Aug- en Sept-stoppers 2011 #13 Hebben al heel wat meegemaakt

Laat mijn telefoon nou wel een internet optie hebben, en laat jij nu toevallig mijn nummer hebben Han… :mrgreen:

Wat voor leuks gaan jullie doen?

Bosrijk! :mrgreen:

goedemorgen!

Ik meld me ook weer even, na mijn droom van vannacht moest ik wel :oops: had namelijk van Becky een mailtje gekregen of ik weer eens kwam schrijven :shifty:

Hanneke, misschien geen internetfunctie, maar je kan me niet vertellen dat je zo’n oud mobieltje hebt dat je er niet mee kunt smsen :angel:

Becky, fijn dat sm de deur uit is! Kan je gewoon weer doen en laten wat je wil, op alle gebieden :wink:

Hanneke, bizar rijtje ovutesten hoor, en dan vooral ineens die lichte ertussen!

Emmeken, heb jij nog leuke foto’s te showen? Of Kees anders? Van je buik met jullie jongens erin bijvoorbeeld? Als je trouwens nog jongenskleding zoekt, kijk eens bij aangeboden in mijn winkeltje, heb nog heel wat :wink: of was jij nou niet van de tweedehandskleding? :chinrub:

Vandaag alweer laatste werkdag. Nou ja eigenlijk alleen vanmiddag, want vanmorgen heb ik een cursus, gaat over beslag roerende zaken. Wel interessant. Hoop ik maar :wink:

Ben trouwens al 3 maanden verkouden, echt waardeloos… Constant last van een neus die vol loopt, vooral 's nachts… En ja dan kan ik weer niet slapen…

Meisje is ook weer wakker, voel haar druk trappelen in mijn onderbuik :inlove:

Fijne dag allemaal! En oja hanneke en Linda voor ik het vergeet, :wink: alvast een hele fijne vakantie!!

ff snel voordat ik ga werken:

Ja Han denk ook dat het bandenpijn is. Heb het nu twee dagen dus zal wel bijna over zijn (gezien de vorige keren)

Wat wel minder is, dat mijn onderrug en billen nog steeds zeer doen met opstaan en als ik druk ben in huis… Zijn mijn bekken volgens de VK, maar ik hoop dat het overgaat!!

Enneh je kan best smsen :smiley: :angel:

Zozo, Becks heeft nogal invloed op je geloof ik? :lol:

Eef, ik kan smsen en bellen, en dat was het, letterlijk. :wink: Ohnee, ik kan ook foto’s maken! :mrgreen:

Volgende foon wordt wel met internet overigens! Ik heb mijn oog laten vallen op de Galaxy Notes! :inlove:

Laatste werkdag??? Je gaat toch nog niet met verlof? :shock: :o Of bedoel je laatste werkdag van de week? :think:

Ik was bij Isa ook bijna continu ‘verkouden’, irri!!! :hug:

@babywens wrote:

ff snel voordat ik ga werken:

Ja Han denk ook dat het bandenpijn is. Heb het nu twee dagen dus zal wel bijna over zijn (gezien de vorige keren)

Wat wel minder is, dat mijn onderrug en billen nog steeds zeer doen met opstaan en als ik druk ben in huis… Zijn mijn bekken volgens de VK, maar ik hoop dat het overgaat!!

Enneh je kan best smsen :smiley: :angel:
Oeioei, dan pas maar goed op hoe je beweegt! Je bent er vroeg bij met bekkenpijn, dus pas goed op dat het niet te erg wordt! Anders zit je dalijk net als ondergetekende in de rolstoel, en heb je een hooglaagbed in de woonkamer staan, omdat je geen kant meer op kunt! :silenced:

@HanB wrote:

Nee, echt serieus, niet doen. Dan breng je je spullen desnoods maar hier, ik regel wel wat, maar ga NIET naar die klojo’s in vredesnaam…!!!

:-* Lief van je! We hebben hier ook Allsafe, dus misschien dat we daar dan maar gaan kijken.

Gisteren kwam ik thuis, hadden we kortsluiting…Jeroen de wasmachine alles los gekoppeld maar vergeten weer aan te koppelen.

daar had ik dus nooit bij stil gestaan, dus vannacht een was aangezet… :wall: Hele hal beneden blank :wall:

:shock: OMG!

Ja, ik ben benieuwd hoe ik straks mijn laminaat aan ga treffen :shifty:

8breekt ff in*

han dan kunnen we eindelijk whatsappen…

*snel weg zoon in de gaten houden lol8

@Becky wrote:

Ja, ik ben benieuwd hoe ik straks mijn laminaat aan ga treffen :shifty:

Daar heb ik nog wel een ‘leuk’ verhaal over… Hoop dat het meevalt!

@pearlie wrote:

8breekt ff in*

han dan kunnen we eindelijk whatsappen…

*snel weg zoon in de gaten houden lol8

Als ik dan whatsapp installeer op mn foon, ja!

Maar ben een ouderwetse; ik wil kunnen bellen en smsen, en af en toe mail kunnen lezen, een route kunnen vinden, of mijn agenda online bij kunnen houden, en voor de rest interesseert het me geen ene moer eigenlijk. :wink:

Zeg mij eens… Ben ik zo raar dat ik vind dat een kind van 8/9 jaar zichzelf wel kan aankleden en zo???

:roll: :twisted: :wall: :x :evil: :wall: :silenced:

Aj Han ze zou het nu toch echt wel zelf moeten kunnen. Juf helpt toch ook niet bij de gymles?

Heb je trouwens ooit eerder zoveel last gehad je ovu?

Becky kranten met soda neerleggen trekt gigantisch vocht aan. Misschien is de boel nog te reden. En als je een een beetje kwaliteit heb liggen moet het wel kunnen hebben. Succes!

Babywens rustig aan hoor. Zit je misschien in een groeifase? Ik had eerst ook heel duidelijk een groeiweek en dan tien dagen rust. Op en af. En dat hakt er ook in. En let op je gewichtsverdeling: Twee benen. Knieen bij elkaar houden met draaien e.d. Sterkte

Zelf vannacht super slecht geslapen. Zo kort dat ik vanmiddag half slapend van mn stoel viel. Zo nog even bij zus vragen hoe de operatie van ons nichtje is geweest en dan vlot te bed. :zzz:

Ach ja mijn foon kan ook niet meer dan smssen, al is Kees sinds een paar dagen aan de smartphone dus ik zal er ook wel aan moeten geloven: ‘kunnen we whatsappen’ naja hij mag dan lekker uitzoeken welke de ‘goeiste’ is, ik wil niet zo’n heel groot beest :wink:

Becky fijn dat SM een eigen huisje heeft en balen van het wasmachineincident, hopelijk overleeft het laminaat het een beetje.

Amy: morgen hebben we in Barendrecht een 3D echo, hopelijk lukt het een beetje met die placenta aan de voorkant, maar zij hebben hele goede aparatuur dus daar de beste kans op succes. Kees is zaterdag jarig dus er zal wel weer eea aan foto’s aankomen denk ik zo :mrgreen: (in het showtopic van de augustusmama’s staan er ook wel een paar)

Ik zal es in je winkeltje gluren. ben wel van de 2ehands. Al ben ik al flink voorzien, m’n moeder gaat flink los op marktplaats en ik kreeg hier op het forum van iemand een flinke doos vol voor een lief prijsje aangeboden. Dus ik moet ff inventariseren wat er nog nodig is :wink:

Han: hmmm op die leeftijd moeten ze dat toch wel lekker zelf kunnen (zegt iemand die beroepsmatig regelmatig volwassen kerels in de kleren hijst :mrgreen: )

Hier na een groeispurt heeft het lijf ook ff een paar dagen nodig om eraan te wennen, alles moet even ‘zetten’ en dan kunnen we weer. Had ik de vorige keer niet echt zo, maar ja de groei is nu wel dubbel zo groot natuurlijk :wink:

Dames die vakantie hebben, veel plezier, hier een lang weekend samen vrij, ook al erg lekker :slight_smile:

Ow ze weet het nog niet maar heb voor madammeke hier bij de Appie toch een winkeltje kunnen scoren (ligt nog in m’n auto, anders moet hij gelijk opgebouwd worden en er moet eerst flink opgeruimd :lol: )

Emmeken, zie eventueel pb wel verschijnen dan :wink: Wij hebben zaterdag ook 3D echo in Barendrecht! Deze zaterdag écht :stuck_out_tongue:

Zal eens kijken in het showtopic van augustus! :slight_smile:

Becky, hoe is het met je laminaat afgelopen??

mooie buikfoto’s Emmeken :inlove:

Eef, gelukkig viel dat mee en is het niet omhoog gekomen. Hopelijk blijft dat zo :pray:

Ben ik ook weer eens.

Dames die zwanger zijn gefeliciteerd.

Hier gaat het wel weer aardig goed, af en toe nog wel moeilijk mee, maar toch wel weer wat minder.

Ben door naar de volgende ronde maar dat was ook de bedoeling.

Hoelang zouden jullie wachten, weet het zelf nog niet zo goed.

Reageer de volgende keer meer op de rest.

Inge, fijn iets van je te horen!!

Hoelang zou je wachten, tja… zou zeggen nu je door bent naar een nieuwe ronde dat je er nu wel weer voor kunt gaan, maar ben je daar emotioneel gezien aan toe? Ondanks dat ik snel weer zwanger was na mijn mk heb ik het er soms nog best moeilijk mee. Je moet er zelf achter staan, wat je ook doet, op onze steun kun je rekenen!