wow Iuno, gefeliciteerd zeg!! Geweldig :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: januari mama 2013 nu?
Dit konden we wel weer even gebruiken trouwens…
Iuno, gefeliciteerd :mrgreen:
Missme :hug: :hug: :hug: :hug: hopelijk maandag duidelijkheid!
Eef veel plezier vandaag.
Becks, hopelijk knap je snel op!
Ziet er mooi uit Han. :**:
Wat betreft je vraag om te PB-en, geen idee wat m’n nieuwe nod is. Hou ik even zo ;-). Anders ga ik weer obsesief testen etc. geen zin in. kost me teveeel geld hahaha.
Iuno!!! Gefeliciteerd!!!
Moet ik uiteraard niet mijn onderschrift gaan bekijken en dan uitrekenen hoeveel dagen dat is. Ga ik heus niet doen :liar:
@ Amy
Nee hoor, nog keurig netjes in 2012.
Maar voel me nu opeens wel behoorlijk ongi-ig :? en ben zowiesoe best bang voor een mk (omdat het gewoon niet kan zijn dat dat ‘ongeluk’ helemaal aan mij voorbij trekt :shifty: ), dus ben nog wel heel voorzichtig blij, hoor.
@ suusy
Gekke is - hoewel het een cliché is - dat ik 1e keer eigenlijk niet zo heel erg bezig was met zwanger raken (rekende wel m’n vruchtbare periode uit, maar zonder er veel vanaf te weten en bleek achteraf dus altijd verkeerd gerekend te hebben :doh: ), de 2e en 3e keer ik na een aantal maanden verwoed tempen en ovu-tests net alles weer overboord wilde gaan gooien en deze keer betrapte ik me er deze maand op dat ik er eigenlijk wel vrede mee begon te krijgen dat het wellicht nog wat langer zou gaan duren…
Maar voelt beneden nu wel heel erg ongi-ig aan, dus ga denk ik toch maar ff checken (weet dat dat gevoel d’r ook bij kan horen en heb al sinds een paar dagen last van wat (voor mijn doen iig) ‘verstopping’ - toch ook een goed teken, maar toch)… :shifty:
Emokipje hier… hihi Weer zo dubbel, zorgen rondom missme, maar eindelijk ook weer eens goed nieuws!!! Iuno van harte gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Traantjes drogen maar weer… hihi
linda, bizar he, lijkt wel of ons groepje slecht nieuws nodig heeft voor iets goeds… Net als 15 oktober, jouw mk en mijn positieve test…
Precies, dat schoot ook even door mij heen. Hopelijk voor Iuno een goede zwangerschap en blijft het beebje van missme nog even zitten!!!
Missme, hopelijk blijft je uk nog even zitten :hug:
Iuno, gefeliciteerd :mrgreen:
Iuno gefeliciteerd! :dance:
hehe eindelijk weer eens goed nieuws
@Lindaaa wrote:
Precies, dat schoot ook even door mij heen. Hopelijk voor Iuno een goede zwangerschap en blijft het beebje van missme nog even zitten!!!![]()
:-*
Zou wel weer eens lekker zijn, want eigenlijk was alleen m’n 1e zs een ‘goede zs’. :? Bij de 2e was er vanaf een week of 32 niets meer aan (idioot veel en erg gevoelige harde buiken) en bij de 3e begonnen de harde buiken al rond de 16 weken :o, dus probeer me nu maar alvast op van alles voor te bereiden :silenced: , al sterft de hoop als laatste, hè.

Dus eerst maar eens flink hopen en duimen voor Missme! :hug:
Ongi-gevoel is trouwens tegen het einde van de middag weggezakt.

Iuno!!! Gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Eindelijk weer een goede positieve test en dus ZWANGER hihi
Lief dat jullie zo duimen. ML maakte zich gisteravond ineens zorgen. Nog 1 nachtje (slecht) slapen en dan naar ZKH…
Voel me verder goed, voel onze man nog steeds zeer goed.
Kinderwagen gister in elkaar gezet
:inlove:
Oh wat heerlijk, zwanger! Gefeliciteerd!! Heb je nu getest met een ovu test of zag ik dat verkeerd?
Missme, laat je morgen wel weten wat de dokter zei??
Ja zeker, weet niet hoe lang het allemaal duurt, maar hou jullie zeker op de hoogte…
Hoe gaat de zwangerschap bij jou?
@ Missme
:hug: voor je hubbie. Is voor hem ook niet niets…
Heb bij de 2e zo’n zwangerschapscursus gedaan en in die groep was er eentje waarbij ze er vlak na de geboorte achterkwamen dat de slokdarm afgesloten was. Is dus direct met spoed geopereerd - heel heftig natuurlijk, een OP bij zo’n heel kleintje, maar is alles helemaal goedgekomen. :hug:
Hoe koemen/kwamen ze er eigenlijk bij jullie ventje zo’n flinkerd zou zijn?
Volgens mij heeft ie een keurig gemiddeld gewicht voor de zs-duur, hoor. :think:
@ babywens
Nee, hoor, ovu-tests zijn rood. Had nog 1 zs-test liggen en me eigenlijk voorgenomen die alleen te gebruiken als ik al een paar dagen over tijd zou zijn. Vandaag en morgen is hub vrij en dan kan ik niet tempen (mag op zich wel tempen van hem, zolang hij er maar niets van merkt
), terwijl het vandaag en morgen juist zo belangrijk zou zijn. Aangzien ik volgende maand toch weer ovu-tests had mogen bestellen van hub (zit altijd ook 1 zs-test bij), dacht ik nu dus, ‘ach wat’ - zo doende.
@Missme1 wrote:
Ja zeker, weet niet hoe lang het allemaal duurt, maar hou jullie zeker op de hoogte…
Hoe gaat de zwangerschap bij jou?
Gaat goed. Weerstand is wel weg dus ben regelmatig ziek. Laatst een keel-oorontsteking. Dus zit nog onder mijn gewicht van voor de zwangerschap. maar dat kan ik wel hebben. :mrgreen:
27 april gaan we kijken of we kunnen zien wat het wordt!
Ohh het leek er op
Maar wat heerlijk zeg, ben helemaal blij voor je! :inlove:
Nou meiden, het heeft een dagje moeten zakken…
maar ik heb een nieuwe banner :inlove: :inlove: :inlove:
Gisteren was NOD en vanmorgen getest :inlove:
Dus hopelijk hier nog een december 2012 mama…
Waaaaaaaaa Marlous!!! :shock: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove:
Jij ook van harte gefeliciteerd!!! :dance: :dance:
gewoon ineens weer 2 zwangeren erbij, hoe gaaf
daarmee ook meteen een dikke knuffel voor de meiden die nog niet zwanger zijn :hug: :hug: :hug: