Aug- en Sept-stoppers 2011 #13 Hebben al heel wat meegemaakt

Zal straks een foto maken, als Robyn naar school is, en ik dus niet meer continu haar hoef vertellen wat ze hoe en wanneer moet doen, ondanks dat er een schema hangt met tijden, dat de kids al minstens twee jaar kennen, en zelfstandig kunnen gebruiken. :twisted: :wall:

Fijn dat je groeiecho goed was meis! Hoe voelt dat nu voor jou, weten dat er maar twee vaten in de navelstreng zitten? Lijkt me best moeilijk… Al doet ze het dus duidelijk prima, gelukkig!

Op de foto’s is het niet bijster duidelijk, geloof ik.

Han das vreemd maar wat zegt je lijf zelf? Heb je nog pijn? Bij mij kon dat ook wel twee drie dagen aanhouden.

Eef fijn weer mooie echo. Lekker al die echo’s.

Vorige keer zag ik bij de echo een raar plaatje met drie gaten. Ik wist niet wat het was, dacht een vreemd botje ofzo. Tja de navelstreng dus, :doh: maar als je niet weet hoe of wat je bekijk kan het zo lastig zijn om de echo goed te interpreteren.

Vandaag weer lekker even opgeruimd. Rijk alleen. Daniel gaat vanuit school naar opa en oma en manlief heeft een vergadering. Geniet van rust.

Niet echt pijn, wel een erg ongemakkelijk gevoel, en af en toe nog iets ongemakkelijker, dicht tegen pijn aan, zal ik maar zeggen. Gister eind van de dag had ik ineens ook aan de rechterkant krampen/steken, terwijl het eergister toch echt duidelijk links was. :?

Pas maar op Han, straks ook een tweeling :mrgreen: (ik was er van overtuigd dat ik m’n ei had gehad, maar had me 2 dagen later toch een hysterische buik en uhm…toen waren het er opeens 2 :shock: ) Mijn duimen draaien iig voor een positief resultaat.

Het zijn inderdaad 2 jongens hier, het voelde als meiden maar de echo’s zeggen van niet (gisteren tijdens de controle was de dok nog zwaaaaar onder de indruk van hoe aanwezig het materieel van vooral meneertje links in beeld was, die liet er volgens hem geen gras over groeien, maar rechts mocht er ook wezen :lol: ) ach dan zijn het vast gezellig homootjes :inlove: (moet Emma al haar roze meuk toch nog delen :wink: )

Sorry dames was jullie een beetje kwijtgeraakt, kreeg geen meldingen meer en bleek een nieuw topic te zijn, en dubbeldement, een van de katten doodziek geweest en druk met vanalles en nog wat, gelukkig ook leuke dingen hoor.

Maar ik las dat er opeens weer 2 zwangeren zijn bijgekomen! Iuno en Marlous gefeliciteerd :dance:

En voor degenen die nog op de wachtbank zitten een dikke knuffel, wat vreselijk balen dat het voor jullie zo lang duurt allemaal :hug:

Dochterlief heeft opeens de halve nacht gespookt, huilenhuilenhuilen om niks in het bijzonder. resultaat: niemand erg uitgeslapen behalve mevrouw zelf die rond 10.30 es een keer wakker werd :stuck_out_tongue:

Nu is ze lekker aan het spelen met de mini’s die ik van iemand op m’n werk kreeg, morgen toch es bij de appie in de buurt van m’n werk kijken of ze nog zo’n winkeltje hebben…vast niet m’goed wie niet waagt…

Dames ik zal proberen om jullie weer wat trouwer te volgen, nog 8 weken en dan moet ik met verlof, zou ik het dan eindelijk rustiger krijgen? :mrgreen:

Is gister wel even door me heen geschoten ja, tweeling. :shock: Maar geen tweelingen in beider families, dus dat zou wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg sterk staaltje zijn. :wink: Bovendien hebben we dat sterke staaltje al gefixt toen we Isabelle kregen, want zij is het eerste meisje in 60 jaar in de familie van mijn man. :lol: :inlove:

Wat klink je lekker fleurig en opgewekt! :smiley:

Nou, de krampen zijn in volle hevigheid terug, with a vengeance. :evil:

Nu vooral in de baarmoeder zelf. Buik is ook compleet opgeblazen vandaag. :wall: Ik neem definitief weer een spiraaltje straks!!! :evil:

Ach ja, sterke staaltjes moeten ook geleverd worden, dus zeg nooit nooit! Hier doen we het gezellig in de straat: dit wordt al de 3e tweeling en de huizen zijn pas 4 jaar oud, bij dochterlief op de peuterspeelzaal zitten er ook nog es 2, het heerst :shock:

Tsja in reallife klink ik wat minder fleurig, manlief merkte net op: ‘oh god, de zeehond is weer ontsnapt!’ :mrgreen: Ben verkouden, Pieterburen is er niks bij, en dochterlief kefte ook lekker dit weekend, leuk die peuterspeelzaalbacillen :stuck_out_tongue:

Ik klink hier ook een stuk gezelliger en positiever dan ik in het echte leven rondwandel hoor! Alles voor het plaatje, toch? :wink:

Gelukkig woon ik niet bij jou in de straat, dus gaat dat sterke staaltje vast aan mijn neus voorbij. :angel:

Iuno en Marlous :shock: Gefeliciteerd meiden!!! :dance:

Ik wil ook :cry:

Hier is sm eindelijk in haar eigen huisje :dance: Zondag was haar eerste nacht daar en haar poezekindjes zijn nu ook over :dance:

Heb ook een nieuwe auto :inlove: Een opel astra…en hij rijdt lekker :mrgreen:

Bekkie gaat ook redelijk zover ik kan merken…wel nog pijnlijk met stokeren maar dat heb ik er voor over. Als het maar goed komt :thumbup:

We zijn nu bezig met spullen te verzamelen in de voormalige kamer van mijn schoonmoeder, want zaterdag gaan we rijden naar grofvuil en we gaan van de week een opslag huren zodat we daar wat spullen kwijt kunnen. Dan staat het ook wat netter straks met de verkoop van het huis.

van ex schoonvader hebben we gelukkig niets meer vernomen, dus ik hoop dat dat zo blijft.

Al met al lijkt het erop alsof er langzaam aan een lichtpuntje te zien is aan het einde van de donkere tunnel. :pray: nu nog een beebje :wink:

Ik zal vanaf nu proberen in te springen maar kan het nog even niet beloven aangezien we nu druk zijn met het huisje opruimen en opknappen. Nu komen we er achter wat een troep sm kon maken :shock:

:hug: :hug: :hug: Becks

1 tip: ga NIET naar shurgard!!! Die naaien je waar je bij staat! :evil:

Han, wat lastig die ovulatie! Bij mij waren mijn laatste ovulaties ook zo ontzettend pijnlijk, telkens bijna een week lang! Waarom moet dat in godsnaam he? Hoop dat het voor jou geluk gaat brengen, gun het je zooooooooo!!! :hug:

Becky,ook voor jou een :hug:

Ik heb vakantie! Tot 8 mei!! :mrgreen: Volgende week een midweekje naar Texel, zin in!!!

Dan wordt het rustig hier volgende week. 8) Wij gaan ook een paar dagen weg, uiteraard exact als ik mijn NOD heb, dus dan kan ik jullie niets laten weten… :lol: 8) 8) 8)

Geniet van je weekje weg, en je vakantie meis! :-*

@HanB wrote:

:hug: :hug: :hug: Becks

1 tip: ga NIET naar shurgard!!! Die naaien je waar je bij staat! :evil:

niet? want daar wilde we wel naar toe gaan eigenlijk :think:

Nee, echt serieus, niet doen. Dan breng je je spullen desnoods maar hier, ik regel wel wat, maar ga NIET naar die klojo’s in vredesnaam…!!!

Meiden, ik ga mijn bedje opzoeken. Oogjes vallen dicht…denk dat de rust eindelijk aan het wederkeren is in mijn lichaam :zzz: Slaap lekker meiden :-*

@ Han

Zou eigenlijk zeggen ‘fabrieksfoutje’ in die ene test? Maar gezien je steken idd misschien wel ‘gewoon’ 2 eieren - en dus 2 kansen. :mrgreen: :pray:

@ Becky

Wie weet is het dan nu wel het ‘juiste’ moment voor jullie… :hug: :pray:

Zeurende gevoel in m’n onderrug is helemaal weg en ook geen last meer van steekjes… Op zich natuurlijk wel fijn en heb de andere keren ook niet echt ‘kwaaltjes’ ofzo gehad, maar maakt de 1e echo wel weer extra spannend (ben eigenlijk banger voor een MA dan voor een MK :? )… :shifty:

Iuno, daar doen we hier niet meer aan hoor!! Alleen goede zwangerschappen, PUNT!

Ik had eerst ook veel buikpijn en toen weer wat minder. En nu weer wat meer…

Dus het hoort er vast bij. Ik heb nu steeds wat gezeur rondom mijn baarmoederrand (denk ik)

Fijn dat je sm de deur uit is, Beck! Ik weet wat een troep ze kunnen maken. Die van mij heeft 3 weken in ons huis gezeten toen wij nog een ander huis hadden. Je wilt het niet weten…

Fijne vakantie alvast Linda en Han!! Geniet ervan. En Han, je kan best ff via je tel laten weten dat je zwanger bent! :slight_smile:

Neehee, mijn tel heeft geen internet-optie! :wink:

Goedemorgen meiden!

Vannacht gelukkig goed geslapen, en nu alleen nog een licht ongemakkelijke/gevoelige onderbuik ofwel baarmoeder. Gelukkig niet meer die krampen! Gevoeligheid is ook minder dan gister. :dance: Buik ook duidelijk minder opgeblazen, maar nog steeds niet weer helemaal ‘plat’, zeg maar. :wink:

Iuno, zoals Linda al zegt: we gaan nu alleen nog maar voor mooie echo’s en kindjes, want we hebben al wel genoeg ellende gehad hier! Gewoon lekker genieten van je gebrek aan kwaaltjes. :wink: Over die test van gister, geeeeeeeeeen idee. Vanochtend was hij weer negatief in ieder geval. :slight_smile:

Babywens, misschien beetje bandenpijn van het oprekken van de baarmoeder?