Aug- en Sept-stoppers 2011 #13 Hebben al heel wat meegemaakt

Ons lijstje:



Natuurlijk vergeten we al onze kleine :**: en :vlinder: niet… :kaars:

Ons Showtopic.

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6

Deel 7

Deel 8

Deel 9

Deel 10

Deel 11

Deel 12

I’m here! :mrgreen:

me to :mrgreen:

Ben al gebeld door de arbo.



Vraagt ze aan me of ik denk dt de drain iets doet en wanneer ik naar de chirurg moet. Dus ik zeg, dat ik morgen moet en dat ik dan te horen krijg hoe en wt. Moet ik haar morgen al direct terug bellen…Begrijp ik wel hoor daar niet van, maar denkt ze nu echt dat ik met 2 open wonden ook direct ga werken? Als ik daar naar de wc moet, dat is 1 en al bacteriën. Bah, ik haat die dagelijkse controle.



Maar goed, ik hoop zelf vanaf volgende week weer aangepast te kunnen gaan werken, maar denk dat de arbo daar best moeilijk over gaat doen :think:

Jeetje alweer deeltje 13? Hopelijk meer geluk in dit deeltje.



Becky, bespreek dit ook even met de chirurg. Als hij een indicatie kan geven van hoelang het duurt (of misschien kan zeggen ‘het moet dicht zijn’ ) dan heb je iets om te melden richting arbo. Vervelend hoor dat ze zo moeilijk doen.



Jammer Han, dat je weer een ronde verder bent, maar wel tien kilo kwijt :thumbup:



Dit weekend positieve ovutest gehad, ben wel blij dat mijn cyclus niet nog langer geworden, ik vind 34 dagen wel lang genoeg :wink:

Marlous, ik weet dat ik nog zo een 3 tot 4x zal moeten spoelen totdat de wond dicht is. Dus ik hoop dat ik op zn minst deze week thuis kan blijven en vanaf volgende week weer aangepaste tijden. Maar ja, ik ga het wel merken en probeer me er niet druk om te maken…Makkelijker gezegd dan gedaan

Chirurg brief laten schrijven dat je volgende week therapeutisch uurtje per dag of zo aan het werk mag. Kan de arbo ook niet zaniken! :-*

Meld! :slight_smile:



Becky, :hug: voor morgen! :-*



Han :hug:

Ik meld me ook maar weer :mrgreen:



Becky en Han :hug:

meld



Becks :hug:

De drain is eruit! :dance: Ik ben zo happy! Het prikte even en deed heel even zeer, maar nu kan ik weer redelijk normaal zitten!

Heb alleen gelogen tegen de arbo en heb tegen haar gezegd dat hij er vanmiddag MISSCHIEN pas uit mocht :shifty:



Mijn chirurg wil geen briefje schrijven want hij vind dat de arbo het gewoon moet geloven. Hij heeft een paar jaar terug op mijn verzoek een kort briefje geschreven, en die heb ik ook gekopieerd. Die kunnen ze krijgen.



Net ook terug gebeld door de mondhygiëniste, en ik mag vanmiddag om kwart over 3 komen. Worden lange sessies, want ik moet 3x een uur, maar als daarmee mijn bekkie helemaal geheeld word, vind ik alles prima.



ik begin weer een lichtje te zien na de donkere tunnel van de afgelopen 3 weken. Nu hopen dat de arbo een beetje meewerkt en dat gaat alles goed komen!

Super dat hij er uit is! Nu op naar genezing. :smiley:

Zal voor je duimen dat de arbo mee werkt. :-*

@HanB wrote:

Super dat hij er uit is! Nu op naar genezing. :smiley:

Zal voor je duimen dat de arbo mee werkt. :-




Dank je wel lieverd! :-



Wil jullie ook allemaal bedanken voor de lieve woorden en steun. Die hebben er echt voor gezorgd dat ik niet weg zou kwijnen in zelfmedelijden :-*

:smiley: Blij dat we je er doorheen hebben kunnen slepen! :-*



Wij hebben ons net ingeschreven voor de nieuwe serie van Babyboom… :shifty:

Oh gaaf Han! Laat je het wel weten?



Zojuist de arbo gebeld…die @#$%# luistert echt niet. Zit haar te vertellen dat ik 4x per dag moet spoelen en een fles water erbij moet houden als ik moet plassen…zegt ze…ja, dan bespreek je vandaag nog even met je TM dat je vrijdag weer gaat proberen :evil: Terwijl ik zeg dat ik wil proberen om er dinsdag weer te zijn…sjonge jonge…



Wordt daar zo chagerijnig van he…Waarom luisteren mensen nou nooit…probeer ik zojuist mijn TM te bellen…en je raadt het al…de voicemail…niet ingesproken dit keer en ik bel hem later wel terug. Vind het echt schandalig dat ik niemand te pakken krijg hoor daarzo…



Heb alweer wat vacatures gezien, en ga daar denk ik ook op reageren als ik beter ben. Dat bedrijf zoekt vaker mensen, dus wie niet waagt die niet wint.

Laat haar de chirurg maar bellen. Zeikwijf. Van de pot gerukt!



Niet eerder dan volgende week aan de slag gaan hoor! :-* En ga inderdaad maar gauw solliciteren naar een betere baan, met leukere collegae, want dit is tien keer niks! :hug:

@HanB wrote:

Laat haar de chirurg maar bellen. Zeikwijf. Van de pot gerukt!



Niet eerder dan volgende week aan de slag gaan hoor! :-* En ga inderdaad maar gauw solliciteren naar een betere baan, met leukere collegae, want dit is tien keer niks! :hug:




Ja, ik snap het ook niet. Het is voor hun toch ook alleen maar beter als ik goed uitziek en mijn hygiene goed in acht neem? Dat scheelt hun straks weer een ziekmelding…sjonge jonge…Ben echt zo kwaad he :evil: :oops:

Snap ik! Gaat toch ook nergens meer over? Kun je anders niet vragen naar haar meerdere of zo? Ik vind het echt niet normaal hoor…

Fijn dat het eruit is!!! Maar wel een gedoe zeg…Alsof je zo fatsoenlijk kan werken.



Mijn auto doet het niet meer. Heeft twee weken stil gestaan en de accu is ws leeg. Dus mijn schoonmoeder komt mij ophalen (moet nr verloskundige verwijzing ophalen en dan nog nr gemeentehuis).



Morgen dus 3x met de bus nr het ziekenhuis. Vreselijk!!

@HanB wrote:

Snap ik! Gaat toch ook nergens meer over? Kun je anders niet vragen naar haar meerdere of zo? Ik vind het echt niet normaal hoor…




Ik heb nu de voicemail van mijn teamleider ingesproken met het bericht dat ik er vanaf dinsdag weer ben en dan aangepaste tijden. Als hij niet terug belt (wat ik nu stiekem hoop) dan begin ik dinsdga gewoon van 09:00 tot 13:00. Dan kan ik gewoon rustig in de ochtend spoelen, in de middag als ik thuis ben en dan in de avond.