veilig voelt, moet er niet aan denken :shifty:

Hoe voel je je?

En hoe is het met het huisje van je schoonmoeder? (of ben ik nou 2 mensen door elkaar aan het halen??? :oops: )

Hier weer hersteld, het was echt zo’n estafette griepje :? Marijne was vrijdag ziek gelukkig maar 1 dag. Vanaf zondag ik ziek en nu waarschijnlijk manlief ziek :frowning: Dat krijg je met kdv bacillen :wink:

Hoe is met de andere meiden?

hier gaat het goed! Morgen alweer 30 weken! En we hebben morgen 3D Echo :inlove: en dinsdag groeiecho :inlove: dus kan nog 2 keer kijken naar het meisje in mijn buik, daarna geduld hebben tot eind juni :wink:

Hier ben ik ook weer eens! Ik had wel gehoopt weer eens een keer goed nieuws hier te mogen lezen, maar helaas…

Hier gaat het helaas ook niet al te super. Met Tygo heb ik last gehad van bekkeninstabiliteit en het begint nu helaas toch weer… :frowning: Heb gisteren al staan huilen op mijn werk, wou zo graag tot het einde door werken, maar ik moet nu toch echt de knop om gaan zetten, het gaat niet meer… Maandag moet ik naar de vk en moet ik de dokter maar eens bellen en dan moet er misschien toch maar iets veranderen. De vorige keer ben ik veel te lang door gegaan, had er tot vorig jaar nog steeds last van.

Maar goed, voor de rest mag ik niet klagen, gaat het eigenlijk super. Zeker met ons meisje, die is zo beweeglijk joh! :inlove:

Marlous, je bent niet in de war hoor…als alles goed gaat dan gaat ze zondag of maandag over :pray:

Dinsdag mag ik mijn auto ophalen…en verder gaat het wel Oke…ben gewoon blij als alles achter de rug is…

Eef, spannend!

Lin :hug:

Mag ik van iedereen PBs met nieuwe NODs en afspraken en zo?

Hier zijn we ondertussen aan het nadenken over of we wel of niet de medische molen in willen. :frowning: We zitten vandaag op dag 13 van de cyclus, en ik heb nog geen positieve ovutest, terwijl ik vorige maand mijn eisprong vandaag al had. Dat betekent dus dat mijn ei wederom laat gaat zijn. We verliezen langzaamaan de moed. Ook manlief maakt zich ernstige zorgen over waarom we nog steeds niet zwanger zijn, en mogen blijven, terwijl we het voorheen in een vloek en een zucht al waren. Ik weet het niet meer hoor meiden…

Han, zal je pb’en! En moeilijk hoor, om daarover na te denken, om de mmm in te gaan :frowning: En dat terwijl je nog geen jaar bezig bent :hug:

Linda, balen zeg van je bi! :hug: En jullie meisje ook zo lekker beweeglijk? Die van ons ook :inlove:

Hoop echt binnenkort weer eens goed nieuws te lezen hier zeg! :pray:

Han, wat een naar nieuws toch steeds, ik wou dat je allang weer zwanger was… :frowning: Heb je nog iets gehoord van Babyboom trouwens?

En ik moet maandag weer naar de vk, kan je maandag dus beter weer de nieuwe datum pb-en denk ik.

Tja, we hebben beiden sterk het gevoel dat er iets mis is. We gaan ook nu nog niet de mmm in werking zetten, maar als we eind 2012 nog niet zwanger zijn, dan waarschijnlijk wel… In ieder geval om uit te vogelen of er daadwerkelijk iets mis is. Manlief heeft al wel gezegd dat hij niet zo zeker weet of hij met zijn 40e nog in de luiers wil zitten, terwijl mij de leeftijd echt geen ruk uit maakt. :frowning:

@han, vervelend die onzekerheid. Het is lastig, ik zou niet weten wanneer je die stap moet nemen

@beck, dagen aftellen voor jou!

@linda, vervelend dat je nu al last van je bekken hebt!! Moet je waarschijnlijk meer rust houden? Of eerder stoppenmet werken, ik heb geen idee…

VK heeft t idee dat de baby groter is. (dat denken ze al de hele zwangerschap) maar nu is hij enorm gegroeid. Woensdag gelijk een GTT gedaan, uitslag is goed geen zwng diabetes!!:slight_smile: vandaag om 11.00 ineens een echo om te kijken of hij echt zo gegroeid is. Ze verwacht niet dat de bevalling nog 9 wkn op zich laat wachten. VK voelt nog weinig rek in de BM en denkt dat de vliezen eerder zullen breken. Gezien mijn buik dacht ze nu over 4/5 weken. Dus na de echo bepalen we wanneer ik met verlof ga. Eigenlijk over 5 weken, maardat wordt over 2 of 3 weken.

Ik ben dus erg benieuwd, maar het bevestigde wel mijn gevoel. Wie weet een mei kindje ipv juni haha

Xx

@Lindaaa wrote:

Han, wat een naar nieuws toch steeds, ik wou dat je allang weer zwanger was… :frowning: Heb je nog iets gehoord van Babyboom trouwens?

En ik moet maandag weer naar de vk, kan je maandag dus beter weer de nieuwe datum pb-en denk ik.

Ja, we hebben wat formulieren in moeten vullen, en een gezinsfoto opsturen, en nu zijn we officieel aangemeld. Voor we nu weer iets horen, kan wel even duren, want de inschrijfperiode loopt nog.

Ik zit al bijna klaar op de bank met mijn bak chips en cola… :mrgreen: Vind dat zo’n geweldig programma!!!

Ohja en hij was al iets ingedaald, en vanacht weer een lekkende boob gehad :o

MIssme, dus over een paar weken kunnen we ons eerste beebje hier gewoon al verwelkomen!!! :shock: Jeetje, wat gaat dat snel zeg!!!

Zit hier trouwens geregeld aan mijn miskraam te denken, het idee dat ik nu dan bijna met verlof zou zijn… Ben benieuwd wat voor dag 6 juni gaat worden dan… * (het gekke is dat ik er bijna niet aan durf te denken omdat ik blij moet zijn dat het alweer zo snel raak was, maar das onzin toch?

Enne… hoe is het nou met Inge???

Ja echt he! Ik ben zo benieuwd. Mijn gevoel zei al n tijdje dat ik dacht “die komt eerder” en dan is het eerder een opluchting als de VK dat ook denkt.

Wie weet over 4 weken de eerste beeb :inlove:

@lin, het is niet gek om stil te staan bij zoiets heftigs. Daardoor kan je de andere dingen in het leven deste meer waarderen!

Lin, ik heb eergister een nieuw plekje gemaakt voor ons :**: …

Tuurlijk is het niet raar dat je er nog steeds aan denkt, het is bijna juni, en dan hadden wij gewoon moeten bevallen van een mooi krijsend klein babietje! :-*

[/spoiler]

@Missme1 wrote:

Ja echt he! Ik ben zo benieuwd. Mijn gevoel zei al n tijdje dat ik dacht “die komt eerder” en dan is het eerder een opluchting als de VK dat ook denkt.

Wie weet over 4 weken de eerste beeb :inlove:

@lin, het is niet gek om stil te staan bij zoiets heftigs. Daardoor kan je de andere dingen in het leven deste meer waarderen!

Spannend! Ben benieuwd. :smiley:

Mooi plekje Han :thumbup:

Ik denk niet dat je echt het effect van je dieet op je lichaam moet onderschatten, dat is een echte aanslag en heeft misschien nu wat invloed op eispring. Dag 13 is heel gemiddeld hoor! Ik zit toch minstens aan dag 20-21 :roll: maar ja het zal wel bij mij horen.

Missme, jeetje alweer bijna met verlof :shock: ga je dan met de ziektewet want officieel is verlof toch maximaal 6 weken van tevoren?

Ik had destijds ook een sterk idee dat ik de 40 weken niet zou halen en Marijne kwam met 38 weken :wink: dus die gevoelens kloppen meestal wel. Wel fijn dat het geen diabetes is :thumbup:

Becky het gaat dus de goede kant op! Genezing op gang, autootje, schoonmama de deur uit, op naar een positieve test zou ik zeggen :pray:

Mja, maar mijn cycli duren nog maar 24 dagen tegenwoordig! :wall: Met een gemiddelde luteale fase van 9 of 10 dagen. :silenced: En dat was ook al zo voordat ik begon met dit dieet, dus dat lijkt er niet van invloed op.

Een Cambridge programma op zich heeft geen invloed op de vruchtbaarheid. Wel heeft gewichtsverlies invloed op de vruchtbaarheid: hierdoor kan de vruchtbaarheid nl. toenemen. Daarom geeft een gynaecoloog een vrouw die én problemen met de vruchtbaarheid heeft én last heeft van overgewicht, meestal het advies eerst te gaan afvallen voordat men met een vruchtbaarheidsbehandeling start. Vaak wordt iemand dan "vanzelf" zwanger.
Aldus de site zelf.