Zeg, doe jij eens niet zo debiel! Je valt ons niet lastig!
Ik duim heeeeeeeeeeeel hard voor je!
@HanB wrote:
Zeg, doe jij eens niet zo debiel! Je valt ons niet lastig!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dus dat ucks, lekker klagen hier!!
Marga, fijn weer iets van je te horen!! Lekker rustig aan doen!
Hier weer wat positiever gesteld. Ondanks dat ik een temperatuur daling had vanochtend van 0.3. MAAR! ik temp nu gewoon een beetje met de franse slag, elke dag op een ander tijdstip zo'n beetje, en pas vanaf ene dag of 2/3 na mijn eisprong. is eigenlijk meer om die routine in te bouiwen omdat ik de komende 2 maanden wil temperaturen om dat (mocht het nodig zijn) al klaar te hebben voor de dokter.
Daarnaast eens goed gerekend hoe lang we nu al bezig zijn. En eigenlijk was mijn eerste echte menstruatie (dus na de pil) pas ergens begin oktober (geloof de 12e). Dat houd in dat we net een 6 maanden bezig zijn. Voor mijn gevoel al jaren en ik reken lekker eigenwijs vanaf augustus (ha!) zodat mocht het in juli nog niet raak zijn ik naar de dokter kan :shifty:
Maar goed, half jaartje, cyclus 8. en voor mijn gevoel kwam het pas echt vorige maand op gang. Dus ja.
Keeping it positive :mrgreen:
Han!! Jij ouwe afvaller!! wees trots op jezelf :-*
Becks, hoe is het ermee??
:oops:
Suusy, ik zit nu in ronde 13 alweer. Wij zijn nu precies een jaar bezig, ben half maart met de pil gestopt. De tijd vliegt gewoon. 80% is gewoon binnen een jaar zwanger en wij horen daar niet bij Hopelijk zitten we bij de volgende 10% die het tweede jaar zwanger worden.
Ow ukks :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Wat ontzettend stom!! Duim heelhard voor je en hoop zo dat het raak mag zijn
Snap helemaal hoe je, je voelt. Ook al zijn wij βpasβ een half jaar bezig.
Het zou zo fijn zijn als je zou weten 17 augustus 2012 heb je een positieve test ofzo. Dan zou het alsnog wel lang duren maar dan weet je het in ieder geval, dat onzekere is zooooo slopend.
stuurt heel veel positieviteit en vruchtbaarheid naar je toe
Ik ken het hoorβ¦voor mijn gevoel zijn wij ook al heeeel lang bezig :lol:
stomme mensen hier bij de apotheekβ¦Heb ik verband opgehaaldβ¦ga ik net spoelenβ¦zitten er maar 10 in :wall: Terwijl ik er 30 nodig hebβ¦met deze 10 red ik het niet eens tot maandagavond :wall:
Straks dus maar even naar de apotheek in het ziekenhuis en dan maar hopen dat ik het daar mee krijg. Stelletje debielen :wall: Sorry hoor :shifty:
Ow Becxks wat een ellende!! :hug:
Voel je, je al wel wat beter??
Thanx allemaal :oops:
Suusy, dat klopt. Zelfs al zou die positieve test pas in 2014 komen, maar ik zou dat nu weten dat zou al zoveel stress schelen. Ik heb nu nog 5 of 6 kansen en anders krijg ik een kijkoperatie als ik niet eerder mag. Ik zie nu tegen die kijkoperatie op, maar denk dat dat ook veel rust gaan geven. Dan weet ik in ieder geval of de endometriose schade heeft aangericht en als dat zo is dan kunnen we daarna ook verder met eventuele behandelingen.
Becky, wat een oenen bij die apotheek. Kun je weer een keer extra op pad :evil:
@SuusyQ wrote:
Ow Becxks wat een ellende!! :hug:
Voel je, je al wel wat beter??
Ja het gaat gelukkig de goede kant op. Alleen 1 ontsteking die ze alleen hebben open gemaakt, zit er nog wel, dus daarvoor zit ik aan de antibiotica. Hopelijk slaat die ook aan. Maar ik voel me een stuk beter dan 3 weken geleden.
Huisje van sm schiet gelukkig ook erg op, dus die kan met een beetje geluk misschien volgend weekend wel over

Mijn kleine meid is zielig
Met koorts opgehaald door papa bij het kdv, en na het eten van letterlijk stukje knakworst komt alles eruit :sick: :sick: en mama natuurlijk ook helemaal onder want ze zat bij mij op schoot :wall: en manlief is er niet, is vrijwilliger bij Rode kruis vanavond :thumbup:
dus eerst meisje in slaap gekregen en nu alles opruimen :roll:
Pffffβ¦
Ja er zijn ook nadelen aan kinderen
Ukkie, becky :hug:
Marlous vreselijk als je kindje zich zo ellendig voelt, beterschap!
Bedankt voor de fijne reacties allemaal!
Ga zo lekker slapen weltrusten
Kramp, negatieve test, stijgende temp :roll: lekker vaagβ¦
Marlous, beterschap!
Becks, fijn dat het de goede kant op gaat!
Suusy, een stijgende temperatuur is positief. Ik zal voor je duimen
Ik ben toch weer ongi geworden
Het is niet veel, maar wel van die donkere slierten slijm/stolsels
Och ukske⦠Ik huil met je mee⦠Ik had het je zo gegund nu eindelijk⦠:hug:
Ow ukks toch!! :hug:
Tis je zo gegund!! :hug: :hug: :hug:
Stijgende temp goed? :think:
Laten we dan maar hopen dat die krampen ruimte maak krampen zijn
@ ukkie
:hug:
@ Marga
Lekker rustig aan doen, meid! Al weet ik uit ervaring dat dat met nog een klein kind thuis makkelijker gezegd dan gedaan is. :-*
@ Suusy
Er zijn heel veel factoren die van invloed op je temperatuur kunnen zijn, zoals (aankomende) ziekte, verkoudheid, warmere slaapkamer, (veel) latere bedtijd en nachtelijk opstaan. Het hoΓΒ¨ft niet, maar al deze dingen kΓΒΉnnen wel voor een hogere temp. zorgen. Maar het kan natuurlijk ook gewoon een heel goed teken zijn.
Hier met 6dpo een βdipjeβ gehad, sindsdien weer hoog - zou hetβ¦? :shifty:
Fijne pasen iedereen!
Hier door naar de volgende ronde. Aan het werk dus ik pas morgen mijn banner aan. Geeft wel een soort van rust. Wel vervelend, maar wel duidelijk dat het dus niet zo is.
:hug:
Suusy :hug:
Suus en ukkie :hug:
Gisteren was manlief jarig, we zouden het al klein vieren maar het is helemaal niet doorgegaan want ik ben ziek Vind het wel sneu voor hem. Hij is gisteren wel met Marijne naar de paasbrunch van zijn zus geweest, dat was wel gezellig.
Jullie fijne paasdagen gehad?
Marlous, balen dat je ziek was op de verjaardag van je man :hug:
Ik heb ook het hele weekend met buikkramp op de bank gelegen. Het gaat nu weer iets beter maar ben toch een dagje thuisgebleven :oops:
Afspraak voor de gyn staat op 27 april, ben benieuwd.