Dank allen!!n :-*
Ja ukks, inderdaad. Voor degene die zwanger zijn is het ook niet leuk. Dus het is daarom zoooo lastig. terwijl ik het echt iedereen gun en 90% van de tijd “gewoon” met zwangeren kan communiceren (haha, dat klinkt wel lekker vreemd… )
Bij mij weet 1 collega het maar, soms denk ik er ook over om er wat opener in te zijnm dan is het makkelijker ofzo. Maar heb ook een collega die al zo’n 5 jaar bezig is en ik weet hoe mensen over haar praten. Niet slecht ofzo hoor, maar iedereen zegt dan ah als zij maar snel zwanger mag zijn, of o zo sneu he je gunt het haar zo. Ik wil echt niet dat mensen zo over mij gaan praten… :roll:
Gelukkig net even met ML over gehad, dan kan ik er ook weer om lachen, maar soms is die put echt heel diep en zwart.
En dat is belangrijk Suus! Dat je erover kan praten met je hub!
Ik denk dat ik zo lekker mijn bekkie ga verzorgen en dan op bed nog even een spelletje op mijn telefoon ga spelen. Zal dan een beetje kortaf reageren maar op mijn mobiel typt het niet zo makkelijk :lol:
Op je mobiel typen is echt zooo irritant, heel herkenbaar.
Inderdaad fijn dat ik er met ml over kan hebben, gelukkig wel. Ook als is het voor mannen zo anders. Ik voel echt van alles. En ik wil er niet aan denken mjaa als ik dan krampen heb/liters slijm verlies/jeuk heb/misselijk ben of wat dan ook. Ja dan wordt het er niet makkelijker op gemaakt…
Suc6 met je bekkie en spelletjes spelen :mrgreen:
@SuusyQ wrote:
Op je mobiel typen is echt zooo irritant, heel herkenbaar.
Inderdaad fijn dat ik er met ml over kan hebben, gelukkig wel. Ook als is het voor mannen zo anders. Ik voel echt van alles. En ik wil er niet aan denken mjaa als ik dan krampen heb/liters slijm verlies/jeuk heb/misselijk ben of wat dan ook. Ja dan wordt het er niet makkelijker op gemaakt…
Suc6 met je bekkie en spelletjes spelen :mrgreen:
:-*
Hoe is het hier meiden?
Hier ben ik druk aan het meelezen/nalezen. Vroeg me af hoe het met Inge is.
Ik ben momenteel nog erg moe. Combi van zwangerschap en mijn ziekzijn. Dus vandaag een rustig dagje, doe alle huishoudklusjes in delen en tussendoor even op de bank. Dus ik mag niet klagen
Gisteren het eerste pakje gekocht bij Prenatal :inlove:
Lekker dagje babywens :thumbup: Wat leuk een eerste pakje :inlove: Willen jullie weten wat het wordt?
Wij niet, dus alles een beetje in neutrale tinten gekocht. En toen het een meisje bleek, stonden alle opa’s en oma’s te springen om het eerste roze te kopen :inlove: :inlove: da’s wel erg leuk zo in de eerste dagen.
Suus ik weet dat ik hetzelfde gevoel had bij mijn eerste zwangerschap, het duurde zoooo lang voordat het eindelijk raak was. Zeker toen de eerste kindjes geboren werden van de mei-stoppers, was het niet leuk meer.
Nu heb ik best wel wat afleiding van Marijne, dat helpt.
#marloes, ja het is echt een soort frustrerend… Maar goed, komt vast wel goed :-).
#babywens, vervelend dat je zo moe bent. Leuk babykleertjes. Showen :mrgreen:
Babywens, hopelijk voel je je snel weer beter :hug:
Suusy, ik heb nu ook al 2 dagen kramp en dacht vanmiddag dat ik ongi was geworden. Voelde het gewoon lopen, maar was ook gewoon slijm :? Heb dit nog nooit gehad. Hoop niet dat ik nu al voor mijn ongi van die krampen krijg, want als dit doorzet in een ongi ga ik echt de gyn bellen. Heb geen zin om nog een half jaar zelf te proberen als ik me iedere maand beroerder voel. Heb nu het geluk gehad dat de laatste paar keer in het weekend vielen en dat zal nu ook zo zijn waarschijnlijk, want als ik me iedere maand ziek moet gaan melden gaat dat ook opvallen :?
Ongikrampen kunnen ook een zwangerschap symptoom zijn toch?
@Lindaaa wrote:
Ongikrampen kunnen ook een zwangerschap symptoom zijn toch?
Volgens mij kan dat ja, maar ik durf niet meer te hopen :oops:
En het slijm… Zal ik voor je gaan hopen dan?
Goede avond Dames,
Ik meld me bij deze voorzichtig weer.
We hebben hier thuis even een hele hectische en spannende tijd gehad.
En nog is alles erg onzeker. Mn man heeft ondertussen ontslag gekregen in overleg dat wel.
De zwangerschap eist veel van me. Al een paar keer 'savond zoveel regelmaat in de harde buiken gehad dat we bang waren voor weeën. Gelukkig zakt het weer af met douchen, paracetamol en liggen.
Ik hoop dat alles goed gaat met alle dames.
Vanaf nu ga ik proberen me weer met regelmaat te melden, mee te lezen en natuurlijk te schrijven.
:shifty:
Marga, fijn weer iets van je te lezen!! Hoop dat het gauw weer wat beter bij jullie gaat!!
Hey marga, doe maar lekker rustig aan!
Fijn dat je er weer bent Marga, hopelijk voel je je snel beter
Volgens mij ben ik weer door naar de volgende ronde
@ukkie27 wrote:
Volgens mij ben ik weer door naar de volgende ronde
Oh nee… Maar je weet het niet zeker??
@babywens wrote:
@ukkie27 wrote:Volgens mij ben ik weer door naar de volgende ronde
Oh nee… Maar je weet het niet zeker??
Er zat een veeg bloed op het wc-papier. Maar zojuist was mijn maandverband nog wit en ook niets meer te zien op het wc-papier. Denk dat er niets anders op zit dan gewoon afwachten. Dacht dat ik er minder mee bezig was dan in het begin, maar het lijkt nu alleen maar meer te worden. Ik zal jullie er niet meer mee lastig vallen tot ik duidelijkheid heb :oops: